بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟ | مدرن بک لینک

چنین محتوایی که ارزش بالایی را دارد ، باعث می شود تا سایت های دگیر به عنوان یک منبع یا مرجع یادگیری ، به سایت شما لینک بدهند. چنین لینکی که نیاز به هیچ اقدامی به جز محتوای عالی ندارد ، پیوند تحریریه می گویند. معرفی این لینک ها تنها زمانی منطقی است که سایت شما به دلیل لینک سازی مخرب جریمه شده باشد و شاهد تغییر شدید و ناگهانی در نتایج جستجو باشید.

مثل صفحه‌های فروش، لندینگ‌پیج‌ها، صفحه اصلی وبسایت، خدمات یا محتواهای پررقیب. ویرگول یک شبکه اجتماعی برای محتواهای فارسی است که افراد با عضویت در آن می‌توانند مطلب بنویسند و نوشته‌های دیگران را بخوانند. محبوبیت ویرگول اینقدر زیاد شده است که در حال حاضر هزاران نفر در آن عضو هستند و مطالب مختلف منتشر می‌کنند و خیلی از این نوشته‌ها به نتایج اول گوگل راه پیدا می‌کنند. می‌توانید برای خودتان یک وبلاگ راه‌اندازی کنید و بدون هزینه برای خودتان بک‌لینک بسازید.

در توصیفی بهتر بک لینک‌ها دریچه‌هایی برای حرکت کاربران در فضای نت به شمار می روند . در کدام حالت احتمالاً تعداد کاربران بیشتری به سمت آن وب سایت جذب خواهد شد ؟ لذا بک لینک‌ها شانس جذب کاربر را برای یک سایت بیشتر می کنند. سایت هایی هستند که در ازای مبلغی لینک سایت شما را در ساید بار یا فوتر سایت خود قرار می دهند. دریافت بک لینک از این سایت ها از ریسک بالایی برخوردار می باشد و خرید بک لینک از آن ها برای افراد مبتدی توصیه نمی گردد.

قرار دادن بک لینک در سایت؛ توجه به متن لینک شده یا Anchor Text

در غیر اینصورت می توانید هر کدام از منابعی را که مد نظر دارید به صورت تکی و جداگانه درخواست دهید. به همین منظور، تیم سئوسل در تمامی پکیج های برنزی، نقره ای، طلایی و الماس، کل فرآیندهای لازم جهت لینک سازی تقویتی را اجرا خواهند نمود. به عبارتی، پس از لینک سازی در لایه اصلی، برای تمامی لینک های ساخته شده، بک لینک هایی در لایه های بعد نیز ایجاد خواهد شد که تعداد این لینک ها چند صد عدد بوده و به صورت انبوه ایجاد می گردند.

  • انکر تکست ها واقعا بر روی رتبه بندی سئو سایت تاثیر مثبتی دارند و موتورهای جستجو از آنها به عنوان شاخص استفاده می کنند تا اطلاعات بیشتری درباره سایت و صفحه ای که از طریق این کلمه یا عبارت خاص لینک میشود ، یاد بگیرد .
  • در نتیجه حضور لینک‌های نوفالو می‌تواند احتمال جریمه شدن سایت را به شدت کاهش دهد.
  • بک لینک ها در سایدبار، فوتر یا هدر از ارزش چندانی برخوردار نیستند.
  • معمولا سایت‌هایی که در زمینه فروش رپورتاژ آگهی یا بک لینک فعالیت می‌کنند، علاوه‌بر شما به سایت‌های بسیاری لینک داده‌اند.
  • Ahrefs اعلام کرده که انکر تکست با کلمه کلیدی موردنظر تاثیر در بک لینک، تاثیر خیلی زیادی روی رتبه گیری از گوگل دارد.
  • از آنجا که ‌این آدرس معمولا با تغییری مواجه نمی‌شود به آن پرمالینک گفته می‌شود.

علیک سلامببینید قسمت فعالیت در شبکه های اجتماعی و لینک بیلدینگ تایید میشه ولی شما کارهایی میکنید که نقض قوانین گوگل رو میکنه. سعی کنید کپی نکنید، منظم بروز کنید، اسپم نکنید، زیاد از کلمات کلیدی استفاده نکنید و …در مورد سوال اخیرتون هم بگم که فیسبوک هیچ ضربه ای به سایت نمیتونه بزنه… موفق باشید. سلام محمد، برای خرید مجله خبری مدرن بک لینک خوب و باکیفیت هم می‌تونید مستقیما با خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها ارتباط بگیرید و هم از پنل‌های واسط مثل راش وب، تسمینو، تریبون و…

کدام نوع بکلینک قوی تر و موثرتر است ؟

این مجموعه با هدف ارائه خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. این تیم در حال حاضر با ارائه خدماتی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات مشاوره سئو و طراحی سایت مشغول به فعالیت می باشد. در کنار این فعالیت ها، کلیه خدمات مرتبط و ابزارهای لازم نیز ارائه می گردد.