بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟ | مدرن بک لینک

بک لینک پولی به بک لینکی گفته می‌شود که به ازای پرداخت هزینه‌ به وب‌سایت شما پیوند داده می‌شود. به طور کلی، گوگل و دیگر موتورهای جستجو از بک لینک‌ها به عنوان عاملی برای تشخیص میزان… اگر یک وب سایت را مدیریت می کنید، مطمئنا درباره اهمیت سئو و بهینه سازی سایت آگاهی دارید. تکنیک های سئو که برای افزایش رتبه سایت استفاده می شوند، بسیار زیاد هستند.

پیشنهاد من به شما اینه که در درجه اول چنین لینکی رو نگیرید و سعی کنید اولویتتون یک سایت مرتبط فارسی باشه. استراتژی لینک بیلدینگ به سیاست کلی وب سایت شما بستگی داره، اما پیشنهاد من اینکه بیشتر بر روی صفحات خاص و پرمحتوای سایت تون مانور بدید. این ابزار برای هر وبسایتی قابل استفاده است اما فقط تعداد محدودی از بک‌لینک‌ها را نمایش می‌دهد. اگر صاحب وبسایتی هستید می‌توانید در سرچ کنسول گوگل و بخش لینک‌ها تمام بک‌لینک‌ها را ببینید. رتبه در نتایج جستجوی کلید واژه‌‌های هدف یا شهرت و اعتبار بک‌لینک دهنده از وبسایت شما بهتر باشد. محتوای با کیفیت، مفید و مخاطب‌پسند به تنهایی یک برگ برنده در مقابل گوگل است.

در‌این‌صورت، صرف هزینه‌های هنگفت برای ساخت بک‌لینک موجب جریمه گوگل نخواهد شد. برای افزایش آگاهی پیشنهاد می‌شود مقاله رپورتاژ چیست را با دقت مطالعه کنید. بک لینک سایت چیست؟ به زبان ساده، لینکی که از سایتی به سایت دیگر ساخته شود را بک لینک می‌گویند.

وقتی بک لینکی می سازید و سپس برای بک لینک ها مجدد لینک سازی می کنید، در واقع بک لینک چند لایه ای ایجاد کردید. اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست. چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده.

  • بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم).
  • وقتی کسی روی لینک سایت شما که در یک سایت دیگر گذاشته شده کلیک می‌کند، در واقع شما ترافیک ارجاعی دریافت می‌کنید.
  • ساختن لینک UTM اصلاً سخت نیست و اگر هم نمی‌دانید چیست و چطور ساخته می‌شود نگران نباشید.
  • درواقع، اگر به دنبال فعالیت بلندمدت و یک کسب و کار آتیه‌دار هستید، باید روی بک‌لینک‌هایی تمرکز کنید که هوش مصنوعی رو به رشد گوگل هم، هرگز نتواند هیچ نکته مشکوکی را در آن‌ها پیدا کند.
  • گوگل اعلام کرده که «اعتبار»ی که از یک صفحه به لینک‌های خارجی آن انتقال داده می‌شود، به طور مساوی بین همه لینک‌ها تقسیم می‌شود.
  • اگر شانسی وجود ندارد که شما هر گونه ترافیک واقعی را به ارمغان بیاورید، احتمالا ارزش انجام آن را ندارد.

یک لینک است که بواسطه ی آن کاربر از یک صفحه ی اینترنتی به صفحه ی دیگری فرستاده میشود . بایستی خاطرنشان کنیم که موتور جستجوی گوگل، قادر به تشخیص هر نوع الگوریتم و الگویی می باشد. متن رپورتاژ شما در فایل word قرار داده شده و حداقل حاوی 300 کلمه باشد. تاثیر خريد بك لينك امری است که با مرور زمان ثابت شده و سئوکاران مختلف پس از یک بار همکاری با ما، ما را برای کار کردن برگزیده اند.

بهترین مجله خبری مدرن بک لینک داخل متن و در قسمت مقالات یا بلاگ باید قرار گیرد و البته dofollow باشد. برای دریافت بک لینک دائمی میتوانید از پکیج رپورتاژ آگهی ما استفاده کنید که توضیحات در بخش رپورتاژ آگهی ارائه شده است . همینجا بود که گوگل فهمید همه چیز آنطور که فکر میکرد جلو نمیرود. چرا؟ چون خیلی از سئوکارها و مدیران وب سایت، به جای اینکه به تولید محتوای باکیفیت و… توجه کرده تا بقیه به آنها لینک بدهند، راهکار سریع تری را پیدا کردند. آنها شروع کردند به خرید بک لینک از سایت های فروشنده و ده ها روش دیگری که باعث افزایش تعداد بک لینک ها، افزایش پیج رنک و در نتیجه افزایش قدرت سئو آنها میشد.

