بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟ مدیر وب | مدرن بک لینک

تجربه ما نشان می دهد که پردرآمدترین و موفق ترین وب سایت ها از لحاظ سئو همیشه آن مواردی بودند که خرید بک لینک را انجام می داده اند، اما گوشه چشمی به بحث پنالتی شدن هم داشتند. این موارد همواره توانسته اند که ظرف اندک زمانی خود را به صدر نتایج گوگل رسانده و بیشترین کسب درآمد را داشته باشند. بعد از ثبت نام در سایت در همین صفحه ساخت بک لینک رایگان دقیقا زیر همون جایی که پیام ثبت نام رو دیدید دسترسی باز میشه و میتونید روش رو مشاهده کنید. قبل از هر کار عجولانه‌ای باید یکسری فاکتورها را به خوبی بررسی کنید و فقط به دنبال ساخت بک لینک رایگان به هر قیمتی نباشید.

بک لینک ها چطور سئو سایت شما را بهبود میدهند؟

اگر می‌خواهید راجع به سئو بیشتر بدانید و از ساز و کار رتبه بندی سایت در گوگل مطلع شوید، حتما مطالب «چک لیست سئو» و «چک لیست فاکتورهای رتبه بندی سایت در گوگل» را بخوانید. سئو و افزایش رتبه سایت نیازمند مجموعه ای از فعالیتهاست که لازمه به بهترین شکل ممکن در کنار هم اجرا بشن. پکیج لینک سازی در سایت های خارجی هم ارائه می کنید؟ داخل سایت چیزی ندیدم. به عنوان مثال کلمات خرید زعفران، قیمت زعفران، سایت فروش زعفران و… می‌توانند سه مورد از کلمات کلیدی یک سایت (یا یک صفحه) مرتبط با فروش زعفران باشند.

لازم به ذکر است، پیوندهای موجود در ویکی پدیا را به عنوان بک لینک های nofollow (در مقابل پیوندهای dofollow) شناخته می شوند. در واقع، ویکی پدیا دارای اقتدار و اعتماد بسیار فوق العاده ای است، پس نقل قول از ویکی پدیا می تواند تاثیر زیادی بر جایگاه سایت شما بگذارد. ویکی پدیا یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و معتبرترین وب سایت های اینترنتی است، که عامل رتبه بندی مقالات دیگر می شود. لطفاً آدرس سایتتون رو برای ما ارسال کنید تا بررسی کلی داشته باشیم و بتونیم پلن لینک سازی به شما ارائه بدیم.

۳۰ بک لینک رپورتاژی خبری (مجله ای)

در واقع برای لینک سازی پیش از هر چیز باید یک استراتژی درست داشته باشیم. این استراتژی برای هر روش لینک سازی متفاوت است و در آن باید به زمان دریافت لینک، کلمه کلیدی هدف و صفحه ای که برای آن لینک گرفته میشود توجه کنیم. معمولا سایت‌هایی که در زمینه فروش رپورتاژ آگهی یا بک لینک فعالیت می‌کنند، علاوه‌بر شما به سایت‌های بسیاری لینک داده‌اند.

  • به خصوص اینکه این ابزار مفید مهندسی معکوس را در بک لینک های رقبا انجام می دهد.
  • به طور اصولی هم همیشه صفحه اصلی سایت و بعد از آن صفحات دسته بندی، بک لینک های بیشتری دریافت میکنند.
  • در حین ثبت سفارش بک لینک تقویتی می توانید درخواست اجرای ترکیبی کمپین تقویتی را ثبت نمائید.
  • تولید محتوای باکیفیت بخشی ضروری از طراحی یک استراتژی سئو موفق است.

برخی از افراد به اندازه کافی بودجه و سود کافی برای سرمایه گذاری به منظور رشد و مدیریت وبلاگ خود دارند. اما برخی دیگر به هر دلیلی باید خودشان این کار را انجام دهند، اما این پایان راه نیست. گزارش شده است که SEO Spyglass بزرگترین پایگاه داده لینک ها را از بین تمام ابزارهای شناخته شده دارد. در این ابزار می توانید میزان بک لینک های خود را افزایش دهید و مستقیماً از طریق Google Analytics و Google Search Console آن ها را بررسی کنید. این ابزار کاربردی پیوندهای بالقوه مضر را شناسایی می کند تا از مجازات شدن Penguin 4.0 در جدیدترین نسخه موتور جستجوی Google جلوگیری کند.

