خرید بک لینک؛ حقایقی که به شما نمی‌گویند! | مدرن بک لینک

وقتی استراتژی لینک بیلدینگ را نهایی می‌کنیم و در سایت‌های مختلف و معتبر، لینک‌سازی می‌کنیم، مشتریان جدید و تازه به سمت ما می‌آید و در نتیجه روابط جدیدی شکل می‌گیرد. از این رو کسب و کارهایی که اقدام به خرید رپورتاژ آگهی (همان بک لینک) می‌کنند، باید بهترین محتوای ممکن را ارائه دهند تا بتوانند نظر مخاطب را جلب کنند و خودشان را درقلب مخاطب جای دهند. همواره کسب رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل دغدغه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین است. فاکتورهای زیادی در رتبه بندی سایت شما در نتایج گوگل دخیل است که یکی مهم‌ترین آن‌ها داشتن بک‌لینک‌های باکیفیت و معتبر است. مجله خبری مدرن بک لینک مزایای زیادی برای یک وب سایت به همراه دارد در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • این عدد نشان‌دهنده اسپمی بودن سایت و داشتن لینک‌های بی‌کیفیتی است که به جای سود رساندن به شما ضررهای قابل‌توجهی خواهد داشت.
  • هرچه بک لینک ها با کیفیت تر باشند، رتبه بندی شما بالاتر خواهد رفت.
  • همانطور که قبلا ذکر کردیم، استفاده از بک لینک های اشتباه و بی کیفیت به وب سایت شما آسیب می رساند.
  • طبیعتاً با خرید بک لینک به صورت پکیج، مطابق با هر پکیج، تخفیف مشخصی تعلق می گیره.

مثلاً در مورد بک لینک های رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت، ما ضمانت هایی رو ارائه دادیم که می تونید قوانینش رو از بخش قوانین خدمات سایت مطالعه کنید. به عقیده ما، بین بک لینک فالو و نوفالو تفاوت زیادی وجود نداره. هر دو نوع از بک لینک ها می تونن در افزایش رتبه سایت ها مؤثر باشن.

ارتقاء رتبه سایت

این تاکتیک شامل دستیابی به وب سایتی است که دارای پیوند خروجی خراب است (پیوند به منبع خارجی) و پیشنهاد می کند آن را با پیوند به یکی از صفحات شما به روز کنند. البته ، صفحه شما باید منبع خوبی در مورد موضوعی باشد که آنها در ابتدا به آن پیوند می دادند ، بنابراین منطقی است که پیوند خراب را با خود عوض کنید. بازیابی نام های تجاری بدون پیوند احتمالاً ساده ترین و سریع ترین راه برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است. گزارش لینک سازی پس از ساخت تمامی بک لینک ها در قالب یک فایل اکسل + تصویر لینک سازی هرمی (در بعضی پلن ها) برای شما در واتساپ ارسال خواهد شد.

برای مثال، اگر شما آژانس هواپیمایی هستید، انتخاب یک مجله تخصصی گردشگری با فعالیت مناسب و ورودی‌های مرتبط برایتان کاربرد خواهد داشت. همه راه‌ها برای کسب نتیجه در گوگل را تست کرده‌اید، اما همچنان سایت شما جایی در این موتور جستجو ندارد؟ شاید به این فکر می‌کنید که با خرید بک لینک می‌توانید به صدر نتایج جستجو برسید؛ اما دست نگه دارید! همونطور که در بخش سوالات متداول هم توضیح داده شده، بک لینک های متفرقه شامل لینک هایی هستند که از نوع رپورتاژ خبری مجله ای یا وبلاگی نباشند. به عنوان مثال در قالب لینک های پروفایلی و … هستند که جهت طبیعی سازی و موارد دیگه ساخته میشن و باعث قدرتمند شدن رویه اجرای لینک سازی سایت برای سایت شما میشن. در سرویس لینک سازی برنزی برای شما ۵ رپورتاژ خبری در سایتهای خبری مجله ای و ۱۰ رپورتاژ وبلاگی در وبلاگ های ایرانی و ۵ بک لینک متفرقه ثبت خواهد شد.

با سفارش این پکیج‌ها، به دلیل جامعیت سرویس، نیازی به سفارش پلن های دیگه نیست. از این رو، پکیج های جامع، جزو کامل ترین و بهترین پکیج‌های لینک سازی محسوب میشن. جزئیات و توضیحات بیشتر در مورد هر پکیج با کلیک روی عنوان سرویس مربوطه قابل مشاهده هست. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند. شک نکنید که پس از حذف شدن تعداد زیادی لینک بی کیفیت، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد.

برای صفحات خود همیشه با یک کلمه کلیدی لینک سازی نکنید و سعی کنید از کلمات تو در تو متفاوتی استفاده نمایید و گاها از برند کیوورد نیز استفاده نمایید. در این قسمت ارزان ترین پکیج های بک لینکی که در فرین ایجنسی ارائه میشود را قرار داده ایم. توجه فرمایید در صورتی که از تک تک این سایت ها بک لینک دریافت نمایید هزینه آن بیشتر خواهد شد و به دلیل پکیج بودن هزینه آن به صرفه تر شده است . به دلیل قدرتمند بودن سایت ها و بازدید مناسب آنها و در کلمات کلیدی مدنظر شما در گوگل تاثیر خواهد گذاشت و باعث صعود در نتایج خواهد شد .

سوال: زمان نتیجه دادن بک لینک ها پس از خريد بك لينك چقدر است؟

بهترین بک لینک با سابقه ده ساله به شما کمک خواهد کرد در نتایج گوگل صعود کنید و ورودی گوگل خود را افزایش دهید. صعود در نتایج گوگل توسط بک لینک کاملا طبیعی بوده به شرط اینکه بک لینک ها استاندارد و قوی باشند علاوه بر گفتن بک لینک روش های دیگری نیز برای افزایش ورودی گوگل می باشد که مطالعه مقاله مربوط به آن خالی از لطف نیست. این پکیج شامل بیش از 250سایت بسیار قوی و با کیفیت میباشد و همچنین شامل تمامی سایت های پکیج های پیشین میباشد .