بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت | مدرن بک لینک

در صورتی که پیش از خرید بک لینک سوالی برای شما مطرح هست، لطفا با ما تماس بگیرید. با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد. اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد.

  • به خاطر داشته باشید که تنوع یکی از کلیدهای موفقیت در بک لینک سازی است؛ بنابراین همه تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید.
  • در این گونه سایت ها هم می توانید با فعالیت مستمر موجب بهبود سوشال سیگنال برند خود شوید که در نهایت برای سئو شما هم موثر است و هم می توانید با بهره گیری از فرصت ایده آل بک لینک سازی شرایط سایت خود را بهبود ببخشید.
  • حتماً باید بک لینکی که می سازید طبیعی باشه تا گوگل متوجه ساختگی بودن اون نشه.
  • این حالت زمانی رخ می‌دهد که کسی محتوای شما را از طریق جستجو، شبکه‌های اجتماعی یا راه‌های دیگر پیدا کند و سپس تصمیم بگیرد به محتوای شما لینک بدهد.
همین الان سری به این سایت بزنید تا ببینید در لحظه چند نفر از گوگل برای پیدا کردن جواب سوالاتشان استفاده می‌کنند. البته ما رو ببخشید، به قدری سوء استفاده ها زیاد شده که تقریبا اعتماد کردن مشکل شده. چون نمونه کارهای اینچنین رو به راحتی با بعضی از روش ها هم میشه ایجاد کرد. ضمن اینکه دامین آتوریتی بالا و اسپم اسکور و رتبه الکسا صرفا فاکتورهایی هستند که به صورت کاذب باعث افزایش قیمت رپورتاژها میشن و تاثیر چندانی در نتیجه گیری شما ندارند.

ویدیو آموزش ساخت بک لینک رایگان

اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. تا این جای مقاله، تعدادی وب‌سایت به شما معرفی کردیم که اعتبار دامنه بالایی دارند و برای ایجاد بک‌ لینک رایگان از طریق ایجاد پروفایل یا کامنت‌گذاری مناسب هستند. اما لازم به ذکر است که هرچند تأثیر لینک‌سازی در سایت‌هایی با اعتبار کم و اسپم اسکور زیاد، به‌اندازه تأثیر لینک‌سازی در سایت‌های معتبر نیست اما سبب افت رتبه سایت شما در گوگل نمی‌شود.

محتوای با کیفیت، مفید و مخاطب‌پسند به تنهایی یک برگ برنده در مقابل گوگل است. برای گرفتن بک‌لینک هم باید مطمئن شوید محتوای صفحه‌هایی که می‌خواهید هدف بگیرید مطلوب باشد. در رپرتاژ‌ها که بهترین نوع ایجاد بک‌لینک است از این شناسه برای لینک‌ها استفاده می‌شود. در این روش‌ کافی است به سوالات مجله خبری مدرن بک لینک جواب دهید یا در موضوعات انجمن‌ها فعالیت کنید و هر وقت موضوع یا سوالی مرتبط با وبسایت شما مطرح شد در پاسخ به وبسایت خود لینک دهید. در این روش قدیمی مدیران چندین وبسایت به صورت توافقی به یکدیگر لینک می‌دهند. برخی افراد هم خودشان ده‌ها وبسایت فقط با هدف ایجاد بک‌لینک می‌سازند.

گزارش سئوی سال 2022؛ مروری بر وضعیت سئو در سالی که گذشت

آیا شما برای ساخت بک لینک‌های بیشتر برای سایت تلاش کرده‌اید؟ تجربه خود را برای ما در قسمت نظرات بنویسید و اگر از مطالعه این مقاله بهره‌مند شدید آنرا با دوستان و همکارانتان به اشتراک بگذارید. تولید محتوای با کیفیت یکی از بهترین روش‌های دریافت بک لینک از سایر وبسایت‌ها در دراز مدت است. متن لینک یا همان انکر تکست به کلمات قابل کلیکی گفته می‌شود که یک بک‌ لینک را تشکیل می‌دهند. گوگل می‌گوید که کلماتی که لینک روی آن‌ها قرار داده می‌شود، روی رتبه‌بندی تاثیر دارد. با این حال، مطالعات نشان داده است که ارتباط بین متن لینک و رتبه‌ی سایت دریافت‌کننده لینک آنچنان قوی نیست.

بعد از ثبت نام در سایت در همین صفحه ساخت بک لینک رایگان دقیقا زیر همون جایی که پیام ثبت نام رو دیدید دسترسی باز میشه و میتونید روش رو مشاهده کنید. اما PBN چیست؟ در PBN شما تعداد زیادی سایت، وبلاگ و صفحه وب ساخته و روی آنها محتوا منتشر میکنید. به‌طور حتم کسب بک لینک و استراتژی صحیح برای لینک‌سازی داخلی می‌تواند جایگاه شما را در نتایج گوگل بهبود دهد. ولی قبل از شروع باید تکنیک‌های مناسب و استانداردهای گوگل را به‌خوبی بشناسید؛ زیرا اشتباه در این کار می‌تواند نتایج کاملا معکوس به همراه داشته و موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود. در حالت معمول انتظار نداریم بک‌لینک‌ها کاربر زیادی به وبسایت بیاورند یا به اصطلاح ترافیک ارجاعی داشته باشند. اگر قرار است چندین رپرتاژ در رسانه‌های با بازدید میلیونی منتشر شود و محتوای آنها حتماً می‌تواند در گوگل رتبه خوبی بگیرد، بهتر است با لینک‌ UTM آن را زیر نظر بگیریم.

درواقع، گوگل زرنگ‌تر شده و روزگار بک لینک گرفتن از وب‌سایت‌های بی‌ربط و نشستن به این امید که جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید به سرآمده است. برای پیدا کردن این مطالب فهرست‌وار می‌توانید از اپراتورهای جستجوی گوگل استفاده کنید. همچنین می‌توانید با نویسندگان یا ژورنالیست‌های سایت‌های مطرح مذاکره کنید تا در یکی از مقالات برند یا محصولات شما را نیز معرفی کند. اگر محصول یا خدمات شما ارزشی بالاتر از برندهای موجود در لیست مقاله آنها، برای کاربران سایت‌شان ایجاد کند، مطمئن باشید که خوشحال هم خواهند شد تا این آپدیت را روی فهرست خود انجام دهند. از نام برده شدن در روزنامه‌های محلی و اخبار رادیو، تا صفحات نقد و بررسی محصولات و ارجاع دادن به سایت اصلی، نام برند یا کسب و کارها در جاهای مختلفی mention یا ذکر می‌شوند. بهترین حالت این است که این منشن شدن همراه با لینک به وب سایت شما باشد.

بک لینک از سایت vox.com