هم چنین این ابزار در صورتی که از طریق الگوریتم های گوگل اخطاری را دریافت کنید، به شما اطلاع می دهد تا شما این خطر را با چند کلیک کنترل کنید. برخی از کاربران SpyGlass می گویند که این ابزار به آن ها اجازه می دهد فقط با پیروی از توصیه های SEO، ترافیک ارگانیک سایت خود را افزایش دهند. آنها حتی می گویند که بازگشت سرمایه نسخه Enterprise کمتر از یک ماه بوده است، بنابراین اگر در مورد استراتژی SEO خود جدی هستید، باید آن را امتحان کنید. تعداد زیادی سایت بک لینک به صورت رایگان وجود دارد اما همه این سایت بک لینک رایگان با کیفیت بالا ارائه نمی دهند به همین خاطر باید بدانیم از چه سایتی بک لینک می گیریم. به عقیده ما، بین بک لینک فالو و نوفالو تفاوت زیادی وجود نداره. هر دو نوع از بک لینک ها می تونن در افزایش رتبه سایت ها مؤثر باشن.

به‌عنوان مثال صفحاتی که در منوی اصلی سایت هستند معمولا معتبرترین صفحات آن دامنه محسوب می‌شوند. اگر توازن لازم میان این نوع لینک سازی‌ها برای سایت شما وجود نداشته باشد گوگل می‌تواند رفتار غیر‌طبیعی شما برای کسب بک لینک را شناسایی کند. از زمان پی‌ریزی الگوریتم گوگل، لینک‌ها از مهم‌ترین فاکتور‌های تعیین رتبه در این موتور جستجو محسوب می‌شدند. همان‌طور که گوگل تایید کرده، با وجود تغییرات متعددی که در این الگوریتم ایجاد شد، همچنان این فاکتور جزو سه اصل تعیین رتبه سایت باقی مانده است.

مزیت خرید بک لینک با کیفیت چیه؟

یک لینک با کیفیت بالا از یک سایت با کیفیت بالا، زمان و تلاش زیادی را برای به دست آوردن نیاز دارد. Moz Pro مجموعه کاملی از ابزارهای حرفه ای سئو است، که در آن Moz Link Explorer یکی از اصلی ترین ابزارهای کاربردی است. به خصوص اینکه این ابزار مفید مهندسی معکوس را در بک لینک های رقبا انجام می دهد. برای دیدن جادوی این ابزار فقط باید دامنه یکی رقبایتان یا یک URL خاصی وارد کنید، Moz تمام لینک های برگشتی خود را به شما نشان می دهد. برای هر بک لینک، برخی از معیارها را می توانید ببینید، از جمله این شاخص ها می توان به نمایه اقتدار دامنه، تعداد دامنه های پیوند دهنده، نمره هرزنامه و لیستی از پیوندهای برتر اشاره کرد. یکی از این ابزارهای به نام که کاربر این امکان را می دهد که سایت و پیوند های رقبایش را کشف کند “Link Intersect” است.

– استفاده از عنوان برند خود در وب‌سایت‌هایی که به شما لینک نداده‌اند

البته این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتان نیز بستگی دارد و پاسخی قطعی نمی‌توان داد. همچنین یک روش دیگر برای دریافت پیوند خرید بک لینک با کیفیت از سایت های معتبر است. بهترین بک لینک با سابقه ده ساله به شما کمک خواهد کرد در نتایج گوگل صعود کنید و ورودی گوگل خود را افزایش دهید. صعود در نتایج گوگل توسط بک لینک کاملا طبیعی بوده به شرط اینکه بک لینک ها استاندارد و قوی باشند علاوه بر گفتن بک لینک روش های دیگری نیز برای افزایش ورودی گوگل می باشد که مطالعه مقاله مربوط به آن خالی از لطف نیست. این پکیج شامل 25سایت قوی با قدرت دامنه بالا میباشد رپورتاژهای منتشر شده در این پکیج از قدرت صفحه بالایی برخوردار خواهند شد که به منظور افزایش کیفیت سئو و لینک سازی دائمی وبسایت شما بسیار موثر است . در این بخش شما میتوانید بر اساس موضوع سایت و صفحات مد نظر خود که قصد خرید بک لینک در آن قسمت را دارید اقدام به سفارش بک لینک به صورت سینگل پیج و سایت واید کنید.