بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟ وب رمز | مدرن بک لینک

گرچه مجله خبری مدرن بک لینک با کیفیت بالا در وب سایت های محبوب بسیار به نفع SEO سایت شما است،اما بک لینک به ارتباط شما و مشتریان و به جذب مشتری به برند شما کمک می کنند. این امر همچنین به معرفی شرکت شما به عنوان یک منبع اطلاعاتی در صنعت کسب و کار کمک می کند و حتی می تواند منجر به پیوند وب سایت ها به محتوای شما شود، زمانی که بک لینک طبیعی جلوه کند، Google آن را دوست دارد. در طول سال ها، تکنیک های مورد استفاده بازاریابان بسیار تغییر کرده است. امروزه موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو به جای کمیت، کیفیت پیوند را ارزیابی می کنند.

جستجوی مطالب

وقتی یک سایتِ دیگر ما را معرفی می‌کند و به سایتمان لینک می‌دهد، ما یک بک‌لینک گرفته‌ایم. کاربران از طریق این لینک وارد سایت ما می‌شوند، به همین دلیل به آن «لینک ورودی» یا inbound link هم گفته می‌شود. بک لینک به زبان ساده به لینک یک وبسایت به وبسایت دیگر می‌گویند. از این طریق یک موقعیت برد-برد پدید می‌آید، چرا که هم به تصحیح لینک‌های شکسته دیگران کمک می‌کنید و هم خودتان بدون هیچ هزینه‌ای بک لینک به دست می‌آورید.

در اغلب موارد این لینک ها توسط گوگل به طور کامل شناسایی و در سرچ کنسول هم ثبت می‌شن. بلاگ پست های خارجی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن. در صورتی که در هر بار سفارش، هر سرویس رو به تعداد بالا سفارش بدید، نشونت تخفیفات مناسبی رو برای شما در نظر گرفته که برای هر سرویس متفاوت هست و جدول تخفیفات رو در ادامه مشاهده خواهید کرد. توسط نشونت ارائه شده تا عزیزانی که آشنایی کافی با لینک سازی ندارند یا قصد دارند تمام مراحل را به نشونت بسپارند، بتونند از این سرویس استفاده کنند. به عنوان مثال، بک لینک کامنتی به نوعی از بک لینک گفته می شه که در بخش کامنت ها یا دیدگاه های سایت ها درج میشه.

  • متخصصین سئو و مدیران وب‌سایت‌ها با توجه به این فاکتور و با به‌کار‌گیری تکنیک‌هایی مانند تبادل لینک یا خرید بک لینک، تلاش بر بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل کردند.
  • پس از خرید بک لینک و تایید آن توسط مدیریت در وبسایت هایی که گزارش آنها در پنل کاربری شما قرار دارد بک لینک های سایت شما درج میشود .
  • اگر بخواهید تفاوت بک لینک نوفالو و بک لینک دوفالو را ببینید، تصویر زیر کمکتان می‌کند.
  • گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است.
  • از همه مهمتر، لینک سازی داخلی به ایجاد سلسله مراتب اطلاعات و گسترش قدرت رتبه بندی سایت کمک می‌کند.
این نوع از لینک ها را می توانید در فیس بوک ، شبکه های اجتماعی و پروفایل ها مشاهده کنید ، زیرا قرار نیست این وبسایت ها ارزشی به سایت شما منتقل کنند. اگر این 3 مورد یعنی وبسایت متخصص ، معتبر و قابل اعتماد را رعایت کنید ، ارزش زیادی به کاربر خود ارائه خواهید کرد و این همان چیزی است که گوگل در تلاش است به نمایش بگذارد. پیوندها همان لینک هایی هستند که از یک وب سایت به سایت دیگر اشاره می کنند، به این نوع از لینک ها اینباند لینک ها، لینک های خارجی و لینک های ورودی نیز می گویند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع اولی به مقاله سئو خارجی و موضوع دوم، به مقاله سوشیال سیگنال چیست مراجعه کنید. به طور کلی در ایران هنوز آنطور که باید فرهنگ انتشار گزارش رشد نکرده. اما در معدودی از مثال ها، کسب و کارهای ایرانی که اقدام به انتشار گزارش های سالیانه کردند، بازدهی بسیار بالایی گرفتند. مثلا دیجی کالا چند بار در صفحات مختلف سایتش، اقدام به انتشار گزارش فعالیت سالانه، آمار فروش و… اش کرد.

این تکنیک می‌تواند به شما کمک کند تا لینک‌هایی بسازید که تفاوت قابل توجهی در ترافیک ارگانیک سایت ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند تا رنکینگ شما در کلمات کلیدی رقابتی بالاتر برود. در تکنیک آسمان خراش باید بهترین محتوایی که درباره یک موضوع می‌شود تهیه کرد را، ایجاد کنید. محتوایی که در سطح اینترنت بهترین بوده و از نظر تعداد کلمات، عمق مطلب و تصاویر و المان‌های بصری، حرفی برای گفتن داشته باشد. به همان اندازه که گرفتن بک لینک از سایت‌های اسپم می‌تواند خطرناک باشد، گرفتن و خرید بک لینک از سایت‌های معتبر می‌تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند.

✅ آیا می‌توانیم برای بک لینک هایی که قبلاً ساخته ایم، لینک تقویتی بخریم؟

دو حالت را در نظر بگیرید؛ حالتی که ده دریچه به سمت یک سایت باز باشد و حالتی که هزار دریچه به سمت آن باز باشد. در کدام حالت احتمالاً تعداد کاربران بیشتری به سمت آن وب سایت روانه خواهند شد؟ بنابراین بک لینک‌ها شانس جذب کاربر را برای یک سایت افزایش می‌دهند. جاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است. در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید. جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند. وقتی صحبت از ساختن وبلاگ یا بک لینک رایگان برای وبلاگ یا سایت تجاری شما می شود، باید تعادل مناسبی برقرار کنید.