بک لینک Backlink چیست؟ 13 نکته + تاثیر منفی! و مثبت روی سئو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین | مدرن بک لینک

سئو کلاه سفید به مجموعه‌ای از تکنیک‌های بهینه سازی سایت گفته می‌شود که با قوانین و ضوابط موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، مطابقت دارد. در سئو یا بهینه‌سازی کلاه سفید سعی می‌کنیم با حفظ شرایط و قوانین و تکنیک‌هایی که از جانب گوگل تعریف شده است، رتبه سایت‌مان را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود ببخشیم. دقیقا برعکس اتفاقی که در سئو کلاه سیاه یا روش‌های غیر قانونی سئو رخ می‌دهد. معمولاً هنگامی‌که متوجه می‌شوید که چندین وب‌سایت بی‌کیفیت به طور همزمان شروع به بک لینک دادن به وب‌سایت شما کرده‌اند زمانی است که زیر آماج حملات رقبا قرار گرفته‌اید.

بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید می‌توانند در بالا بردن و پایین آوردن اعتبار وب سایت شما دخیل باشند. بالا رفتن و پایین آمدن اعتبار هم به اعتبار سایتی که به شما لینک می‌دهد بستگی دارد. لینک‌های موجود در متن به موتورهای جستجو می‌گویند زمانی که کاربران عبارتی که در انکر تکست ذکر شده را جستجو می‌کنند؛ وب‌سایتی که به آن لینک شده را بهترین صفحه برای جستجوی آن عبارت می‌داند. البته تأکید بر این نکته مهم نیز خالی از لطف نیست که هر لینکی نمی‌تواند باعث رشد وب‌سایت شما شود، بلکه باید به سراغ منابع معتبر و پربازدید بروید و از سایت‌های اسپم دوری کنید. لینک‌های Contextual یا بافتی لینک‌هایی هستند که در یک مقاله جاسازی می‌شوند. ارزش سئوی این لینک‌ها نسبت به لینک‌های فوتر یا نوار جانبی وب‌سایت به‌مراتب بیشتر است، زیرا خواننده علاقه‌مندی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتری دارد می‌تواند به‌راحتی بر روی آن‌ها کلیک کرده و از محتوای مشابه استفاده کند.

  • حال اینکه به کمک پکیج های خرید بک لینک سئوسل تا چه حد میتونید افزایش رتبه در کلمات کلیدی داشته باشید به فعالیت کلی سئویی شما بستگی داره و واضح هست که هیچ تضمینی در این باره نمیشه داد.
  • با زیاد شدن معاملات بک لینک، گوگل الگوریتم‌های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایت‌های متقلب معرفی کرد.
  • از بین تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت، همواره یک کلمه، اصلیت بیشتری داشته و تمرکز اصلی فعالیت‌های سئو و لینک سازی بر روی آن استوار است.
  • های واقعی مرتبط با موضوع صفحه یا سایت خود را داشته باشید نه اینکه هر جا برسه یک لینک الکی ایجاد کنید ، اینطوری فایده ای نخواهد داشت .
در ایران اگر برای واژه لیست سایت های ارائه دهنده پست مهمان جستجو کنید. شاید بتوانید یک یا دو سایت را بیابید که در موضوعات مربوط به طراحی سایت، پست مهمان می پذیرند . مثلا در صورتی که وب سایت شما مربوط به محصولات فروشگاهی می باشد برای بک لینک گرفتن از یک مطلب طراحی سایت یا سئو تاثیری در افزایش مخاطبان شما نخواهد داشت، دلیل آن می تواند به مخاطبان مربوط به آن صفحه باشد . در ادامه برای شما لیستی از بک لینک‌های قدرتمند و آزموده شده قرار خواهیم داد که می‌توانید به راحتی از آن جهت بک لینک سازی و افزایش بازدید سایت برای وب‌سایت خودتان استفاده کنید. این مورد اغلب نادیده گرفته می‌شود ولی فوق‌العاده فاکتور مهمی در سئو سایت محسوب می‌شود.

بک‌ لینک چیست؟ نحوه ایجاد بک لینک و تاثیر آن در سئو

این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان مجله خبری مدرن بک لینک شناسایی کنند. اما لینک سازی خارجی شامل لینک‌هایی می‌شود که از سایت ما به سایتی با دامنه دیگر و یا برعکس لینک داده شده باشد. که در ادامه درباره بک لینک‌ها و نحوه‌ی به کار بردن آنها صحبت می‌کنیم. به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ساخته شده است. به بک لینک، inbound link یا «لینک ورودی» هم گفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود که مردم «وارد» سایت ما شوند. External link یا «لینک خارجی» هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و علت این نامگذاری آن است که کاربران به «خارج» از وب‌سایتی که در آن حضور دارند هدایت می‌شوند.

در ادامه می‌خواهیم مراحل ساخت بک‌لینک را مختصر و مفید آموزش دهیم. با این مراحل می‌توانید بهترین و قوی‌ترین بک‌لینک‌ها را به دست آورید. پس هرچه محتوای وبسایت‌ها به هم مرتبط باشند بک‌لینک قوی‌تر خواهد بود. اگر این دو سایت به هم بک‌لینک دهند گوگل اثر زیادی به آن نمی‌دهد. با این که وبسایت به تنهایی در کیفیت بک‌لینک تاثیرگذار است، اما خیلی وقت‌ها دیده می‌شود بک‌لینک صفحه‌ای از یک وبسایت نه چندان مشهور و مهم خیلی قوی‌تر تاثیر گذاشته است. دلیل این تاثیرگذاری بیشتر رتبۀ صفحه در کلیدواژه یا همان رنک صفحه است.

حالا ممکن است بپرسید که پس تکلیف بک لینک های nofollow چه می‌شود؟ اصلا ارزشی دارند؟ بله ارزش دارند اما نه اندازه‌ی بک لینک های دوفالو. بک لینک نوفالو روی رتبه سایت تاثیر نمی‌گذارند اما به ترافیک ورودی سایت کمک می‌کنند. مثلا لینک‌هایی که در صفحات ویکی پدیا گذاشته می‌شوند، بک لینک های نوفالو هستند اما چون باعث ورود کاربران به سایت‌ می‌شوند، به خودی خود ارزشمند هستند، هرچند که به پای بک لینک های دوفالو نمی‌رسند. گوگل و بقیه‌ی موتورهای جستجو، بک لینک ها را در حکم امتیازی برای سایت B می‌دانند.

ایندکس گوگل چیست؟ دلایل ایندکس نشدن سایت + راه حل

با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. گفتنی است که در برخی موارد نیز تغییرات محسوس (برای کسانی که پکیج کامل «سون بک لینک» را متشکل از 21 سایت خریداری نموده اند) در رتبه بین 35 تا 45 روز طول کشیده است. این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم.

۳۰۰ بک لینک رپورتاژی وبلاگی