بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل | مدرن بک لینک

لینک بیلدینگ چیست؟ link building یکی از مهمترین فرایندهای بهینه سازی یک سایت است. اهمیت لینک سازی توسط متخصصین غیر حرفه‌ای فراموش می‌شود و اصلا انجام نمی‌شود و یا ممکن است آنها طوری لینک سازی انجام دهند که اثر بد یا خنثی داشته باشد. امروزه لینک سازی با هدف ارتباط با مخاطب هدف و شناساندن برند، محصول یا یک وبسایت مجله خبری مدرن بک لینک به او انجام می‌شود. لینک بیلدینگ معمولا با هدف گذاری روی عبارات یا کلمات کلیدی خاص صورت می گیرد و صرف داشتن لینک های زیاد به معنی موفقیت تجارت شما یا کسب جایگاه بهتر در گوگل نمی باشد. هایپرلینک که بیشتر به لینک معروف می باشد، روشی مناسب برای وارسی بازدید کنندگان در سایت ها و صفحات اینترنتی محسوب می شود.

۱- بدست آوردن بک‌ لینک بصورت طبیعی

برای استفاده از نحوه صحیح ابزار های بک لینک ساز بهتر است، لینک سازی از تلفیق چند ابزار ایجاد شود. Backlink Maker بهترین راه برای دریافت بک لینک رایگان در وب سایت های نوپا است. هم چنین Backlink Tracker یک روش عالی برای تحقیق در مورد بک لینک های رایگانی است، که بیشترین تأثیر را در رتبه بندی دارد. برای استفاده از نحوه صحیح بک لینک ساز تنها کافیست با چند ابزار لینک سازی کار کنید، تا پیوند های عمیق تر و جالب تری داشته باشید.

خرید بک لینک قوی، دائمی و با کیفیت

بک لینک فقط برای کلمات پر رقابت و سخت کاربرد داره و برای سایت های تخصصی بک لینک فقط یک فاکتور برای تقویت سایت محسوب می شود و محتوا فعلا حرف اول را میزد. برای پیدا کردن بک لینک رایگان روش‌های متعددی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از ابزارهایی چون Ahrefs و یا Moz می‌باشد. مثلا اگر یک استارتاپ در حوزه آموزشی هستید به آسانی و با حمایت از یک رویداد دانشجویی می‌توانید یک بک لینک درست حسابی از یک سایت دانشگاهی با پسوند .ac.ir بگیرید. همچنین می‌توانید با حمایت از رویدادهای آنلاین و آفلاین، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها، پادکست‌ها، مسابقات و … هم بک لینک دریافت کنید. اسپانسرینگ نه تنها برای شما بک لینک ایجاد می‌کند، بلکه آگاهی از برند شما را افزایش خواهد داد و سرنخ‌های فروش جدیدی ایجاد خواهد کرد. پس باید این ویژگی را برای بک‌ لینک‌های خود در نظر داشته باشید.

تاثیر لینک بیلدینگ در سئو و به طور کلی تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایت، غیرقابل انکار و حذف نشدنی است. یعنی شما نمی توانید با نادیده گرفتن تاثیر لینک بیلدینگ در سئو، بر محتوا تکیه کرده… لینک‌های شکسته، لینکهای وب یا URLهایی در وبسایت شما هستند که غیرفعال یا از کارافتاده هستند و در صورتی که بر طرف نشوند در بلند مدت می‌توانند به سئوی شما آسیب بزنند. گوگل منابع محدودی برای خزیدن ، فهرست بندی و رتبه بندی سایت شما دارد و باید از نظر اطلاعات و محبوبیت با هر سایتی متفاوت رفتار کند. پس هر چقدر رای بیشتر داشته باشید رتبه سایت شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود.

  • اجرای این پکیج برای لایه اصلی وب سایت شما پیشنهاد نمی گردد و در لایه های ۲ یا ۳ به بعد استفاده خواهند شد.
  • اما برای تشخیص میزان اعتبار سایت‌ها معیاری عددی به وجود آمده که Domain Authority یا همان اعتبار دامنه نامیده می‌شود.
  • روز کاری من با مطالعه‌ی اخبار و مقالات جدید مرتبط با حوزه سئو شروع میشه و در این بین اگر مطلب مفیدی رو ببینم در بلاگ تریبون با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارم.
  • تکنیک های سئو که برای افزایش رتبه سایت استفاده می شوند، بسیار زیاد هستند.
  • بلاگ پست های خارجی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن.
پس پیشنهاد ما به شما استفاده از رپورتاژ آگهی است که با یک تیر چند نشان زده باشید! هم بک لینک با کیفیت دریافت می‌کنید هم به تبلیغ برند خود می‌پردازید. سئو کلاه سفید به مجموعه‌ای از تکنیک‌های بهینه سازی سایت گفته می‌شود که با قوانین و ضوابط موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، مطابقت دارد. در سئو یا بهینه‌سازی کلاه سفید سعی می‌کنیم با حفظ شرایط و قوانین و تکنیک‌هایی که از جانب گوگل تعریف شده است، رتبه سایت‌مان را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود ببخشیم. دقیقا برعکس اتفاقی که در سئو کلاه سیاه یا روش‌های غیر قانونی سئو رخ می‌دهد. درواقع باید تا می‌توانید تلاش و هزینه کنید تا این وبلاگ‌ها با هم تشابهی نداشته باشند مبادا که PBN شما توسط گوگل شناسایی شود.

اگر هم چنین هدفی امکان پذیر باشه کاملا موقتی هست و رتبه شما پایدار نخواهد بود. نوع بک لینک ها در این صفحه به طور شفاف توضیح داده شدند و اغلب به صورت رپورتاژی هستند و برای اکثر موضوعات قابل استفاده اند و دائمی بودن یا نبودن هر مورد هم در جداول قیمتی مشخص شده. در صورتی که پیش از خرید بک لینک سوالی برای شما مطرح هست، لطفا با ما تماس بگیرید.