بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین | مدرن بک لینک

از این رو هرکدام از ان ها الگوریتم ها و فرمول هایی برای خود تعبیه کرده اند اما باز هم امکان تشخیص 100 درصدی وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از ابزار ها و تحلیل ها پیوند های سایت خود را بهبود بخشید و ترکیب کلی آن ها را درک کنید. یکی از اتریبوت های تگ لینک در HTML که rel نام دارد ، به موتور های جست و جو اعلام می کند که این لینک توسط خزنده ها دنبال شود یا نه.

ذکر نام برند بدون لینک شدن

این حالت زمانی رخ می‌دهد که کسی محتوای شما را از طریق جستجو، شبکه‌های اجتماعی یا راه‌های دیگر پیدا کند و سپس تصمیم بگیرد به محتوای شما لینک بدهد. به عبارت دیگر، بک‌لینک‌هایی که به این روش به دست می‌آیند، ارگانیک (طبیعی) هستند. برای افزایش شانس گرفتن چنین بک‌ لینک‌هایی باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید می‌کنید، با کیفیت است و برای کاربر جذاب و مفید خواهد بود. پیش از پیدایش موتورهای جستجو، بک لینک‌ها تنها یک المان ناوبری بودند. با ظهور موتورهای جستجوی مختلف، این المان ابتدایی اهمیت حیاتی برای سئو سایت‌ها پیدا کرد.

توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود. بنابراین تمامی بک لینک های ارائه شده در نشونت، از نوع رپورتاژی و با کیفیت هستند. ایجاد می شن تا بهترین سیگنال رو در مورد سایت شما به گوگل بفرستند و نگران تمدید ماهیانه و مداوم این بک لینک ها نخواهید بود.

برای بررسی بک‌ لینک‌های سایت‌های دیگر که به شما تعلق ندارند، باید از روش دوم استفاده کنید. در تصویر بالا دریافت بک لینک از صفحه B بدلیل اعتبار دامنه بیشتر و تعداد بیشتر لینک‌های ورودی، مفیدتر است. بک‌ لینک‌هایی که از سایت‌های قوی‌تر گرفته می‌شوند، نسبت به سایت‌های ضعیف‌تر معمولا «اعتبار» بیشتری با خود به همراه می‌آورند. منظور از ترافیک ارگانیک همان ترافیک ناشی از کلیک روی لینک یک سایت در نتایج سرچ گوگل است. با این وجود، بک‌ لینک‌هایی که از یک سایت معتبر گرفته می‌شوند، لزوما همواره اعتبار بیشتری به ارمغان نمی‌آورند.

این یعنی اگر من با انکر تکست “آموزش سئو” برای صفحه ای در سایتم بک لینک بگیرم، به گوگل میگویم که این صفحه باید با همین کلمه در نتایج سئو شود. یکی از مهترین استراتژی ها جهت دریافت بک لینک بررسی سایت های رقبا است. یکی از مهمترین وظایف شما به عنوان سئوکار این است که بررسی نمایید رقیب شما از کجا بک لینک تهیه نمود و پس از بررسی کیفیت آنها براحتی می توانید از همان منابع بک لینک های خود را تهیه نمایید. راهی که شما می توانید لینک های شکسته ی وب سایت خود پیدا کنید، این است که به Google Search Console بروید و به ارورهای کراولر ها نگاه کنید.

  • گوگل هم مثل من برای اینکه بفهمد کدام سایت‌ها بهتر هستند به تایید و ارجاع دیگران توجه می‌کند.
  • اینجاست که رقابت در بازار آنلاین بیش از پیش حائز اهمیت است و لازم است سایت شما که تمامی فاکتورهای کیفی را رعایت نموده به صدر نتایج دست یابد.
  • در انجمن ثبت نام کرده و در بخش پروفایل کاربری و یا امضا لینک وب سایت خود را قرار دهید.
  • اما اگر مثلا دانشجویی هستید که برا علاقه خود وب سایتی ایجاد کرده اید، می توانید آن را در طول دوران تحصیل خود (مثلا چند سال) به روز نموده و نهایتا آن را به یک سایت باارزش و معتبر تبدیل نمایید.

سعی کنید بیشترین انکر تکست را روی نام برند و آدرس سایت و صفحه متمرکز کنید تا پنگوئن به شما شک نکند. هوشمندی ربات های جست و جو و الگوریتم های آن ها توانایی تشخیص این نوع از لینک های خارجی را دارند. من خودم یه سایت مجله ای دارم و تازه مجله خبری مدرن بک لینک شروع به کار کردم، یه چند ماهی میشه، در کنارشم تو یه شرکت محتوا تولید می کنم. چرا گوگل لینک محصولم رو در بالای صفحه اول و در بخش تصاویر نشون میده؟ در حالیکه این اصلا به درد من نمیخوره و باید در بین 5 لینک اول نمایش داده بشه!

در این گونه سایت ها هم می توانید با فعالیت مستمر موجب بهبود سوشال سیگنال برند خود شوید که در نهایت برای سئو شما هم موثر است و هم می توانید با بهره گیری از فرصت ایده آل بک لینک سازی شرایط سایت خود را بهبود ببخشید. چند نمونه از معروف ترین این سایت ها عبارتند از مواردی که در جدول رو به رو مشاهده می کنید. بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu خود یکی از انواع بک لینک های رپورتاژی محسوب می شود که در سایت های دانشگاهی با دامنه edu و یا سایت های آموزشی با پسوند edu یا دیگر پسوندهای رایج منتشر می گردد.

خرید بک لینک دائمی یا همان خرید رپورتاژ به چه صورت است؟

دایرکتوری هایی وجود دارد که شما برای دست یابی به سایت مناسب باید کمی در آن جستجو کنید. شما می خواهید در لیست یک دایرکتوری محلی که به مردم پیشنهاد هایی را در باره‌ی خواننده، سالن و عکاس برای رزرو مراسم عروسی دارد. بک لینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد. پیدا کردن این نوع دایرکتوری ها که شماره و ادرس رقیب های شما نیز در ان وجود دارند بسیار مناسب خواهند بود.