جدیدترین لیست سایت های بک لینک رایگان قوی ویکی دمی | مدرن بک لینک

در واقع با استفاده از یک ابزار بک لینک می توان سایت هایی را شناسایی کرد که با ارائه بک لینک خود به رقبا،سئو سایت آن ها را بهبود بخشیده اند.پس از شناسایی سایت ها،می توانید برای دریافت خدمات مشابه با آنها تماس بگیرید. همه این موارد شامل اقداماتی مانند خرید بک لینک،تبادل لینک و حتی ارسال مهمان است. مزیت کلی این روش اختصاصی شدن بک لینک ها و همینطور خرید و سفارش بک لینک برای انواع کلمات کلیدی مورد نیاز شما میباشد . تولید محتوای باکیفیت بخشی ضروری از طراحی یک استراتژی سئو موفق است. افرادی که با جست‌و‌جو سر از وب‌سایت شما در می‌آورند، به‌دنبال یافتن پاسخی برای سؤالات و راه‌حلی برای مشکلاتشان… معمولا بیشتر لینک هایی که در سایت های ایرانی دیده می بینیم ،لینک های تبلیغاتی همراه با بنر تبلیغی می باشند.

ولیکن این در واقع یک تأثیر غیرمستقیم بک لینک در سئو به شمار می رود . تأثیر اصلی و مستقیم بک لینک در سئو موضوع جدایی است؛ مسئله اینجاست که یک سایت فقط زمانی می ‌تواند از سایت ‌های دیگر بک لینک بگیرد که محتوای جدید، جالب توجه یا معتبری داشته باشد. در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بی ‌ارزش یا تکراری لینک نخواهد داد. یک وب سایت تا زمانی که بازدید کننده‌ای ندارد قطعا نمی تواند شانسی برای بهبود رتبه داشته باشد.

بک لینک رایگان تکنیک ها و منابع

برای مثال اگر فروشگاه حیوانات خانگی دارید ، گرفتن لینک از انجمن مربوط به پرورش حیوانات خانگی ارزش بیشتری نسبت به پیوندی دارد که از یک سایت فروش کادو و هدیه گرفته اید. درواقع عملکرد الگوریتم های گوگل نشان می دهد وب سایت هایی که این 3 مورد را رعایت نمی کنند ، از کیفیت پایین تری بر خوردار می باشند. از طرفی سایت هایی که این 3 مورد را رعایت می کنند ، علاوه بر اینکه سایت بهتری به شمار می آیند ، دارای اثبات آینده را نیز می باشند. چند سالی است که گوگل برای دنبال کردن این پیوند ها الگوریتم هایی را تعبیه کرده است تا سایت های اسپم را شناسایی کند. با این حال ممکن است برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که این الگوریتم ها چیست؟ نحوه کار آن ها چگونه است؟ آیا آن ها همه لینک ها را ارزیابی می کنند؟ در جواب باید بگوییم همه چیز از مفهومی به نام EAT شروع می شود.

بنابراین، ابتدا با استفاده از الکسا مقدار ترافیک ماهانه و مبدأ بازدیدکنندگان دایرکتوری مورد نظر را مشخص کنید. برخی از صفحات مرجع صریحاً از بازدیدکنندگان می‌خواهند که لینک‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند؛ بنابراین لزومی ندارد که برای گرفتن مجله خبری مدرن بک لینک به دنبال روش‌های پیچیده یا شک‌برانگیز باشید. این صفحات به لینک نیاز دارند و تمام کاری که باید انجام بدهید اثبات ارزش وب‌سایتتان برای درج در آن‌هاست. منظور از آیتم‌های لینک پذیر صفحه یا مجموعه صفحاتی است که وب‌سایت‌های دیگر به نحوی نسبت به لینک دادن به آن‌ها رغبت پیدا می‌کنند. برای تولید این دسته از سرمایه‌های کاربردی می‌توانید از مقالات جامع و یا حتی ابزارهایی استفاده کنید که برای کاربران هدفتان سودمند به نظر خواهند رسید، مثلاً یک دیکشنری تخصصی یا ابزاری برای دریافت آنالیز وب‌سایت.

در ادامه بعد از اینکه چند ماهی گذشت، در عین اینکه هنوز تولید محتوا و لینک سازی میان آنها در جریان است، گهگاهی از آنها به سایت خودتان هم بک لینک میدهید. عملا به این شکل یک قدرت بسیار زیاد را از تعداد زیادی سایت، به سایت خودتان منتقل کرده اید. این صفحات از سایت دیجی کالا، هم از شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال های زیادی گرفتند و هم سایت های مختلف در سطح وب (از جمله خود من در سایتم) بارها به آن بک لینک دادند. پیشنهاد میکنم برای اینکه متوجه شوید دقیقا منظورم از انتشار گزارش چیست، به این گزارش دیجی کالا از سال 99 سر بزنید و کیفیت و جذابیتش را بررسی کنید. این صفحه یکی از همان گزارش هایی است که بک لینک های خیلی زیادی دریافت کرده.

