بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟ مدیر وب | مدرن بک لینک

برای دریافت نمونه بک لینک به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون نمونه ارسال کنند. سلام و عرض ادب هزینه های بک لینک رو اگر بزارید خیلی عالی میشه. وب سایت های بالا سایت هایی هستند که برخی از پروژه لینک بیلدینگ به صورت جداگانه برای آنها اجرا شده است. درصورتی که سوالی یا ابهامی دارید یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید ، همکاران ما اماده پاسخگویی به شما هستند. توجه کنید، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو، نوفالو و سوشال سیگنال امری است که بسیاری از وبمسترها آن را رعایت نمی کنند .

در واقع اگر قصد داشته باشید در هر رپورتاژ ۳ لینک درج کنید، از اونجایی که کلا در پکیج برنزی ۱۵ رپورتاژ قابل ثبت هست، مجموعا تا ۴۵ لینک قابل ایجاد هست. البته با توجه به میزان سفارشات شما به عنوان همکار ممکن هست این تخفیف رو افزایش بده. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد. همواره می بایست به خاطر داشته باشیم که در حوزه سئو هیچ فرآیندی دائمی نبوده و احتمال تغییر در روند و رویکرد وجود دارد.

یکی از مواردی که منجر به پنالتی گوگل میشود، خرید بک لینک در کوتاه مدت برای سایتی با محتوای بی کیفیت است. گرچه لینک سازی یکی از ترفندهای سئو است، اما اگر به صورت ناگهانی و غیر طبیعی اجرا شود، قطعا نتیجه مخربی خواهد داشت. همه چیز به سابقه سایت شما و آنچه که برای بهبود سئو سایت انجام شده، بستگی دارد. در صورتی که سایت نوپایی دارید و هنوز همه أصول سئو تکنیکال و داخلی را رعایت و اجرا نکرده اید، بهتر است برای خرید بک لینک عجله نکنید.

قیمت پکیج طلایی ریپورتاژ ها : 1،650،000 تومان

برای اینکار به مقاله کسب بک لینک رایگان و کتاب آموزش بک لینک سازی مراجعه کنید. هم این بک لینک های وبلاگی دایمی و هم بک لینک های دیگری هم خریده بودم که حتی به صفحه ی دوی گوگل هم برای دانلود فیلم ایرانی رسیده بودم , ولی نتونستم تمدیدشون کنم و 3 ماهه خریده بودم . بعد دچار افت رتبه شدم و الان کلا برای اون انکرتست در گوگل نیستم ! به نظر جنابعالی این بک لینک های وبلاگی هم میتونن ضرر رسونده باشن ؟ چون بدون بک لینک صفحه ی 5 بودم و اومدم 2 ولی الان کلا نیستم ! این بک لینک ها رو Disavow links کنم ؟ و کم کم و دایمی لینک بلدینگ کنم خوبه ؟, ممکنه کلا دچار پنالتی گوگل شده باشم ؟ چون هیچ پیغامی برام نیومده و مطلب های جدید و قدیم سایتم تقریبا رتبه ی مناسبی دارند. شما وابسته به اون سایت ها میشید و باید مدام لینک ها رو تمدید کنید.

ضمن اینکه دامین آتوریتی بالا و اسپم اسکور و رتبه الکسا صرفا فاکتورهایی هستند که به صورت کاذب باعث افزایش قیمت رپورتاژها میشن و تاثیر چندانی در نتیجه گیری شما ندارند. در مثال بالا، کلمه “خرید زعفران” می‌تواند کلمه کلیدی اصلی سایت فرضی باشد. این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند. اما لازم به ذکر است که اکثریت رپورتاژهای خبری به صورت فالو درج می گردند و لینک های نوفالو اغلب در قالب رپورتاژهای وبلاگی و لینک های متفرقه ایجاد می گردند. به شدت خدمات ضعیفی دارن، 30 روزه قراره 8 تا لینک از سایت ایرانی بهم بده هنوز هیچ کاری نکردن اصلا هم پاسخگو نیستن.

✅ چرا قیمت بک لینک (هزینه خرید بک لینک) مناسب است؟

کیفیت لینک سازی بیش از پیش برای گوگل مهم شده است و لینکهای ایجاد شده بدون ایندکس هیچ تاثیری بر روی رتبه بندی ندارند. می تونید از همین الان شروع کنید به لینکسازی فقط بک لینک سازی رو با کلمه کلیدی نام برند شروع کنید و در ادامه کلمه کلیدی + نام برند. بک لینک لایه‌ای یا شبکه وبلاگ خصوصی روشی است که در آن با ساختارهای لایه‌ای و پیچیده روی کلمات کلیدی بسیار سخت و رقابتی بک لینک ساخته می‌شود. ابتدا توسط ابزار moz و یا تولبار کروم سایت موردنظر خودتان را باز کنید و اطلاعاتی DA و Spam Score سایت را به دقت بررسی کنید. سایتی که دارای Spam Scroe خیلی بالایی است برای خرید بک لینک می‌تواند بدترین گزینه ممکن باشد.

اگه قصد دارید بک لینک با کیفیت خریداری کنید، باید منابع با کیفیتی رو برای ساخت بک لینک انتخاب کنید. از اون جایی که رپورتاژها دارای اعتبار و اهمیت بالایی هستند، مجله خبری مدرن بک لینک بک لینک های رپورتاژی هم جزو بک لینک های با کیفیت در نظر گرفته می شن. البته به شرط اینکه منبعی که برای انتشار رپورتاژ انتخاب کردید، یک منبع معتبر باشه.

  • ما در ادامه میخواهیم شما را با نکات ساخت بک لینک تمام صفحات آشنا کنیم.
  • این موارد همواره توانسته اند که ظرف اندک زمانی خود را به صدر نتایج گوگل رسانده و بیشترین کسب درآمد را داشته باشند.
  • اگر علاقمند هستید تا فعالانه با رقبای خود در بازار رقابت نمایید، با ما همراه باشید.
  • البته که گوگل صراحتا اعلام کرده است که خرید بک لینک برخلاف سیاست‌های این سایت بوده و به‌عنوان تخلف شناخته می‌شود.
  • اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید.
  • در هر صورت ، شما به یک ابزار SEO خوب برای کمک به شما در شناسایی پیوندهای خراب نیاز دارید.
در این بخش شما میتوانید بر اساس موضوع سایت و صفحات مد نظر خود که قصد خرید بک لینک در آن قسمت را دارید اقدام به سفارش بک لینک به صورت سینگل پیج و سایت واید کنید. در حالت سایت واید نیز خرید بک لینک بر اساس انتخاب موضوع و مشخص کردن سایت مورد نظر بر اساس معیار های ذکر شده صورت میگیرد در این روش پس از خرید بک لینک از سایت مورد نظر بک لینک سایت شما در تمام صفحات آن سایت درج میشود. هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است.