بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟ | مدرن بک لینک

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید، مسئله ی مرتبط بودن سایت هایی است که در آن ها بک لینک می سازید. اگر سایت های مرتبط را انتخاب کنید، احتمال اینکه ارزش و اعتبار مثبت و واقعی به سمت سایت شما روانه شود بسیار بیش تر از وقتی هست که در سایت ها و بلاگ های نامرتبط به فعالیت بپردازید. شما می توانید در این وبلاگ ها با پست های جذاب و انتشار محتوای خواندنی و جذاب کاربران زیادی را نیز راهی وب سایت هدف خود نمایید و به نوعی با یک تیر دو نشان بزنید.

بهینه‌ترین روش هم رپرتاژ است چون هر روش دیگر نیازمند وقت گذاشتن برای تولید محتوا و فعالیت مداوم است. پس راه چاره این است که موضوعاتی که هنوز در ویکی‌پیا صفحه ندارند را پیدا کنید، بعد محتوایی دست اول و قابل استناد در وبسایت خود منتشر کنید. در این مرحله می‌توانید خودتان صفحه‌ای در ویکی‌پدیا با کمک محتوای خود ایجاد کنید یا از ویکی‌نویس‌ها برای این کار کمک بگیرید. ایجاد مزرعه لینک یا هر نوع شبکۀ بک‌لینک مشابه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. این روش‌ها جزو روش‌های کلاه سیاه سئو حساب می‌شوند و گوگل در صورت تشخیص وبسایت‌های بک‌لینک دهنده و گیرنده را جریمه می‌کند. از کلمات کلیدی دقیق استفاده شده باشدبا این سه نکته، گوگل می‌فهمد که سایت لینک شده چه محتوایی دارد و برای چه کلمه کلیدی باید رتبه‌بندی شود.

با اینکه گوگل کل یک صفحه را بررسی می‌کند ولی خیلی از کارشناسان معتقدند هر چه لینک در در صفحه بالاتر باشد، اعتبار بیشتری دریافت می‌کند. خیلی سریع یک راه حل خوب پیدا شد؛ وبسایت‌های مشابه به هم لینک دادند تا پیدا شوند. اگر در آن روزها دسترسی به اینترنت داشتید حتماً یادتان هست که ستون کناری وبلاگ‌ها یک لینک‌باکس داشت که پر از لینک به بقیه وبلاگ‌های مشابه بود. هرچه وبسایت یا وبلاگی مهم‌تر و بهتر بود وبسایت‌های بیشتری به آن لینک می‌دادند.

قیمت این پکیج در حال حاضر 3 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 2 ماه زمان خواهد برد. بیش از 10 سال سابقه وب مستری، دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو پروژه های شخصی وشرکتی دارم. هر چند ادعایی در زمینه سئو ندارم اما همیشه آنچه که بر حسب تجربه بدست آورده ام را به صورت رایگان به مشتریان و کاربران سایت ارائه دادم. آی آر یک وب سایت خدماتی مکمل کار سئو است که کار ما در این سایت ارائه راهکار برای صعود شما در نتایج گوگل است. خدمات ما به دو صورت مجله خبری مدرن بک لینک و رپورتاژ است و در آینده ای نه چندان دور خدمات جدیدتری هم به وب سایت افزوده خواهد شد.

بلاگ پست خارجی تقویتی فالو

سئوسل با ارائه سرویس های خرید بک لینک ارزان، این افتخار را دارد تا با کمترین هزینه، سرویس های فروش بک لینک را به کاربران گرامی ارائه نماید. متاسفانه در عمل سایت‌هایی مشاهده می‌گردند که کیفیت محتوا و یا سئوی داخلی مناسبی ندارند ولی با انجام برخی از تکنیک‌ها همچون خرید بک لینک موثر، قوی، اصولی و طبیعی در صدر نتایج هستند. اینجاست که رقابت در بازار آنلاین بیش از پیش حائز اهمیت است و لازم است سایت شما که تمامی فاکتورهای کیفی را رعایت نموده به صدر نتایج دست یابد. یکی از روش‌های موثر در بهبود سئو وب‌سایت شما خرید و ایجاد بک لینک دائمی با کیفیت است.

