بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین | مدرن بک لینک

در ادامه این مقاله می فهمیم که چگونه می توانیم برای خودمان بک لینک بگیریم و همچنان قوانین گوگل را رعایت کنیم و سئو سایت را با مشکل پنالتی تهدید نکنیم. خیر، این دست لینک ها برای گوگل قابل دسترسی نبوده و از وجود آنها مطلع نمیشود در نتیجه تاثیری بر اعتبار دامنه و سئو سایت شما نخواهد داشت. با ادامه فعالیت و هدف گذاری روی محتوا و لینک سازی باید جایگاه صفحه را نیز در نتایج جستجو بهبود دهید. در بسیاری از سایت های اینترنتی، هدف تنها کسب جایگاه در نتایج گوگل و بهبود وضعیت سئو است ولی این تنها شروع کار بازاریابی محتواست. در رپرتاژ‌ها که بهترین نوع ایجاد بک‌لینک است از این شناسه برای لینک‌ها استفاده می‌شود.

اگه قصد دارید بک لینک با کیفیت خریداری کنید، باید منابع با کیفیتی رو برای ساخت بک لینک انتخاب کنید. از اون جایی که رپورتاژها دارای اعتبار و اهمیت بالایی هستند، بک لینک های رپورتاژی هم جزو بک لینک های با کیفیت در نظر گرفته می شن. البته به شرط اینکه منبعی که برای انتشار رپورتاژ انتخاب کردید، یک منبع معتبر باشه. به عبارتی پنالتی کردن یک سایت در حال حاضر خودش یک هنر محسوب میشه. گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن.

بر اساس قانون عمل‌و‌عکس‌العمل اگر به کسی خوبی کنید، او هم متقابلاً پاسخ لطف یا محبت شما را خواهد داد. این قانون در مسیر گرفتن بک‌لینک‌های باکیفیت و طبیعی ارزشمند به‌شدت به کار شما خواهد آمد. به‌عنوان‌مثال، مقالاتی را در نظر بگیرید که در آن‌ها از نقل‌قول‌ها و نظرات کارشناسان مختلف استفاده می‌شود.

۴- خرید رپورتاژ آگهی

چند نمونه از سایت هایی با این مضمون عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید. بهره گیری از سایت های سوال و جواب هم تکنیک خوبی برای ساخت بیک لینک های رایگان و قوی محسوب می شود. ضمن اینکه با توجه به اینکه این سایت ها اغلب کاربران زیادی دارند و سوال های زیادی در صفحات مختلف آن پرسیده می شود، استفاده از این استراتژی بسیار کمک کننده خواهد بود. از بهترین رویکرد ها استفاده از سایت های اشتراک PDF برای فرآیند مجله خبری مدرن بک لینک سازی می باشد. اگر به درستی در این سایت ها فعالیت کنید، می توانید نتایج درخشانی را مشاهده کنید و ارزش و اعتبار مورد قبولی را روانه سایت خود سازید. بنابراین، خزنده‌های گوگل هم باشه‌ای می‌گویند و سری به سایت منتوریکس و صفحه دوره گوگل ادز می‌زنند.

تأثیر لینک خروجی در سئو سایت

از ساده ترین کارها اشتراک مطالب سایت تان در سایت های سوشیال بوکمارک است. آتوریتی این سایت ها به خاطر اینکه مردم زیادی از سراسر دنیا در آن ها فعالیت می کنند بسیار بالاست. مثلا فرض کنید که برنامه بازگشایی رستوران فست فودی در جایی از شهر را دارید که ساکنانش تمایلی به غذاهای سوسیس و کالباسی یا فست فودی ندارند. فرهنگ غذایی مردم شهر، پذیرای چنین غذاهایی نیست و آنقدر محافظه‌کار هستند که به فکر امتحان کردن چنین مواد غذایی نمی‌روند. اما ارزش تلاش و صرف هزینه و زمان را چطور؟ آیا بازگشایی رستورانی در این منطقه از شهر کار عاقلانه‌ای است؟ معلوم است که نه. یکی از دلایل کیفیت بالای منابع رپورتاژی سئوسل، فعال بودن این منابع بوده که به صورت مستمر به روزرسانی می شوند و از این جهت دارای قدرت اثرگذاری بالایی نیز هستند.

گزارش لینک سازی

به دلیل آسیب های جدی که ممکنه بک لینک های سایدبار به سایت وارد کنند، سئوسل چنین لینک هایی رو در حال حاضر ارائه نمیکنه. پیشنهاد میکنیم برای دریافت نتایج بهتر و پایدارتر اقدام به خرید بک لینک های رپورتاژی کنید. بعد از خرید بک لینک، لینک سازی در کدوم یک از سایتها انجام میشه؟ در این صفحه لیستی نتونستم پیدا کنم. خرید بک لینک تقویتی برای زمانی هست که شما قصد دارید رپورتاژ آگهی هایی که قبلا ثبت کردید یا بک لینک هایی که ایجاد کردید رو تقویت کنید.

  • در اصل، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی به موتورهای جستجو هستند که دیگران برای محتوای شما تضمین می کنند.
  • واژه ی PBN که این روزها از زبان هر متخصص سئو می شنوید یکی از استراتژی های لینک بیلدینگ کلاه سیاه و کلاه خاکستری به حساب می آید، که با توجه به نوع ساختار لینک ها با رعایت اصول لینک…
  • منابع نمونه ای که در آن ها لینک سازی انجام می شود در ادامه معرفی شده اند.
  • تا سال‌ها، کسب رتبه بهتر در نتایج گوگل به معنی لینک سازی از سوی سایت‌های معتبر و پربازدید بود.