جدیدترین لیست سایت های بک لینک رایگان قوی ویکی دمی | مدرن بک لینک

معمولا از این سایت برای ساخت بک لینک در لایه های ۲ و ۳ استفاده می‌شود و به دلیل قدرتمند بودن آن و همچنین اسپم اسکور بسیار مناسب یک فرصت بی‌نظیر برای ساخت لینک محسوب می‌شود. این مطلب به طور مداوم آپدیت خواهد شد و لیست دامین های جدید جهت ساخت بک لینک رایگان معرفی خواهند شد. برای پاسخ درست و منطقی به این سوال باید قبل از هر چیز حوزه کاری خود را بشناسید.

ما در نشونت سرویس‌هایی برای تقویت بک لینک‌ها و رپورتاژها ارائه می‌دیم که می‌تونید در ادامه این سرویس‌ها رو مشاهده بفرمایید. وقتی لینک شما در وبلاگ سایت های دانشگاهی، یا حتی در مسیر دامنه اصلی اون سایت ها منتشر بشه، شما یک بک لینک دانشگاهی ثبت کردید. چهار نمونه از سایت های خبری مجله ای اختصاصی جهت ایجاد بک لینک های رپورتاژی رو در ادامه ملاحظه می کنید (تعداد کل این منابع 50 سایت است). که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید. حتما سعی کنید در فرآیند بک لینک سازی رایگان خود از چندین و چند سایت مختلف استفاده کنید و هرگز از یک یا چند سایت مشخص به صورت انبوه لینک سازی نکنید که موجب شک گوگل به سایت شما و در نهایت پنالتی شدن آن خواهد شد.

بک لینک چگونه باعث بهبود سئو سایت می‌شود؟

در دیگر روش‌ها هم به همین شکل سعی کنید تا جایی که امکان دارد محتوایی مرتبط و با کیفیت در کنار لینک خود ایجاد کنید. این که چه سایتی به شما لینک می‌دهد مهم‌ترین شاخص در کیفیت بک‌لینک است. هر چقدر یک وب‌سایت اعتبار بیشتری نزد گوگل داشته باشد، بک لینک آز آن سایت ارزش بیشتری دارد.

پیوند شکسته در گذشته نه چندان دور استراتژی ای بود برای ایجاد بک لینک، این ابزار این مشکل را برای شما آسان کرده است. وب دایرکتوری یا فهرست سایت ها در واقع عضوی کوچک از گوگل درون وب سایت شما است، فهرست سایت ها را می توان در سراسر اینترنت یافت. برای داشتن یک دایرکتوری غنی، کلمه کلیدی یا عبارتی از صنعت خود را در Google تایپ کنید. بر اساس این لیست شما هم عنوان محتوا دارید و هم می توانید یک وب دایرکتوری جذاب داشته باشید. وقت آن است که بیشتر در مورد شبکه های اجتماعی بگوییم، برای اینکه کسب و کارتان بارز شود و افراد زیادی را به خود جلب کند، باید بتوانید آن را به خوبی دیگران معرفی کنید.

۵۰ بک لینک رپورتاژی خبری (مجله ای)

بعضی موضوعات در سئو هستند که همیشه بین علما اختلاف انداخته‌اند 😄 یکی‌شان همین بحث تأثیر لینک خروجی در سئو سایت است. گویا کمپانی گوگل نمی‌‌خواهد بپذیرد که لینک‌های خروجی و ورودی،… Link Juice یک اصطلاح عامیانه بین سئوکارهاست و بیان‌گر میزان اعتباری است که یک سایت با گرفتن مجله خبری مدرن بک لینک از سایت دیگر به دست می‌آورد.

