بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت | مدرن بک لینک

وبسایت‌هایی که از نظر محتوا یا کارکرد به هم ربط دارند پس به هم لینک می‌دهند. گوگل در ابتدا معیارهای ساده‌ای برای رتبه‌بندی وبسایت‌ها داشت اما وقتی رقابت جدی شد رفت دنبال شاخص‌هایی بهتر مثل چی؟ لینک‌ها. هر چه وبسایت و صفحه‌ای لینک بیشتری می‌گرفت پس یعنی مهم‌تر بود؛ گوگل هم رتبه آن را می‌برد بالاتر. من به نگاه می‌کنم دوستانم و دیگران درباره رستوران‌ها چه می‌گویند و هر رستورانی که بیشتر تایید شد را انتخاب می‌کنم. ایجاد پست مهمان در سایت‌هایی که اجازه نوشتن مطلب را می‌دهند می تواند به گرفتن بک لینک و بهبود رتبه شما کمک کند.

از دیگر مزایای دریافت بک لینک رایگان می توان به موارد زیر اشاره کرد. همه ترافیک وب سایت شما از جستجو در موتور جستوجوگری مانند گوگل، یاهو، بینگ یا موتور جستجوی دیگر نشات نمی گیرد. بلکه ترافیک مراجعه کاربر نیز درصد زیادی از کل ترافیک است، به بیان ساده تر این موضوع به این معنی است که افرادی که روی پیوندهای موجود در محتوا کلیک می کنند موجب افزایش ترافیک بازدید سایت شما می شوند. اگرچه برای دریافت تمام ویژگی های این ابزار باید هزینه ای را پرداخت کنید، اما مرورگر Chrome برخی از اطلاعات کاربردی را به صورت رایگان به شما ارائه می دهد. این ابزار ها شامل نمودارهای نمایه پیوند، تعداد پیوندها در URL، زیر دامنه ها و سطح ریشه است. هم چنین مشترکان جزئیات بیشتری در مورد لینک ها، از جمله لیست ده تا از قوی ترین بک لینک ها و ده متن قوی لنگر را دریافت می کنند.

لینک‌هایی که در محتوای صفحه هستند ارزش بیشتری در مقایسه با لینک‌های موجود در سایدبار و فوتر خواهند داشت. با زیاد شدن معاملات بک لینک، گوگل الگوریتم‌های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایت‌های متقلب معرفی کرد. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با انواع دسته‌بندی بک‌لینک، مقاله لینک نوفالو چیست را مطالعه کنید تا گرفتار جریمه پنگوئن گوگل نشوید.

گفتم که مجله خبری مدرن بک لینک های نوفالو اعتباری را به وب سایت شما منتقل نمیکنند. اما باز هم اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم، آیا همه سایت های سطح وب با همدیگر دست به یکی کرده و همه شان بک لینک فالو به ما میدهند؟ قطعا نه! اتفاقا یک روند بک لینک سازی طبیعی شامل تعداد زیادتری لینک های نوفالو نسبت به لینک فالو است. پس بهتر است یک تناسب بین بک لینک های فالو و نوفالو سایتتان در زمان ساخت بک لینک یا خرید بک لینک ایجاد کنید. بک لینک با کیفیت بالا می تواند به افزایش موقعیت و قابلیت مشاهده سایت در نتایج موتور جستجو کمک کند.

بک لینک نو فالو چیست ؟

شما باید دلیل به گوگل بدهید که محتوای شما را با سایتی عوض کند که هم اکنون دارد به خوبی کار خودش را انجام می دهد و کاربران نیز از ان ها راضی اند. این گونه محتوای ۱۰ برابر راه بسیار خوبی برای بدست اوردن رنک و لینک برای سایت شما است. هنگامی که کاربران اهمیت بک لینک ها را متوجه شدند ، با استفاده از تکنیک های کلاه سیاه سعی کردند حجم عظیمی از پیوند ها را راهی وبسایت خود کنند. به همین خاطر قبلا که الگوریتم ها همانند امروزه قدرتمند نبودند ، باعث افزایش رتبه ناگهانی چنین وبسایت هایی می شدند.

این نوع از بک لینک یعنی بک لینک دوفالو برای رتبه بندی اهمیت دارد و به سئوی سایت کمک می‌کند. با داشتن استراتژی سئو می‌توانید سایتی داشته باشید که کاربران موردنظر شما را به سایت جذب می‌کند؛ آن‌هایی که هدف شما هستند و قرار است برای شما سودآوری داشته باشند. در سرویس لینک سازی برنزی برای شما ۵ رپورتاژ خبری در سایتهای خبری مجله ای و ۱۰ رپورتاژ وبلاگی در وبلاگ های ایرانی و ۵ بک لینک متفرقه ثبت خواهد شد. در واقع اگر قصد داشته باشید در هر رپورتاژ ۳ لینک درج کنید، از اونجایی که کلا در پکیج برنزی ۱۵ رپورتاژ قابل ثبت هست، مجموعا تا ۴۵ لینک قابل ایجاد هست.

اینفوگرافیک ها این پتانسیل را دارند که کسالت بارترین اطلاعات را به یک محتوای چشم‌نواز و جذاب تبدیل کنند. به‌هرحال این واقعیت که 90 درصد از اطلاعات در قالب تصویر وارد مغز ما می‌شود به‌خوبی نشان می‌دهد که ما ذاتاً تصاویر گرافیکی را به متن ترجیح می‌دهیم. به‌علاوه، احتمال لایک گرفتن و به اشتراک‌گذاری اینفوگرافیک ها سه برابر بیشتر از سایر انواع محتوا است.

  • بهترین بک لینک ها باعث ایجاد ترافیک “ارجاع” می شوند که الگوریتم گوگل می تواند هم از نظر کمی (تعداد بک لینک) و هم از نظر کیفی (اقتدار سایتی که بک لینک از آن می آید) ارزیابی کند .
  • با این حال اگر گوگل و بینگ متوجه شوند که پیوند سایت شما در ازای پرداخت پول ایجاد شده است ، رتبه سایت شما را به حدی کاهش می دهند که کاربر حتی به ان صفحه از نتایج گوگل هم نخواهد رفت.
  • به‌منظور ایده گرفتن برای تولید آیتم‌های لینک پذیر می‌توانید از روشی موسوم به روش آسمان‌خراش استفاده کنید.
  • با همه این تلاش‌ها بازهم این روش در بهترین حالت یک روش کلاه خاکستری است و لذا بهتر است که منابع محدود خود را روی روش‌های کلاه سفید بک لینک سازی صرف کنید.

بک لینک ها به صورت فالو هستند یا نوفالو؟ داخل پکیج هاتون توضیحی در این باره ندادید. تفاوت این سرویس ها تنها در تعداد لینک های ایجاد شده و نوع رپورتاژهای ثبت شده می باشد و از نظر کیفیت هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند. در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. نرم افزارهایی هستند که بیشتر آنها با پرداخت هزینه،داده هایی را در مورد بک لینک سایت یا رقبا ارائه می دهند. تعداد پیوندها و کیفیت به الگوریتم گوگل این امکان را می دهد تا بفهمد که ارزش صفحه وب شما واقعاً چقدر است.

هر‌چقدر اعتبار دامنه‌ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد؛ ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما نیز بیشتر می‌شود. منظور ما از لینک، متن یا تصاویری هستند که با کلیک روی آن‌ها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل می‌شود. ما در این مقاله به بررسی اهمیت بک‌لینک، نحوه ساخت آن و نحوه تعیین ارزش لینک‌های خارجی پرداخته‌ایم. اگر می‌خواهید سایت خود را به رتبه برتر برسانید، این مقاله راهنمای شما خواهد بود. اکثر سرویس‌های وبلاگ رایگان هستند و تنهای کاری که باید انجام دهید تولید محتوای مفید، مرتبط و با رعایت سئوی داخلی است.

سرویس لینک سازی نقره ای