بک‌ لینک چیست؟ نحوه ایجاد بک لینک و تاثیر آن در سئو | مدرن بک لینک

خواهید از سایتتان درآمد کسب کنید، بایستی از خرید بک لینک و رپورتاژ استفاده کنید. چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد. بسیاری از استارت آپ ها هم فقط به دلیل زود شروع کردن و سرعتشان موفق بوده اند. با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید. طبیعتا هرکاری برای شروع نیاز به سرمایه گذاری داشته و با درآمدزایی در زمانی خاص این سرمایه بازخواهد گشت. البته امروزه استارت آپ ها معمولا از سرمایه گذار برای عملی کردن ایده های خود استفاده می نمایند.

آموزش بک لینک سازی

از این میان، به‌کار گرفتن رپورتاژ آگهی و خرید مجله خبری مدرن بک لینک از محبوبیت بیشتری برخوردارند. همچنین از سایت های یوتیوب و آپارات هم برای دریافت بک لینک رایگان غافل نشید بعد از ثبت نام از طریق پروفایل یک قسمت به نام وب سایت داره که می تونید از اونجا لینک بگیرید . سایت های DoFollow زیادی برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا در اینترنت وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که وب‌سایت‌های مرتبط و با DA بالا را برای دریافت نتایج بهتر انتخاب کنید.

  • توسط نشونت ارائه شده تا عزیزانی که آشنایی کافی با لینک سازی ندارند یا قصد دارند تمام مراحل را به نشونت بسپارند، بتونند از این سرویس استفاده کنند.
  • در بسیاری از سایت های اینترنتی، هدف تنها کسب جایگاه در نتایج گوگل و بهبود وضعیت سئو است ولی این تنها شروع کار بازاریابی محتواست.
  • این به‌نوبه خود باعث کاهش بانس ریت یا نرخ پرش می‌شود و از دید گوگل به معنای تناسب وب‌سایت شما با محتواست.
لینک های مرتبط می تواند سیگنال مثبتی باشد تا گوگل از موضوع سایت و صفحه هدف داشته باشد درحالی که اگر این پیوند ها مرتبط نباشد باعث سر در گمی خزنده ها و موتور های جست و جو می شوند. بک لینک های سالم ، پیوند هایی هستند که به صورت منطقی تقسیم شده اند و از یک وبسایت چندین هزار لینک گرفته نشده باشد. از طرفی پیوند ها باید در طول زمان زیادی ایجاد شوند و یکی از اصلی ترین مشخص پیوند سالم و بدون دروغ همیشگی بودن آن است. اگر از وبسایتی که این 3 مورد را به خوبی رعایت کرده است پیوند بگیرید ، آنگاه بک لینک شما از کیفیت بالایی بر خوردار است. خیر، این دست لینک ها برای گوگل قابل دسترسی نبوده و از وجود آنها مطلع نمیشود در نتیجه تاثیری بر اعتبار دامنه و سئو سایت شما نخواهد داشت.

آیا خرید بک لینک برای افزایش DA سایت ما مفیده؟

طبق اعلام گوگل بک لینک نوفالو ارزش و اعتباری را به سایت ما منتقل نمی‌کند؛ ولی ایجاد تعادل میان تعداد لینک‌های فالو و نوفالو یکی از معیارهای مهم الگوریتم پنگوئن برای تشخیص طبیعی بودن لینک‌سازی خارجی سایت است. در نتیجه حضور لینک‌های نوفالو می‌تواند احتمال جریمه شدن سایت را به شدت کاهش دهد. بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کار به‌دنبال دریافت بک لینک برای رشد سریع تر هستند؛ اما بک لینک تنها راه رشد در سئو نیست. شما می‌توانید با بهنیه‌سازی سایت رشد عالی را در سئو تجربه کنید. خدمات سئو سایت وبسیما شامل بهینه‌سازی، تنظیم استراتژی و تولید محتوا است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۷۷۰۱ تماس بگیرید.

دومین موردی که باید بررسی کنید امتیاز spam score سایتی است که قصد ساخت بک لینک رایگان از آن را دارید. هر چه این عدد بالاتر باشد نشان از اسپمی بودن وب‌سایت داشته و لینک بیلدینگ از آن خطر افزایش نمره spam score سایت شما را نیز به همراه خواهد داشت. اکنون با مفهوم بک لینک اشنا شده‌اید و اهمیت آن و ویژگی‌های یک بک لینک خوب را آموختید. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که تعداد بک‌ لینک مهم نیست و مساله مهم‌تر کیفیت بک‌ لینک‌ها است. چندین راه برای ساخت بک‌ لینک بیشتر وجود دارد که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. با توجه به این‌که فرآیند لینک‌سازی زمان و انرژی زیادی نیاز دارد، بهتر است که تمرکزتان روی دریافت لینک‌های Followed بگذارید.

کامنت بک لینک