بک لینک | مدرن بک لینک

رزومه سازهای ایرانی برای ساخت لینک مناسب نیستند و اکثر آن ها برای ارائه صفحه ای اختصاصی به شما پول دریافت می کنند. اما رزومه سازهای خارجی پلن رایگان دارند و از طریق آن ها می توانید مجله خبری مدرن بک لینک رایگان برای سایت خود بسازید. شما می‌توانید با پیدا کردن چنین وبلاگ‌هایی که با محتوای سایت شما همخوانی دارند، اقدام به نوشتن پست مهمان کنید و در آن، بک لینک قرار دهید. این راه هم باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود و هم به رتبه گرفتن سایت کمک می‌کند.

این ترفند رتبه سایت شما را توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل افزایش می دهد. از این رو بک لینک سازی توسط اکثر وب سایت ها به ویژه سایت های… اگر مجموع بک لینک‌های شما، مصنوعی و بی‌کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد. اگر استراتژی‌های لینک سازی شما تنها بر جذب تعداد زیادی لینک معطوف شده باشد و اهمیتی به کیفیت این لینک‌ها داده نشود ممکن است شما بک لینک‌های اسپمی دریافت کنید. این لینک‌ها نه تنها نمی‌توانند موجب شوند که شما رتبه خوبی در رتبه‌بندی‌های گوگل کسب کنید، بلکه ممکن است موجب شود که شما از جانب گوگل جریمه شوید. در داخل محتوا اشاره‌ای دارد به اینکه چه زمانی نیاز به تغییر DNS های سایت خواهیم داشت اما توضیحی درباره نحوه انجام این کار ارائه نمی دهد زیرا از موضوع اصلی محتوای خود دور خواهد شد.

نحوه ایجاد بک لینک برای سایت

در وب سایت ها نیز این قانون لینک دهی به همین مقدار ارزشمند می باشد. اگر بخواهیم در قالب یک مثال ارزش لینک های خارجی را به شما نشان دهیم ، فرض کنید قصد سفر به ترکیه را دارید. در این حین اگر 3 نفر به شما پیشنهاد دهند که کدام هتل برای شما مناسب است ، درواقع به شما پیوندی به سمت آن هتل داده اند و آن را نزد شما معتبر تر کرده اند. زیرا پیوند ها ارزش را منتقل می کنند و برای داشتن یک وب سایت ارزشمند لازم است از آن ها استفاده کنید. 3- برای حذف لینک های نامناسب میتوانید از ابزار Disavow Links استفاده کنید ولی تا زمانیکه سایت شما توسط گوگل جریمه نشده یا با افت جایگاه ناگهانی روبرو نشدید از این ابزار استفاده نکنید. درواقع الان لیستی از بک لینک های مخرب را شناسایی کردیم که تعداد آن زیاد است .

نکته: همه چیز بک لینک نیست!

متخصصان سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا، عوامل تعیین کننده ای برای SEO هستند که به شما کمک می‌کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. علاوه بر این، بک لینک ها باید در سایت‌های دارای محتوای مرتبط باشند. و حتما مهم است که این سایت‌ها معتبر و پربازدید باشند و رتبه و اعتبار دامنه بالایی داشته باشند. هرچه بک لینک‌ها باکیفیت‌تر باشند، رتبه بندی وبسایت شما بالاتر خواهد رفت.

۴. منشن نام یا برند ثبت شده

ایجاد بک لینک رایگان صحیح در واقع بخش تخصصی و مهمی در دنیای بازاریابی دیجیتال است، زیرا بر قابلیت کشف شما در اینترنت تأثیر می گذارد. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید. خرید بک لینک با تضمین عدم پنالتی به کمک دیساوو کردن بک لینک های اسپم می تونید به سادگی اثرگذاری اونها رو خنثی کنید تا تاثیر بک لینک های خریداری شده و با کیفیت شما حفظ بشه.

