بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین | مدرن بک لینک

وارد یکی از مطالب بلاگ سایت شده و در انتهای صفحه آدرس سایت خود را به صورت کامنت وارد نمایید. می‌توانید در کادر Name کلمه کلیدی و در بخش Website آدرس سایت یا صفحه داخلی را وارد نمایید. برای پیدا کردن بک لینک رایگان روش‌های متعددی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از ابزارهایی چون Ahrefs و یا Moz می‌باشد. اگر قرار است سایتی لینک شما را در فوتر یکی از صفحاتش قرار دهد و یا همراه با 50 لینک دیگر، در سایدبارش بگذارد، احتمالا بهتر است به دنبال موقعیت‌های بهتری بگردید. کسی که در حال مشاهده سایتی مانند watches.ir است احتمال بیشتری دارد که روی لینک سایت فروش ساعت کلیک کند تا کسی که در حال بازدید سایتی مانند cats.ir است. قبلا برای گوگل تعداد بک لینک ها اهمیت داشت اما حالا تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک میدهند اهمیت دارد.

تخصص‌اش در گوگل ادز، تبلیغات کلیکی و CRO، او را به استاد همه فن حریف این حوزه تبدیل کرده و دانش‌اش در حوزه دیجیتال مارکتینگ مثال‌زدنی‌ست. البته ما برای اعتمادسازی بیشتر، فاصله زمانی مقایسه رو ترجیحا طولانی انتخاب کردیم تا وضعیت سایت در دو فاصله کاملاً متفاوت مقایسه بشه. سایت های مجله ای سئوسل اختصاصی هستند و بنابراین قیمتگذاری دست خود ماست.

تاکتیک‌های بک لینک سازی که در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند در مقایسه با استراتژی‌های بالا یا ریسک بیشتر و یا تأثیر کمتری دارند. بااین‌حال، تا وقتی‌که در اجرای این استراتژی‌ها به بیراهه نروید و از روش‌های درست استفاده کنید می‌توانید برای تنوع بخشیدن به منابع بک‌لینک‌های خود از آن‌ها بهره بگیرید. به‌هرتقدیر، همان‌طور که قبلاً هم ذکر شد، همیشه بک لینک از منابع مختلف طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و احتمال جریمه شدن توسط گوگل را کمتر می‌کند.

رصد شدن چنین چیزی توسط گوگل یعنی در بهترین حالت، بی اثر شدن تمامی مجله خبری مدرن بک لینک هایی که دریافت کردید. بخاطر اهمیت بالایی که سایت های دانشگاهی دارن، ساخت بک لینک دانشگاهی از زوایای مختلف می تونه برای کسب و کار شما مؤثر واقع بشه. شما در این نوع دو هدف را در نظر بگیرید یکی فروش و دیگری ساختن بک لینک. سایت های دولتی و دانشگاهی اصولا به صورت پولی هستند و ایندکس شدن شان دیر انجام می شود. گوکل توجه ویژه ای به این گروه داره و ارزش زیادی برای آن ها قائل است.

بسیاری آن را عاملی مهم و حیاتی دانسته و بسیاری نیز بر این باورند که عمر یک وب سایت تاثیر آنچنانی ندارد. با این همه تجربه ما نشان داده است که اگر عمر یک وب سایت زیر شش ماه تا یک سال باشد، بالا آوردن آن بسیار راحت تر خواهد بود. با این حال نکته ای وجود دارد و آن هم بحث از دست دادن بازار در این مدت است. در این مدت به طور قطع رقبای فراوانی ظهور می کنند و کار را سخت تر از قبل می سازند. بک لینک پروفایلی قدرتمند با اعتبار بالا و همچنین اسپم اسکور پایین که به شما امکان درج چندین خط محتوا به صورت رپورتاژی را می‌دهد. کافی است در سایت ثبت نام کرده و اطلاعات کاربری را با محتوا و لینک سایت خود تکمیل نمایید.

۷. تعیین انکر تکست شناسه و ایجاد لینک قابل رصد

هم بک لینک با کیفیت دریافت می‌کنید هم به تبلیغ برند خود می‌پردازید. بک لینک‌ها ابزار تاثیر گذاری در بهینه یا کمینه(!) سازی رتبه سایت به حساب می‌آیند و همانطور که بک لینک های خوب قادر هستند سئو سایتتان را بهتر کنند, در مقابل بک لینک های بد می‌توانند به سئو سایتتان آسیب برسانند. با توجه به اهمیت این موضوع مواردی را بیان می کنیم که به کمک آن بتوانید این دو را از هم تشخیص دهید.

