بک‌ لینک چیست؟ نحوه ایجاد بک لینک و تاثیر آن در سئو | مدرن بک لینک

می‌دانیم یکی از مهم‌ترین ابزار در آموزش سئو داخلی برای بهینه سازی سایت، تولید محتوای ارزشمند و مفید است. به عبارتی اگر محتوایی که تولید شده، مورد استقبال کاربران واقع شود، موتور‌های… بک لینک با کیفیت، بک لینک موثر، خفن و تضمینی نام ‌هایی می باشد که در کل به بک ‌لینک‌های خوب معروف هستند. منظور از بک لینک خوب یعنی بیشترین تاثیر را در سئو و بهبود رتبه به خود را دارند و اگر هم توانست کاربرانی را از این طریق به وبسایت بیاورد بسیار بهتر خواهد بود.

مشاهده نتیجه لینک سازی از زمان خرید بک لینک و درج لینک ها تا حدودا ۱ الی ۳ ماه بعد متغیر است. معمولا لینک های ایجاد شده در بخش لینک های سرچ کنسول گوگل ظاهر می شوند. ظاهر شدن لینک ها در این بخش به معنای دیده شدن لینک ها توسط گوگل است و نشان می دهد که بک لینک های ایجاد شده می توانند از آن زمان به بعد تاثیر بگذارند. اما فراموش نکنید که تمامی بک لینک ها ممکن است در لیست لینک های سرچ کنسول ظاهر نشوند. گرچه سفارش بک لینک های تقویتی به عنوان تقویت کننده بک لینک ها و رپورتاژهای شما در نطر گرفته می شوند اما خود این لینک ها نیز نیازمند تقویت در لایه های بعدی هستند. به همین دلیل کلیه کمپین های تقویتی سئوسل به صورت چند لایه ای اجرا می شوند به طوری که در لایه اصلی منبع تقویتی مورد درخواست شما ایجاد شده و در لایه های بعدی، لایه قبلی تقویت می گردد.

بک لینک وبلاگی

پیشنهاد میکنم برای آشنایی بهتر با این موضوع و راهکارهای مقابله با انواع تکنیک های سئو منفی، این مقاله را در وبلاگ فرین آکادمی بخوانید. با توجه به این موضوع، اگر پشتکار کافی دارید، میتوانید در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی اقدام به برندسازی مجله خبری مدرن بک لینک و ایجاد ارتباط های ارزشمند کنید تا به مرور مخاطبان به سایت تان لینک بدهند. ببینید درست است که گوگل میگوید صبر کنید تا بقیه به صورت خودکار به شما لینک بدهند، اما طبق تجربه من و همه سئوکارها، به هیچ عنوان چنین چیزی امکان پذیر نیست.

  • من خیلی کلمات را حتی بدون یک بک لینک به صفحه اول و حتی جز سه لینک برتر اوردم.
  • در این مقاله در مورد بک لینک و تأثیر آن در سئوی وبسایت، صحبت خواهیم کرد.
  • سرویس های دانشگاهی در مقایسه با بقیه سرویس ها حساس تر و احتمال ماندگاری کمتری دارند.
  • حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود.
  • اما آقای ب می خواهد سایتی بالا بیاورد که سریعا به درآمد و پول تبدیل گردد.
  • چند نمونه از معروف ترین این سایت ها عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید.

بعد از ثبت‌نام به بخش Settings رفته و اطلاعات کاربری خود را کامل کنید، در قسمت Intro توضیحاتی در مورد وب‌سایت خودتان وارد کنید و در قسمت Link آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید. این وب‌سایت یک سرویس وبلاگ دهی است، در این سایت عضو شده (می‌توانید با اکانت فیسبوکتان نیز وارد شوید) و در وبلاگ خودتان به سایتتان لینک بدهید. روش دوم استفاده از کوئری های حرفه‌ای گوگل است که به راحتی و با جستجو می‌توان حجم عظیمی از لینک‌ها را در گوگل پیدا کنید که این مورد رو در دوره سئو کاملاً عملی آموزش دادیم. متوجه شدیم یک جای کار میلنگه شاید محتواها درست نوشته نمی‌شدند، شاید کاربرپسند نبودن شاید اصلاً وب‌سایت از نظر گرافیکی مشکل داشت و کاربر رو فراری می‌داد.

در بعضی از این ها اجازه لینک دادن به صفحه را دارید ولی در بعضی دیگر باید هزینه ای را پرداخت کنید. با این وجود همین که شماره تماس تان را قرار می دهید ویژگی بسیار خوبی است. بهره گیری از سایت های سوال و جواب هم تکنیک خوبی برای ساخت بیک لینک های رایگان و قوی محسوب می شود. ضمن اینکه با توجه به اینکه این سایت ها اغلب کاربران زیادی دارند و سوال های زیادی در صفحات مختلف آن پرسیده می شود، استفاده از این استراتژی بسیار کمک کننده خواهد بود.

سفارش تولید وبلاگ های اختصاصی