  • همچنین با استفاده از قابلیت لیست سیاه میتوانید درصورتی که قصد قرار گرفتن لینک سایت در صفحه خاصی را ندارید با استفاده بلک لیست در صفحات خاصی از سایت لینک خود را قرار ندهید.
  • از آنجا که کاربران تمایل دارند بیشتر روی لینک‌هایی که به صورت متمایز در یک صفحه قرار داده شده‌اند کلیک کنند، بعضی لینک‌ها روی یک صفحه اعتبار بیشتری نسبت به بقیه منتقل می‌کنند.
  • طبیعتاً ازآنجایی‌که فقط لینک‌های فالو ارزش وب‌سایت منبع را به وب‌سایت لینک شده انتقال می‌دهند، لذا برای بهبود سئوی وب‌سایت‌های خود باید به دنبال گرفتن بک‌لینک‌های فالو باشید.
  • نکته مهم این است که گوگل قادر به تشخیص اسپم بودن این سایت ها هست و نمیتوانند تاثیر منفی بر سئو شما داشته باشند.

الان آماده اید که به سراغ بخش های حرفه ای تر و آموزش ساخت بک لینک بروید. برای اینکه این مقاله بیشتر از این طولانی نشود، مابقی آن را در یک مقاله دیگر اختیار شما قرار میدهم. پیشنهاد میکنم برای آشنایی با روش اصولی و تکنیک ها، به سراغ مقاله لینک بیلدینگ بروید. قبلا با توجه به مهم بودن تعداد لینک ها و نه اعتبارشان، صفحات یا اصطلاحا مزارع لینکی در بعضی سایت ها وجود داشت که صرفا کارشان تبادل لینک با بقیه وب سایت ها بود. اما امروز شرایط فرق کرده و گوگل نسبت به تعداد لینک خروجی یک صفحه حساسیت نشان میدهد.

به همین دلیل گوگل به هر بک لینک به چشم یک رأی مثبت نگاه می‌کند. هر چه تعداد رأی‌های یک سایت بیشتر باشد نشان‌دهنده اعتبار بیشتر آن خواهد بود و در نتیجه لیاقت کسب رتبه بهتری را در صفحه نتایج جستجو خواهد داشت. اما این در واقع یک تأثیر غیرمستقیم بک لینک در سئو محسوب می‌شود. تأثیر اصلی و مستقیم بک لینک در سئو چیز دیگری است؛ مسئله اینجاست که یک سایت فقط زمانی می‌تواند از سایت‌های دیگر بک لینک بگیرد که محتوای جدید، جالب توجه یا معتبری داشته باشد. در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بی‌ارزش یا تکراری لینک نخواهد داد.

یعنی، ربات‌های موتور جستجو می‌فهمند که صفحه لینک داده شده ارزشمند و کارآمد خواهد بود. مثلاً شاید لینک‌های وب‌سایت بسیار پرطرفدار و معتبر Forbes نوفالو باشد، اما محبوبیت و اعتباری که از طریق ارسال مطلب در آن می‌توانید پیدا کنید می‌تواند سرانجام به بک لینک سازی طبیعی بی‌انجامد. به طور حتم، بدست آوردن پیوند در وب سایت های محبوب برای سئو سایت بسیار مناسب است، اما به ایجاد اقتدار در برند شما کمک می کند. همان طور که گوگل با ایجاد بک لینک جایگاه شما را تغییر می دهد، مصرف کنندگان هم آن را نشانه خوبی از مارک تجاری شما می دانند و به اعتبار کسب و کار شما ایمان می آورند. روش های مختلفی برای دریافت بک لینک رایگان و افزایش بک لینک وجود دارد، ولی بسیاری از آن ها به سئو کلاه خاکستری و یا سئو کلاه سیاه مربوط می شوند. LinkBird یک راه حل ابری برای پیوند سئو، مدیریت پروژه و تیم است، که به نظر می رسد نقش مهمی در ایجاد و دریافت بک لینک رایگان دارد.