از دیگر فاکتورهایی که شما را در یافتن سایت های مناسب برای دریافت بک لینک کمک شایانی می نماید، بررسی میزان بازدید، رتبه الکسا و تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل می باشد. اگر سایتی که در آن بک لینک ساخته اید با موضوع سایت شما ارتباطی ندارد، باید از روشرپورتاژ آگهی در آن سایت برای ساخت بک لینک استفاده نمایید. ما هم چنین در تیم «سون بک لینک» رپورتاژ [خرید بک لینک دائمی] را به قیمتی بسیار نازل به شما ارائه نموده و شما در هر رپورتاژ جهت فروش بک لینک دائمی می توانید تا سقف سه بک لینک به یک سایت جای دهید. با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود. به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. کافی است لیست انبوهی از وب‌سایت‌های مختلف را در اختیار چنین نرم‌افزارهایی قرار دهید تا آنها، کامنت مورد نظر شما (به همراه لینک وبسایتتان) را در بخش نظرات آن سایت‌ها درج کنند.

برای مثال اگر فروشگاه حیوانات خانگی دارید ، گرفتن لینک از انجمن مربوط به پرورش حیوانات خانگی ارزش بیشتری نسبت به پیوندی دارد که از یک سایت فروش کادو و هدیه گرفته اید. اما با پیشرفت الگوریتم ها ، این ترفند از بین رفت و اگر امروزه از آن استفاده کنید به احتمال زیاد جریمه خواهید شد و صفحات یا کل سایت ممکن است از نتایج گوگل حذف شوند. چند سالی است که گوگل برای دنبال کردن این پیوند ها الگوریتم هایی را تعبیه کرده است تا سایت های اسپم را شناسایی کند. با این حال ممکن است برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که این الگوریتم ها چیست؟ نحوه کار آن ها چگونه است؟ آیا آن ها همه لینک ها را ارزیابی می کنند؟ در جواب باید بگوییم همه چیز از مفهومی به نام EAT شروع می شود. زیرا پیوند ها ارزش را منتقل می کنند و برای داشتن یک وب سایت ارزشمند لازم است از آن ها استفاده کنید.

  • با این همه تجربه ما نشان داده است که اگر عمر یک وب سایت زیر شش ماه تا یک سال باشد، بالا آوردن آن بسیار راحت تر خواهد بود.
  • یکی از تکنیک های ارزان ایجاد محتوا خصوصا در پروسه های لینک سازی (بدون توجه به جنبه کاربرمحور بودن و تنها از دید سئو)، استفاده از تکنیک اسپین می باشد.
  • با توجه به این، شما باید در سئو و همینطور مسیر ساخت بک لینک، به دسته بندی ها اهمیت زیادی بدهید.
  • پروفایل بک لینک عبارت است از مجموعه لینک های ارجاعی از قسمت پروفایل سایت های دیگر به سایت هدف که نشان می دهد محتوای آن…
  • سایت های DoFollow زیادی برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا در اینترنت وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که وب‌سایت‌های مرتبط و با DA بالا را برای دریافت نتایج بهتر انتخاب کنید.
برای رفع این سوال ما یک کارگاه 4 ساعته تعریف کرده ایم که در صفحه کارگاه آموزش لینک سازی کلاه سفید قابل مشاهده و ثبت نام است. با زیاد شدن معاملات بک لینک، گوگل الگوریتم‌های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایت‌های متقلب معرفی کرد. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با انواع دسته‌بندی بک‌لینک، مقاله لینک نوفالو چیست را مطالعه کنید تا گرفتار جریمه پنگوئن گوگل نشوید.

– درج بک لینک در دایرکتوری‌های محلی و تخصصی

شما باید از صفحات مهم سایت موردنظرتان که به تنهایی رتبه و اعتبار خوبی دارد اقدام به ساخت بک لینک کنید. اگر مقاله سئو سایت فروشگاهی را خوانده باشید، متوجه شده اید که در همه انواع سایت ها و مخصوصا فروشگاه های اینترنتی، دسته بندی ها اهمیت زیادی دارند. چراکه بسیاری از مخاطبان کلمات مختلف را در گوگل جستجو میکنند تا به دسته بندی سایت های فروشگاهی برسند نه مقاله و صفحه محصول.