۸. به خبرنگار کمک کنید

زمانی از یک صفحه‌ی مشخص چندین لینک برای یک صفحه دریافت می‌کنید بهتر است فقط یکی از آنها که انکر تکست هدفمندتری دارند فالو باشد و دیگر لینک‌ها نوفالو شوند. شهرت و ارزش رپورتاژ آگهی به‌تدریج در حال افول است، اما دلیلش این نیست که رپورتاژ آگهی ذاتاً چیز بدی است، بلکه به علت افراط بازاریاب‌ها و اسپم کردن فضای مجازی با محتوا و لینک‌های بی‌کیفیت است. بررسی و پیدا کردن لینک‌های شکسته؛ استفاده از یکی از افزونه‌های گوگل کروم به نام Check My Links می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.

تولید محتوای با کیفیت یکی از بهترین روش‌های دریافت بک لینک از سایر وبسایت‌ها در دراز مدت است. اکنون با مفهوم بک لینک اشنا شده‌اید و اهمیت آن و ویژگی‌های یک بک لینک خوب را آموختید. در ادامه به روش‌های مختلف ساخت بک لینک و لینک سازی می‌پردازیم. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که تعداد بک‌ لینک مهم نیست و مساله مهم‌تر کیفیت بک‌ لینک‌ها است.

برای گرفتن بک‌لینک هم باید مطمئن شوید محتوای صفحه‌هایی که می‌خواهید هدف بگیرید مطلوب باشد. بعد بررسی کنید وبسایت از نظر سئوی فنی و داخلی در وضعیت خوبی باشد. با توجه به گسترده بودن بحث سئو هر اطلاعاتی نیاز داشتید حتماً در صفحۀ آموزش سئوی آکادمی نوین پیدا می‌کنید. قبل از هرچیزی باید مطمئن شوید وبسایت شما در گوگل به خوبی ایندکس شده و صفحات آن در نتایج جستجو دیده می‌شود. در ادامه می‌خواهیم مراحل ساخت بک‌لینک را مختصر و مفید آموزش دهیم. با این مراحل می‌توانید بهترین و قوی‌ترین بک‌لینک‌ها را به دست آورید.

نکته ظریف در این موضوع هدفمند بودن شما در بحث دریافت بک لینک رایگان است، در هنگام ایجاد بک لینک هیچ گاه به بودجه مالی خود فکر نکنید، بلکه به عقل خود رجوع کنید. همان طور که گفته شد LinkBird، این ابزار نسبتاً نوظهور نسبت به دیگر ابزار ها کامل تر است. LinkBird در واقع از مخاطبان خود در مراحل مختلف فرآیند ایجاد و دریافت بک لینک رایگان پشتیبانی می کند. این پشتیبانی شامل تجزیه و تحلیل مشخصات موجود در بک لینک گرفته تا برنامه ریزی پروژه و کسب پیوند از طریق نامه های انبوه شخصی و مدیریت شرکای قبلاً به دست آمده تا تجزیه و تحلیل هزینه است. اغلب سایت هایی با تیپ دل نوشته طور که به دنبال محتوای عالی برای قرار دادن در وب سایت خود هستند. می توانند گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان بک لینک رایگان برای شما باشند، شما با ارسال مطالب خود می توانید جایگاه سایت خود را درگوگل تغییر دهید.

  • مسلما بک لینک از ویکی پدیا یکی از بهترین بک لینک هایی است که می توانید تجربه کنید اما به دلیل اینکه تا حدود زیادی غیر ممکن است ، لازم نیست سایت هایی که از آن ها پیوند می گیرید در حد ویکی پدیا باشند.
  • این ابزار ترکیبی و نوظهور می تواند به شما کمک کند، تا بالاترین رتبه جست و جو را در گوگل به دست آورید.
  • اگر در ماه مبلغی را بپردازید می توانید یک تجزیه و تحلیل جامع از پروفایل بک لینک های تصاویر و متن های سایت خود دریافت کنید.
  • در این بخش ابتدا درمیابیم بک لینک چیست سپس تاثیر آنها بر سئو را میشناسیم.
  • درواقع عملکرد الگوریتم های گوگل نشان می دهد وب سایت هایی که این 3 مورد را رعایت نمی کنند ، از کیفیت پایین تری بر خوردار می باشند.

بنابراین توضیح مختصری راجع به سئو می‌دهیم و بعد از آن سراغ بک لینک خواهیم رفت. اکثر لینک هایی که ساخته میشه در قالب رپورتاژ و در منابعی هست که جنبه عمومی دارند. به عنوان مثال در سایت های خبری یا مجله ای که موضوع عمومی دارند رپورتاژ شما منتشر میشه و از این بابت مشکل خاصی وجود نداره. تنها راه ماندگاری رتبه و رشد پی در پی، طبیعی بودن و اصولی بودن لینک سازی هست.