بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل | مدرن بک لینک

در واقع با ابزار Broken Link Builder می توانید پیوند های خود را بهبود ببخشید. با استفاده از این ابزار جستجوگر لینک، هر بار یک صفحه پیوندهای خراب را جستجو کنید. درعوض، وب را از طرف شما جستجو می کند و به شما کمک می کند، پیوندهای خراب را در عرض چند ثانیه کشف کنید و نتایج جستجو را به شما تحویل می دهد. با ابزار Ubersuggest ، به داده های مجله خبری مدرن بک لینک برای رقبای خود دسترسی پیدا می کنید، این ابزار به شما این امکان را می دهد که در هنگام هدف قرار دادن پیوندهای مشابه، مشخصات پیوند آنها را بهتر درک کنید.

بک لینک انوع مختلفی دارد و به لیک لینک فالو و نوفالو و لینک داخلی و خارجی تقسیم میشود. در این بخش ابتدا درمیابیم بک لینک چیست سپس تاثیر آنها بر سئو را میشناسیم. زمان‌بندی قطعی یا دقیقی برای تاثیر بک‌لینک روی رتبه سایت وجود ندارد. براساس تجربه و داده‌های بررسی شده توسط کارشناسان سئو می‌توان گفت حداقل یک ماه را باید در نظر گرفت.

  • امکان قرار دادن تگ a در متن کامنت برای ایجاد بک لینک نیز وجود دارد.
  • وقتی نوبت به جستجوی پیوند و اطلاع رسانی می رسد، قدرتمند تر از ابزار Pitchbox و با ویژگی های خاص وجود ندارد.
  • رپورتاژهای دانشگاهی تا زمانی که وبلاگ موردنظر موجود باشه ماندگار خواهد بود.
  • برخی از صفحات مرجع صریحاً از بازدیدکنندگان می‌خواهند که لینک‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند؛ بنابراین لزومی ندارد که برای گرفتن بک لینک به دنبال روش‌های پیچیده یا شک‌برانگیز باشید.

اینفوگرافیک ها این پتانسیل را دارند که کسالت بارترین اطلاعات را به یک محتوای چشم‌نواز و جذاب تبدیل کنند. به‌هرحال این واقعیت که 90 درصد از اطلاعات در قالب تصویر وارد مغز ما می‌شود به‌خوبی نشان می‌دهد که ما ذاتاً تصاویر گرافیکی را به متن ترجیح می‌دهیم. به‌علاوه، احتمال لایک گرفتن و به اشتراک‌گذاری اینفوگرافیک ها سه برابر بیشتر از سایر انواع محتوا است.

قیمت پکیج فروش بک لینک طلایی برای سه ماه : 1،500،000 هزار تومان

به همین دلیل بک لینک تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه سایت و سئوی آن ها دارد. اگر می خواهید خودتان بک لینک سازی کنید باید لیستی از سایت های بک لینک رایگان را داشته باشید تا به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانید در آن ها لینک سازی کنید. خرید رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک از بهترین ابزارها برای بازاریابی محتوایی و دریافت بک لینک برای کسب و کار شماست. با توجه به اینکه خرید بک لینک به منظور افزایش جایگاه در گوگل از روش‌های سئو کلاه سیاه محسوب شده و بر خلاف خط مشی گوگل است، انتشار رپورتاژ آگهی یک روش کم خطر برای دریافت بک لینک است.

در نتیجه اینجاست که تخصص در گرفتن لینک بسیــــــــار مهم می‌شود. ساخت بک لینکبرخلاف تصور بسیاری از افراد اصلا ساده نیست و نیاز به شناخت روش ها و استراتژی لینک سازی و پیروی از قوانین گوگل در رابطه با کیفیت بک لینک دارد. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. با توجه به این مثال، گمان نمی رود دیگر تردیدی درباره خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت وجود داشته باشد.

حرف آخر: خرید بک لینک یا محتوا؟

هر‌چقدر اعتبار دامنه‌ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد؛ ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما نیز بیشتر می‌شود. منظور ما از لینک، متن یا تصاویری هستند که با کلیک روی آن‌ها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل می‌شود. ما در این مقاله به بررسی اهمیت بک‌لینک، نحوه ساخت آن و نحوه تعیین ارزش لینک‌های خارجی پرداخته‌ایم. اگر می‌خواهید سایت خود را به رتبه برتر برسانید، این مقاله راهنمای شما خواهد بود. اکثر سرویس‌های وبلاگ رایگان هستند و تنهای کاری که باید انجام دهید تولید محتوای مفید، مرتبط و با رعایت سئوی داخلی است.