یعنی یک هفته پس از disavow کردن بک لینک ها، نمودار دوباره به حالت قبلی (البته قدی پایین تر باز می گردد.) یادتان نرود که این تنها یک آزمایش بود. چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند. در نتیجه بایستی تا حد ممکن از روش های عجیب و غریب پیشنهاد شده اجتناب ورزید. یه سوال اینکه چطوری باید تو سایت ویکی پدیا مطلب گذاشت و لینک داد. چون من در این سایت اکانت ساختم، مطلب نوشتم و لینک سازی انجام دادم.

بک لینک چیست؟ (backlink چیست)

گوگل سرچ کنسول ابزاری رایگان برای کسب اطلاعات درباره عملکرد کلی یک سایت و ترافیک ارگانیک آن است. کافی است که در آن ثبت نام کنید و مالکیت سایت خود را ثابت کنید. لینک‌های NoFollowed معمولا تاثیری روی رتبه‌ی دریافت کننده لینک ندارند، اگرچه در مواردی ممکن است داشته باشند.

بک لینک یکی از مواردی است که گوگل در زمان امتیاز‌دهی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و باید نسبت به آن حساسیت ویژه‌ای داشته باشید. یعنی سایت‌های دیگر به خاطر شناخت شما به میل خود برای‌تان لینک می‌سازند. ممکن است سایت‌های دیگر در پی تبلیغاتی که برای سایت خود انجام داده‌اید شما را بشناسند. بک لینک‌ها ابزار تاثیر گذاری در بهینه یا کمینه(!) سازی رتبه سایت به حساب می‌آیند و همانطور که بک لینک های خوب قادر هستند سئو سایتتان را بهتر کنند, در مقابل بک لینک های بد می‌توانند به سئو سایتتان آسیب برسانند.

تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. Ahref، moz و SEMrush مشهورترین سرویس‌های سئو هستند که بخشی از خدماتشان بررسی بک‌لینک‌ها است. برای مثال، در رپرتاژ‌ها که گفتیم معمولاً سه لینک دارند، بهتر است یک لینک به صفحه اصلی وبسایت و دو لینک دیگر را به دو صفحه‌ای بدهید که بیشتر برای شما مشتری می‌آورند. از بین انواع بک‌لینک‌های معرفی شده فقط بک‌لینک در رپرتاژ، سرویس‌های بلاگ، فعالیت در انجمن‌ها و ویکی‌پدیا توصیه می‌شود. ویرگول یک شبکه اجتماعی برای محتواهای فارسی است که افراد با عضویت در آن می‌توانند مطلب بنویسند و نوشته‌های دیگران را بخوانند.

خزنده های موتورهای جستجو برای هر وب سایتی با سرعت های متفاوتی کار می کنند و هر سایت نرخ خزیدن و بودجه خزیدن خود را دارد که تعیین می کند بک لینک ها با چه سرعتی ایندکس می شوند. روش های خرید بک لینک و تبادل لینک دقیقا همین موارد را شامل می شود که منجر به خراب شدن نمای لینک سازی شما می شود. در نتیجه لازم است روی لینک هایی تمرکز کنید که کاربری را به سایت شما منتقل می کند و مهم تر از ان کاربر باید به محتوای ارزشمندی از سایت شما دست یابد و محتوا های شما برای او مفید باشد. اگر در لینک سازی از سایت های مرتبط با سایت خودتان پیوند بگیرید به احتمال زیاد کاربران روی پیوند ها کلیک خواهند کرد و محتوای شما برای آن ها مفید خواهد بود.

  • اول از همه ، گوگل هیچ تضمینی یا وعده ای برای خزیدن یا فهرست بندی وب سایت شما ارائه نمی دهد برای آگاهی دادن به Google باید محتوای وبلاگ خود را حفظ کنید.
  • به شکل خلاصه هر بک لینکی که به وب سایتتان داده میشود، میتواند یا مقدار follow را داشته باشد یا nofollow.
  • شاخص های کلیدی عملکرد، معیارهایی عینی و قابل لمس هستند که درصد موفقیت شما در کمپین ها و فعالیت های شما بر روی یک سایت را به طور شفاف به نمایش میگذارند.
  • رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن.