بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟ | مدرن بک لینک

سئو و محتوا آنقدر درهم تنیده هستند که نمی‌توان به یکی از آن‌ها کم توجهی کرد. در حال حاضر در منابع خارجی صرفاً پکیج های لینک سازی تقویتی چند لایه ای ارائه میشه که مناسب برای تقویت بک لینک ها و رپورتاژهایی هست که ثبت می کنید. اگه برنامه مشخصی برای لینک سازی ندارید، پیش از خرید بک لینک می تونید از ما برای تدوین یک استراتژی لینک سازی مناسب مشاوره های لازم رو دریافت کنید. از بین بک لینک های تقویتی کامنتی، سوشیال بوکمارک و وب۲، پیشنهاد ما استفاده ترکیبی از این سه نوع بک لینک است. در حین ثبت سفارش بک لینک تقویتی می توانید درخواست اجرای ترکیبی کمپین تقویتی را ثبت نمائید. در غیر اینصورت می توانید هر کدام از منابعی را که مد نظر دارید به صورت تکی و جداگانه درخواست دهید.

مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود. بنابراین جهت دریافت بک لینک های تقویتی اثر بخش لازم است آن ها را با متدهای جدیدی به کار بگیرید که یکی از این متدها استفاده بک لینک های تقویتی در لایه دوم به بعد در شبکه لینک سازی است. در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع نداشته باشید، می توانید خرید بک لینک رپورتاژی را به صورت جداگانه در برنامه خود قرار دهید. به کمک این پکیج ها، بک لینک ها به تعداد دلخواه، به صورت رپورتاژهای اختصاصی مجله ای خبری یا وبلاگی برای شما ایجاد می شوند.

خرید بک لینک انبوه (به تعداد زیاد و در مدت زمان کم) به شکلی که در گذشته وجود داشته، در حال حاضر دیگه کارایی نداره. به عبارتی نباید برای سایت تون به طور مستقیم بک لینک انبوه خریداری کنید. البته ایجاد بک لینک انبوه به صورت غیر مستقیم و چندلایه ای (به سبک تصویر نمونه زیر) و به هدف تقویت بک لینک ها و رپورتاژها مانعی نداره. هر نوعی از بک لینک به نحوی تاثیرات خودش رو بر روی رتبه سایت خواهد گذاشت و در نهایت با رعایت تمامی فاکتورهای سئوی داخلی و تکنیکال و خارجی، شاهد چنین رشدهایی خواهیم بود. تصویر زیر یک مقایسه سه ماهه از وضعیت وب سایتی هست که به وضوح، میزان افزایش کلیک، ایمپرشن و رشد پوزیشن قابل مشاهده هست.

چرا که برخی از بک لینک های رایگان ممکن هست دارای کیفیت قابل قبولی نباشند و حتما با یک برنامه و استراتژی مناسب لینک سازی کنید. در پروسه های لینک بیلدینگ الزاماً نیازی به ایجاد بک لینک در سایت های ایرانی نیست. به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند.

۷. تعیین انکر تکست شناسه و ایجاد لینک قابل رصد

برای آشنایی بیشتر با کلیه مباحث لینک سازی خارجی، پیشنهاد می کنیم مطالب موجود در بخش سئوی خارجی نشونت رو بررسی بفرمایید. بک لینک های سوشیال بوکمارک جزو بک لینک هایی هستند که اغلب برای تقویت بک لینک ها و رپورتاژها ازش استفاده میشه. قبلا در صفحه سوشیال بوکمارک چیست و چه تفاوتی با سوشیال سیگنال دارد در مورد این نوع از بک لینک ها مفصل توضیح دادیم. نشونت سرویس های بک لینک خودش رو به صورت کاملا متنوع عرضه کرده و شما می تونید به صورت جامع و یا جداگانه، هر نوعی از بک لینک رو با هر تعدادی که مد نظر دارید سفارش بدید. مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو، کلیه خدمات لینک سازی رو به صورت اصولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا تغییرات الگوریتمی گوگل ریسک چندانی برای شما نداشته باشه.

  • که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید.
  • بک لینک به زبان ساده به لینک یک وبسایت به وبسایت دیگر می‌گویند.
  • » یا همان سابقه وب سایت همیشه جزء موارد بحث برانگیز در سئو و بهینه سازی وب سایت بوده است.
  • اما باید توجه داشت اثر همه بک لینک‌ها بر رتبه‌بندی یکسان نیست.
  • ایجاد پست مهمان در سایت‌هایی که اجازه نوشتن مطلب را می‌دهند می تواند به گرفتن بک لینک و بهبود رتبه شما کمک کند.
  • وب سایت های وب 2.0 وب سایت هایی از نوع ناشر هستند که به کاربران خود اجازه می دهند صفحات وب خود را با یک URL منحصر به فرد بسازند.

اگر از وبسایتی که این 3 مورد را به خوبی رعایت کرده است پیوند بگیرید ، آنگاه بک لینک شما از کیفیت بالایی بر خوردار است. بله این لینک ها نیز بک لینک محسوب میشوند ولی با توجه به اینکه متن Anchor Text عبارت ارزشمندی نیست برای سایت دریافت کننده لینک ارزش زیادی ایجاد نمیکند. این کار موجب جریمه سایت شما یا تاثیر منفی بر سئو نمیشود ولی دقت کنید که زیاده روی در این کار میتواند موجب مشکوک شدن الگوریتم پنگوئن به سایت شما شود.

✅ خرید بک لینک خارجی قوی خوب است یا خیر؟

همین حالا در سطح وب فارسی و انگلیسی، سایت های مختلفی هستند که ابزارهایی مناسب کاربرانشان ایجاد کرده اند. مثلا در وب انگلیسی، سایت moz یک سری ابزار سئو رایگان و غیر رایگان دارد. در وب فارسی هم سایت های فعال در حوزه املاک ابزارهایی برای تعیین میزان اجاره، رهن، کمیسیون املاک و… ساخته اند. مطمئنا اگر سایت های سطح وب بخواهند به شما به عنوان یک سایت معتبر لینک بدهند، صرفا روی یک صفحه از سایتتان تمرکز نمیکنند. این یعنی بعضی از آنها به صفحه اصلی لینک میدهند، بعضی دیگر به صفحات مقالات، بعضی به صفحات خدمات و… در اصل شما باید تناسب لینک ها روی صفحات مختلف سایتتان را رعایت کنید. به طور اصولی هم همیشه صفحه اصلی سایت و بعد از آن صفحات دسته بندی، مجله خبری مدرن بک لینک های بیشتری دریافت میکنند.

با این که این روش موثر و کم هزینه است اما نداشتن محتوای مناسب، تعداد بیش از حد بک‌لینک و زمانبندی نادرست در ایجاد بک‌لینک می‌تواند باعث شود گوگل به وبسایت شما شک کند. شک گوگل هم اگر زیاد شود منجر به جریمه یعنی سقوط رتبه در نتایج جستجو خواهد شد. به جز تاثیر در سئو و بهبود رتبه در نتایج گوگل که بعد کامل توضیح می‌دهیم، بک‌لینک به تنهایی می‌تواند باعث افزایش بازدید وبسایت شود. هرچه بک‌لینک شما در صفحه‌ای پربازدیدتر باشد و کلیک بیشتری بگیرد بازدید ارجاعی وبسایت شما هم طبیعتاً بیشتر خواهد شد.

برای پیدا کردن فرصت‌های موجود، می‌توانید پروفایل لینک رقیب خود را آنالیز کنید تا ببینید چه کسی به آنها لینک می‌دهد اما به شما نه. گاهی یک سایت به قدری معروف است که معتبر بودن آن غیرقابل سؤال است. اما برای تشخیص میزان اعتبار سایت‌ها معیاری عددی به وجود آمده که Domain Authority یا همان اعتبار دامنه نامیده می‌شود. Pitchbox با ارائه یک ویژگی پیگیری خودکار، کارها را یک قدم جلوتر می برد و به شما این امکان را می دهد که با چشم انداز وسیع با لینک دریافتی در ارتباط باشید، حتی اگر وقت آن را ندارید.

خوشحالیم که مطلب براتون مفید و کاربردی بوده و این نظر رو با ما به اشتراک گذاشتید.