خدمات سئو سایت، افزایش بازدید با سئو و بهینه سازی سایت کدُسئو | مدرن بک لینک

شما نیاز دارید تا کاربران روی لینکتان کلیک کرده و به سایتتان وارد شوند؛ پس باید تا حد امکان آن را جذاب کنید. Domain Authority یا اعتبار دامنه یک امتیاز رتبه بندی موتور جستجو است که توسط شرکت نرم افزاری سئو‌ی ماز ایجاد شده است. Domain Authority پیش بینی می‌کند که یک وب سایت، چه رتبه‌ای در صفحات نتایج موتور‌های جستجو کسب می‌کند. امتیاز Domain Authority بین محدوده 1 تا 100 است و هر‌چه امتیاز یک دامنه بیشتر باشد، نشانه توانایی بیشتر آن دامنه در گرفتن رتبه خواهد بود. اعتبار دامنه با ارزیابی چندین فاکتور ازجمله تعداد کل لینک‌های ورودی به سایت محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است، Domain Authority معیاری که گوگل از آن برای تعیین رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو استفاده کند نیست و در رتبه بندی سایت بی‌تاثیر است.

مثلا لینکی با عنوان “استراتژی‌های مجله خبری مدرن بک لینک” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود. وقتی یک کاربر از‌طریق یک بروزر از وبسایتی بازدید می‌کند، یک کوکی روی کامپیوتر او ذخیره می‌شود که شامل داده‌هایی است که برای شناسایی مرورگر مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر یک کاربر مکررا از یک وبسایت بازدید کند، این بطور خودکار توسط کوکی ثبت می‌شود. Unique Visitor یک بروزر است که در طول یک مدت زمان خاص، چندین بار از یک وبسایت بازدید کند.

  • اگر در پیاده سازی استراتژی سئو از روش های مطابق با قوانین سئو استفاده شود، قطعا نتیجه ماندگارتری خواهید دید.
  • با مطالعه کامل این راهنما بیش از ۹۰ درصد از مهمترین نکات برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه در گوگل را فراخواهید گرفت.
  • تعیین اهداف قابل اندازه گیری که به تیم مارکتینگ کمک می‌کند تا روند رشد فعالیت‌های سئو را پیگیری کند.
  • سپس، موضوعات فرعی مرتبط با کلمه کلیدی مورد نظر خود را پوشش دهید.
  • آیا دوره بروز شده است؟ سئو پیوسته تغییر می‌کند و مهم است دوره‌ای که در آن شرکت می‌کنید حتما بروز شده باشد.
  • البته الان هم گوگل این موارد را چک می‌کند، اما باهوش‌تر از قبل شده است!
از میان ترافیک طبیعی سایتتان که از صفحات SERP به سایت شما مراجعه می‌کنند، ممکن است تعدادی از آن‌ها کاربران تکراری باشند که طی دفعات با جستجوی عبارتی به سایت شما رسیده‌اند. Unique visitor تعداد بازدیدهای این کاربران را یک بار در نظر می‌گیرد و در واقع به جای اینکه کل ترافیک را به شما بگوید، تعداد کاربرانی که برای اولین بار از طریق صفحات SERP به سایت شما مراجعه کرده‌اند را نشان می‌دهد. فهرست بندی اول موبایل دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد. این بدان معناست که نسخه موبایل وب‌سایت شما به نقطه شروع آنچه گوگل در ایندکس خود دارد تبدیل می‌شود و معیاری برای تعیین رتبه بندی آن‌ها است. اگر بر ترافیک crawlbot به سایت خود نظارت داشته باشید، ممکن است شاهد افزایش میزان ترافیک از Smartphone Googlebot باشید، و نسخه‌های ذخیره شده صفحات معمولاً نسخه موبایل صفحه هستند. تازگی محتوای گوگل، یا “نتایج تازه‌تر”، همان‌طور که از نام آن پیداست، یک تغییر الگوریتم قابل توجه در رتبه بندی بود که بر روی به روز رسانی کافئین، که در ژوئن سال 2010 به پایان رسید، ساخته شد.

الگوریتم های گوگل برای سئو

در اینصورت صفحات “بازاریابی ایمیلی”، “بازاریابی محتوایی” و “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی”، صفحات فرزند شما خواهند بود. علاوه بر آن، این صفحات هر کدام خواهر و برادر یکدیگر محسوب می‌شوند. اما آیا این به آن معنی است که Sitewide Links تاثیر منفی روی سئو‌ی سایت ما خواهند گذاشت؟ پاسخ این است که در صورت لینک سازی‌های طبیعی، دیگر نیازی نیست نگران پنالتی شدن از جانب گوگل باشیم. اما مسئله‌ای که هست، این است که گوگل توجه کمی به اینگونه لینک‌ها می‌کند و اگر‌ این لینک‌ها برای سئو‌ی سایت شما مضر نباشند، آنچنان مفید هم نخواهند بود. عنوان یک مطلب را tittle می‌گویند که مهمترین بخش در سئوی آن مطلب به حساب می‌‌‌‌آید. در عنوان یک مطلب حتما باید کلمه‌ی کلیدی اصلی که می‌خواهیم روی آن سئو شویم را استفاده کنیم ،قطعا وجود کلمه کلیدی ما در عنوان مطلب تاثیر بسیار بالایی در سئوی سایت خواهد داشت.

مادامی که کاربران به دنبال پاسخ سوالات خود هستند شرکت هایی که سریع ترین و بهترین پاسخ را برای آنها فراهم میکنند موفق هستند. برای پیروزی در رقابت سئو؛ باید محتوایی کاربردی، دقیق، مرتبط و تازه تولید کنید. زمانیکه عبارت “سئو” را در گوگل جستجو میکنیم با تعداد بیشماری صفحه و مقاله مختلف مواجه میشویم که هریک تعاریف و مفاهیم متفاوتی را برای آن ارائه کرده است. سئو در کسب و کارها و شرکت های بزرگ یعنی ارتباط موثر تیم سئو با تیم فنی، تیم محتوا، تیم محصول و تیم مارکتینگ و UX بر پایه مستندات و بنچ مارک.

آیا سئو مخصوص وردپرس میباشد؟

برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند. نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند. 99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند. بنابراین اگر در حال حاضر جزو ده تای اول نیستید، شانس چندانی برای snippet ندارید. بلکه بخاطر این که گوگل نتایج جست‌وجوی ارگانیک را بعد از جعبه‌های پاسخ، گوگل ادز و … نشان می‌دهد! یک تحقیق نشان داده که از سال 2015، CTR نتایج سرچ ارگانیک بیش از 40 درصد در موبایل کاهش داشته است.