خرید بک لینک؛ حقایقی که به شما نمی‌گویند! | مدرن بک لینک

با داغ‌تر شدن بازار رقابت، فقط داشتن لینک‌های مرتبط کفایت نمی‌کند، بلکه به داشتن بک لینک از وب‌سایت‌های بسیار معتبر یا وب‌سایت‌هایی نیاز دارید که گوگل به خاطر ارزش محتوا و لینک‌هایشان به آن‌ها اعتماد دارد. منبعی که از آن بک لینک می‌گیرید به اندازه خود یک لینک اهمیت دارد. درواقع، گوگل زرنگ‌تر شده و روزگار بک لینک گرفتن از وب‌سایت‌های بی‌ربط و نشستن به این امید که جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید به سرآمده است. اگر از سایت gov بک لینک بگیرید، در رتبه بندی سئو به شما کمک زیادی می کند.

برای دریافت نمونه بک لینک به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون نمونه ارسال کنند. سلام و عرض ادب هزینه های بک لینک رو اگر بزارید خیلی عالی میشه. وب سایت های بالا سایت هایی هستند که برخی از پروژه لینک بیلدینگ به صورت جداگانه برای آنها اجرا شده است. درصورتی که سوالی یا ابهامی دارید یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید ، همکاران ما اماده پاسخگویی به شما هستند. توجه کنید، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو، نوفالو و سوشال سیگنال امری است که بسیاری از وبمسترها آن را رعایت نمی کنند .

پکیج طلایی

اگر رقبایی که در صفحه اول گوگل دارید را بررسی کنید خواهید دید که یکی از دلایل رتبه بهتر آن‌ها، داشتن بک لینک قدرتمند است. همان‌طور که شما برای وب سایت خود اقدام به سفارش بک لینک می‌کنید رقبا نیز برای بهبود رتبه و رشد وب سایت خود لینک‌سازی می‌کنند. وقتی استراتژی لینک بیلدینگ را به کار ببریم و در سایت‌های مختلف و معتبر، لینک ‌سازی ‌کنیم، مشتریان جدید و تازه به سمت ما می‌آیند و در نتیجه روابط جدیدی شکل می‌گیرد. همان‌طور که برخورد اول بین دو انسان روی درک آن‌ها از هم تأثیر زیادی دارد، برخورد اول بین کاربر و محتوای ما هم خیلی مهم است. از این رو کسب و کارهایی که اقدام به خرید رپورتاژ آگهی (همان بک لینک) می‌کنند، باید بهترین محتوای ممکن را ارائه دهند تا بتوانند نظر مخاطب را جلب کنند و خودشان را در قلب مخاطب جای دهند.

خرید بک لینک پروفایلی قدرتمند

در کل ، من مطمئناً توصیه می کنم این ابزار رایگان را بررسی کنید. برای اینکه بتوانید درک کنید که این مقالات Best X در صنعت شما چقدر محبوب هستند ، از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و میزان جستجوی ماهانه را بررسی کنید. به عنوان مثال ، بیش از 3400 جستجو در ماه برای جستجوی ” بهترین CRM برای مشاغل کوچک ” انجام می شود (با توجه به داده های Ahrefs). در گذشته ، تاکتیک هایی مانند لینک مزارع ، PBN ها و هرزنامه های نظرات به SEO های کلاه سیاه اجازه می داد تا پروفایل های بک لینک گسترده ایجاد کنند و سیستم را با موفقیت بازی کنند.

میلیون تومان1.5

این الگوریتم برای یافتن سایت‌های اسپم ساخته شده که راهی برای مبارزه با استفاده از روش‌های غیرطبیعی مانند دریافت بک‌لینک است. این الگوریتم در فاصله‌های زمانی مختلف از وب‌سایت‌ها بازدید می‌کند و درصورت وجود نشانه‌ای از لینک‌سازی اسپم یا سایر روش‌های غیرطبیعی، وب‌سایت را جریمه می‌کند. در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع نداشته باشید، می توانید خرید بک لینک رپورتاژی را به صورت جداگانه در برنامه خود قرار دهید. به کمک این پکیج ها، بک لینک ها به تعداد دلخواه، به صورت رپورتاژهای اختصاصی مجله ای خبری یا وبلاگی برای شما ایجاد می شوند. به عبارتی بک لینک های شما رپورتاژی خواهند بود که جزو بهترین و معتبرترین نوع بک لینک به شمار می رود. خرید بک لینک طبیعی و قوی با هر عنوانی که باشد، گوگل با آن مخالف است.

کیفیت لینک سازی بیش از پیش برای گوگل مهم شده است و لینکهای ایجاد شده بدون ایندکس هیچ تاثیری بر روی رتبه بندی ندارند. می تونید از همین الان شروع کنید به لینکسازی فقط بک لینک سازی رو با کلمه کلیدی نام برند شروع کنید و در ادامه کلمه کلیدی + نام برند. بک لینک لایه‌ای یا شبکه وبلاگ خصوصی روشی است که در آن با ساختارهای لایه‌ای و پیچیده روی کلمات کلیدی بسیار سخت و رقابتی بک لینک ساخته می‌شود. ابتدا توسط ابزار moz و یا تولبار کروم سایت موردنظر خودتان را باز کنید و اطلاعاتی DA و Spam Score سایت را به دقت بررسی کنید. سایتی که دارای Spam Scroe خیلی بالایی است برای مجله خبری مدرن بک لینک می‌تواند بدترین گزینه ممکن باشد.

  • زمانی که لینک خود را به صورت nofollow تبدیل می کنید، به گوگل اعلام می کنید که مایل نیستید ارزش و اعتباری از صفحه سایت شما به صفحه های دیگر منتقل شود.
  • در چنین شرایطی بیمار به‌خاطر اعتباری که از پزشک اول دریافت کرده است، به پزشک دوم اعتماد می‌کند.
  • اصولا سرویس های رایگان هم از نظر زمانی و هم از نظر تاثیر بذیری چندان به صرفه نیستند.
  • در واقع لینک سازی برای هر سایت، بسته به زمینه فعالیت، سابقه، رقابت و … تغییر میکند و نمیتوان یک برنامه یکسان را برای همه سایت ها پیشنهاد داد.
  • به عقیده ما، بین بک لینک فالو و نوفالو تفاوت زیادی وجود نداره.

بهتر است از سایت‌هایی لینک بگیرید که تعداد لینک‌های خروجی آن‌ها زیاد نباشد. ما به‌طور کلی مخالف کارهایی هستیم که منطق پشت آن برای یک مدت‌زمان طولانی نباشد و صرفاً رسیدن به نتیجه در یک زمان کوتاه مدنظر باشد. پیشنهاد میکنم این مشکل را با یک متخصص سئو مطرح کرده و از مشاوره حرفه ای استفاده کنید.

بک لینکها همچنان مهمترین فاکتور سئو هستند ولی امروز گوگل علاوه بر بک لینک به فاکتورهای دیگری نیز مانند تجربه کاربری، سئوی داخلی، سرعت سایت، محتوای با کیفیت و … بنابراین اگر سایت شما یک سایت ایده آل و دارای محتوای باکیفیت باشد قطعا بک لینک میتواند حلقه گمشده رتبه گرفتن سایت شما در گوگل باشد. رپورتاژ آگهی امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سرویسهایی است که میتواند به سئوی سایت کمک شایانی بنماید. در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن رپورتاژ یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 8 سایت خارجی با اتوریتی بالا قرار می دهیم. وقتی شما اقدام به خرید بک لینک می‌کنید، در واقع نام برند خود را در سایت‌های مختلف و مهم ثبت می نمایید. CognitiveSEO برای دستیابی به یک دید کلی از کل بک لینک ها و ارجاع دامنه ها – و از همه مهمتر ، بررسی سرعت پیوند شما بسیار مناسب است.

در این بخش شما میتوانید بر اساس موضوع سایت و صفحات مد نظر خود که قصد خرید بک لینک در آن قسمت را دارید اقدام به سفارش بک لینک به صورت سینگل پیج و سایت واید کنید. در حالت سایت واید نیز خرید بک لینک بر اساس انتخاب موضوع و مشخص کردن سایت مورد نظر بر اساس معیار های ذکر شده صورت میگیرد در این روش پس از خرید بک لینک از سایت مورد نظر بک لینک سایت شما در تمام صفحات آن سایت درج میشود. هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است.