لیست سایت های gov و edu

در زمینه لینک سازی، امن ترین راه برای در امان ماندن از تغییرات الگوریتمی گوگل، برونسپاری خدمات لینک سازی هست. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید استفاده از سایت هایی با دامین آتوریتی و پیج آتوریتی بالاست که از دیدگاه گوگل اعتبار و ارزش بالایی دارند و می توانند در انتقال این ارزش و اعتبار به سایت شما هم موثر باشند. برای مشاهده بیشتر بک لینک ها، حتما از فایل پی دی اف ویکی دمی، دیدن نمایید. سلام ملیکا، باتوجه به استراتژی سئویی که دارید و همچنین میزان بودجه‌ای که برای پروژه در نظر گرفته شده، بهتره از هر دو پلن رایگان و غیر رایگان استفاده کنید. به طور کلی داشتن یک عدد بک لینک باکیفیت خیلی قدرتمندتر از هزار بک لینک بدون کیفیت است. البته پیشنهاد میکنیم استراتژی لینک سازی رو به تیم سئوسل بسپارید.

  • درصورتی که قصد سفارش بک لینک از تعداد کمتری سایت اما با قدرت بالا دارید این پکیج مناسب میباشد.
  • سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم.
  • به همین خاطر استفاده از آن در لینک سازی خارجی از اهیمت بالایی بر خوردار است.
در وبسایت نوین ابزار ساخت لینک UTM داریم و در همان صفحه توضیحات کاملی داده‌ایم. مثل صفحه‌های فروش، لندینگ‌پیج‌ها، صفحه اصلی وبسایت، خدمات یا محتواهای پررقیب. می‌توانید برای خودتان یک وبلاگ راه‌اندازی کنید و بدون هزینه برای خودتان بک‌لینک بسازید. بک‌لینک‌ها باید دائمی و قوی باشند اما بعضی از جایگاه‌های بک‌لینک با توجه به ارزش بالایی که دارند به صورت موقت اجاره داده می‌شوند. یکیدیگر از عواملی که در تعیین کیفیت بک‌لینک نقش دارد، انکرتکست یا متن لینک است. متنی که قرار است درگاه ورود به سایت شما باشد باید سه ویژگی داشته باشد تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.

چرا خريد بك لينك انبوه از سایت های بی کیفیت کاری اشتباه است ؟

اما به یاد داشته باشید استفاده از لینک های نوفالو نیز اجباری است. برای آنکه در لینک سازی خارجی لازم است به صورت طبیعی عمل کنید به همین دلیل لازم است از بک لینک های نوفالو (no-follow) نیز استفاده کنید. برای تکنیک های لینک سازی کارگاهی تعریف کرده ایم به نام آموزش سئو کلاه خاکستری. شرکت در این دوره میتواند منبع مناسبی برای یادگیری همه چیز در مورد بک لینک باشد. متاسفانه با توجه به طولانی بودن پاسخ امکان توضیح آن در بخش نظرات سایت وجود ندارد. برای رفع این سوال ما یک کارگاه 4 ساعته تعریف کرده ایم که در صفحه کارگاه آموزش لینک سازی کلاه سفید قابل مشاهده و ثبت نام است.

روزنامه نگاران همیشه به دنبال چیزهایی هستند که در مورد آنها بنویسند. اگر بتوانید کاری کنید که کسب و کار شما در اخبار و سایت های خبری ذکر شود بسیار عالی می شود. بهترین راه ایجاد یک رویداد و یا برگزاری یک خیریه است، روزنامه نگار ها عاشق پوشش دادن همچنین محتوایی هستند.

برای پیدا کردن این نوع لیست ها باید بفهمید که رقبای شما در کجا لیست شده اند، به پروفایل لینک آنها نگاهی بیاندازید و جاهایی را پیدا کنید که بفهمید جای شما در ان خالی است. به همین دلیل گوگل به شما توضیح داده است از چه کار هایی در لینک سازی خارجی پرهیز کنید. در لینک های داخلی ، هنگامی که چندین پیوند به یک صفحه خاصی از دامنه ارجاع داده می شوند ، یک سیگنال برای موتور های جست و جو ارسال می شود که حاکی از اهیمت صفحه مورد نظر دارد. معرفی این لینک ها تنها زمانی منطقی است که سایت شما به دلیل لینک سازی مخرب جریمه شده باشد و شاهد تغییر شدید و ناگهانی در نتایج جستجو باشید.