بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل | مدرن بک لینک

درباره دو نوع جدید لینک‌ها هنوز نتایج معتبری به دست نیامده است. در کل توصیه می‌شود اگر برای خرید بک لینک هزینه‌ای پرداخت کرده‌اید یا به اصطلاح لینک اسپانسر شده است از شناسۀ Sponsored همراه با Dofollow استفاده کنید. به جز انواع گفته شده بک‌لینک‌هایی هستند که در صفحه‌ها و وبسایت‌های مختلف بدون در نظر گرفتن فاکتورهای تاثیرگذار درج می‌شوند. اکثر این جایگاه‌های لینک فروشی و زمان‌دار هستند یا به در اثر نقص وبسایت کاربران به صورت رایگان می‌توانند لینک خود را در صفحه جا دهند. بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید می‌توانند در بالا بردن و پایین آوردن اعتبار وب سایت شما دخیل باشند.

فقط کافی است با مسئول تبلیغات یا رپرتاژ آگهی آن‌ها صحبت کنید و تعرفه بگیرید. رپرتاژ آگهی در سایت‌های خبری به خاطر اینکه ثابت هستند، اهمیت خیلی بالایی دارند. راه‌های گرفتن بک لینک چیست یا چطور بک لینک بگیریم؟ چند نوع بک لینک وجود دارد که از سایت‌های مختلف می‌توانیم بگیریم. برای تعیین نوفالو یا دوفالو لینک هنگام نوشتن مطلب، گزینه‌ای برای این کار در سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس هست که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. فرض را بر این می‌گیریم که بعضی از خوانندگان این مقاله، هنوز با سئو آشنایی کامل نداشته باشند.

  • با این حال معلوم نیست که در این پروژه ها آیا واقعا بک لینک موثر بوده است و یا عامل دیگری سبب بالا آمدن سایت در گوگل شده است.
  • این نوع از بک لینک یعنی بک لینک دوفالو برای رتبه بندی اهمیت دارد و به سئوی سایت کمک می‌کند.
  • برعکس ، اگر پستها را به طور تصادفی بعد از روزها یا ماهها منتشر می کنید ، ممکن است چند روز طول بکشد تا ربات های موتور جستجو تصمیم بگیرند وب سایت شما را دوباره بررسی کنند.
  • در وب سایت ها نیز این قانون لینک دهی به همین مقدار ارزشمند می باشد.

با این حال معلوم نیست که در این پروژه ها آیا واقعا بک لینک موثر بوده است و یا عامل دیگری سبب بالا آمدن سایت در گوگل شده است. به هر حال اگرچه نظر هرکس محترم است، اما ما با توجه به تجربه خود تاکید می کنیم که از انجام این کار پرهیز نمایید. که ما به عنوان پلان خریدبک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید. این که یک وب سایت یک مقاله یا نوشته انتشار دهد و به سایت شما لینک دهد، حالتی بسیار ایده آل از نظر گوگل و هرکس دیگری به حساب می آیند. با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است.

قیمت پکیج فروش بک لینک طلایی برای سه ماه : 1،500،000 هزار تومان

در صورتی که سئوی داخلی رعایت شده باشد، بک لینک های با کیفیت در رشد سایت معجزه خواهند کرد. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که خیلی از مواقع شاید برخی از بک لینک ها به ارتقا سایت شما کمک نکنند و آنچنان ارزش مشخصی به سایت شما ندهند اما ضرری هم ندارند. مثل خیلی از بک لینک های پروفایلی و یا بعضا فرومی که در نهایت وجود داشتنشان بهتر از وجود نداشتنشان است. گوگل و بقیه‌ی موتورهای جستجو، بک لینک ها را در حکم امتیازی برای سایت B می‌دانند. چرا؟ چون اگر سایت B، سایت خوبی نبود و مطالب ارزشمندی نداشت، هیچوقت سایت A چنین کاری انجام نمی‌داد. بدون بک لینک، شانس زیادی برای رشد سئوی سایت نخواهید داشت و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو اتفاق نمی‌افتد.

بک لینک های درون-محتوا

بنابراین با وجود اهمیتی که متن لینک دارد، اهمیتش برای رتبه‌بندی به اندازه دیگر فاکتورها نیست. انتخاب متن مناسب بر اساس تحقیق کلمات کلیدی یک روش موثر و مناسب است. انکر تکست ها کلمات کلیدی لینک شده ای هستند که ارزش بالایی دارند.

لیست فروم های فارسی (ایرانی)

با توجه به این، شما باید در سئو و همینطور مسیر ساخت مجله خبری مدرن بک لینک، به دسته بندی ها اهمیت زیادی بدهید. البته ساخت بک لینک برای دسته بندی ها صرفا باعث سئو شدن خود آنها نمیشود. در واقع با توجه به اینکه در هر دسته بندی از سایت شما تعداد زیادی محصول وجود دارد، قدرتی که از طریق بک لینک به دسته بندی میدهید، بین محصولات هم پخش و عملا باعث سئو شدن آنها میشود.