پست‌های جمع بندی

سلام و شب بخیر دانیال عزیز هدف این مقاله بیشتر با افرادیه که… به عبارت ساده هر عملی که هدف آن تغییر یا دستکاری تحلیل الگوریتم گوگل باشد یک نقض است . جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید. اگر نقشه سایت شما در کنسول جستجوی Google ارائه نشده باشد ، ایندکس شدن می تواند به یک مشکل تبدیل شود. و در مواقعی که نقشه سایت شما شامل پست های جدید نباشد ،Google به سختی می تواند همان را کشف کند. نقشه سایت از ابتدایی ترین مباحث ایندکس و سئو است ، اما در برخی مواقع حتی مدیران وب مجرب نیز این امر را از دست داده اند.

علاوه بر ابزار، اصولا کسب و کارهایی که در یک حوزه فعالیت رقابتی همیشه لیست قیمت کامل محصولات را آنهم به شکل بروز منتشر میکنند، بعد از مدتی به یک مرجع قیمت تبدیل میشوند. خب، اجازه بدهید قبل از اینکه مقاله به اتمام برسد، به پاس قدردانی از شما عزیزانی که تا اینجا همراه من بودید، چند نکته بسیار مهم در مورد بک لینک ها را توضیح بدهم. در ضمن لازم به ذکر است هرگونه مبادله کالا و خدماتی که در ازای گرفتن بک لینک صورت بگیرید جزو لینک های خریداری شده محسوب می شود. خرید و تبادل لینک شاید ساده و راحت به نظر برسد اما به یاد داشته باشید این کار می تواند زحمات شما را یک شبه به باد دهد و مجازاتی از سمت گوگل برای سایت شما اعمال شود. یکی از معیار های نمایه لینک عالی ، پیوند های مرتبط است که ارزش بالایی را منتقل می کنند.

اصولا سرویس های رایگان هم از نظر زمانی و هم از نظر تاثیر بذیری چندان به صرفه نیستند. با این حال در صورتیکه قصد ساخت مجله خبری مدرن بک لینک رایگان دارید، می تونید از طریق صفحه ساخت بک لینک رایگان به این آموزش ها دسترسی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم در لینک سازی خصوصا در ساخت بک لینک رایگان دقت کنید.

عموما اگر سایت قدیمی باشد تعداد بیشتری می‌توان برای آن بک لینک ساخت طوری که گوگل به آن مشکوک نشود. به این وب سایت مراجعه کرده و سپس روی گزینه Start writing کلیک کرده و محتوای خودتان را در سایت درج کرده و به وب سایتتان لینک دهید و در نهایت بر روی Publish کلیک کنید. کافیه در سایت ثبت‌نام کنید و در بخش اطلاعات اضافه آدرس وب‌سایت خودتان را وارد نمایید. به صورت کامنت درون صفحات داخلی سایت می توانید کلمه کلیدی خود را با لینک موردنظرتان به صورت تگ a ارسال کنید. در انجمن ثبت نام کرده و در بخش پروفایل کاربری و یا امضا لینک وب سایت خود را قرار دهید. این وب‌سایت از انجمن ساز phpBB استفاده می کنه که با ثبت‌نام در این سایت در بخش پروفایل به راحتی می‌توانید لینک وب‌سایت خودتان را رایگان قرار دهید.

در ساخت بک لینک رایگان باید به موارد گوناگونی توجه کنید که هم فرآیند بک لینک سازی شما طبیعی باشد و از طرف گوگل پنالتی نشوید و هم به گونه ای موثر باشد که تاثیرات کوتاه مدت و میان مدت مثبت آن را به خوبی مشاهده کنید. یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک رایگان و با کیفیت استفاده از سایت های اشتراک ویدیوی ایرانی و خارجی است. در این گونه سایت ها هم می توانید با فعالیت مستمر موجب بهبود سوشال سیگنال برند خود شوید که در نهایت برای سئو شما هم موثر است و هم می توانید با بهره گیری از فرصت ایده آل بک لینک سازی شرایط سایت خود را بهبود ببخشید. چند نمونه از معروف ترین این سایت ها عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید.