خرید بک لینک خرید بک لینک ایرانی | مدرن بک لینک

در صورتی که شما هم می‌خواهید یک برند معروف، دوست‌داشتنی و پرفروش داشته باشید، تا پایان با ما همراه بمانید؛ چون خبرهای خوبی برایتان داریم. من به عنوان یک استراتژیست SEO که بطور خاص بر ایجاد لینک در HubSpot تمرکز مجله خبری مدرن بک لینک دارد ، من با چالش یافتن منابع با کیفیت بالا که به سایت شما پیوند دارند ، بیگانه نیستم. برای کمک به شما در بهبود رتبه سئو شرکت خود ، این لیست از روش های خلاقانه و منحصر به فرد برای کسب بک لینک را تهیه کرده ام.

۱۰۰ بک لینک با کیفیت

بنظرم این حرف درست نیست که چون منفعتی نداره به ایران توجهی نمیکنه چون الگوریتم گوگل ساختار مشخصی داره. ممکنه بعضی ها شیطنت کرده باشن تا از طریق سئوی منفی به وبسیما لطمه بزنن. همه این روش ها که گفتید هنوز هم کاربردی و مفید هستند فقط اصول و روش انجام اونها تغییرات اساسی داشتند. بخصوص شبکه های اجتماعی که هر روز نقش پر رنگ تری توی این بازی پیدا میکنن.

پکیج های خرید بک لینک رپورتاژی

کیفیت و کمیت ترافیک ارجاعی که ارسال لینک در وب‌سایت‌هایی مانند Reddit، Digg و StumbleUpon جذب می‌کند، دیگر مانند گذشته نیست. درواقع، اگر صرفاً از این روش استفاده کنید فقط بانس ریت وب‌سایتتان بیشتر خواهد شد. به‌هرحال اگر اسپم نباشد، نشانه‌گذاری اجتماعی ضرری را متوجه شما نخواهد کرد، اما برای کسب نتایج بهتر، فقط از سایت‌هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما تناسب دارند.

مورد سوم خرید بک لینک از سایت‌هایی است که در Site Wide خود به شما بک لینک می‌دهند. این نوع بک لینک به کسانی که قصد دارند در زمان سریع کلمات کلیدی سخت را به صفحه اول گوگل برسانند توصیه می‌شود. لینک جویس یا Link juice زمانی که یک صفحه وب به هر یک از مقاله های شما یا صفحه اصلی وب سایت شما لینک می دهد لینک جویس به شما می دهد.

  • قبلا در صفحه سوشیال بوکمارک چیست و چه تفاوتی با سوشیال سیگنال دارد در مورد این نوع از بک لینک ها مفصل توضیح دادیم.
  • از آنجائیکه فاکتورهای متفاوتی در سئوی سایت دخیل هستند هیچگونه تضمینی در قبال تاثیرپذیری مثبت یا منفی از بک لینک ها نمی توان ارائه داد.
  • RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید.
  • سایت های مجله ای سئوسل اختصاصی هستند و بنابراین قیمتگذاری دست خود ماست.
من سئوکار هستم و دنبال اینم که یک تیم برای پروژه هایی که دارم بک لینک بزنه. خودم با انواع بک لینک و نحوه ساختشون آشنا هستم و میخوام که کار به صورت اصولی و کاملا ایمن انجام بشه که مبادا پروژه ها با مشکل و خطر پنالتی شدن مواجه بشن. من سفارش خرید بک لینک رو ثبت میکنم و کاملا به عملکرد تیم شما مطمئنم چون آقای میدان تو تیم شما هستن و مطمئنم کارشون عتلی و باکیفبت هست. یکی از مشکلاتی در چند وقت اخیر بسیاری از سایت‌ها با آن مواجه شده‌اند ایندکس نشدن مطالب و صفحات سایت است.