خرید بک لینک دائمی باکیفیت رتبه 1 گوگل شوید از 50 هزار تومان | مدرن بک لینک

این امر در ظاهر بسیار ساده ولی در عمل کاری سخت، زمانبر، هزینه بر و با ظرافت های بسیار بالا است. من دریافتم که به طور متوسط ​​از هر 10 پاسخ دو پاسخ گرفته می شود. این خیلی بد نیست ، اما اگر مثل من هستید ، نمی خواهید آن هشت پاسخ دیگر را که نباید مجله خبری مدرن بک لینک منتشر شود ، تلف کنید. با استفاده از تخصص و داده های منحصر به فرد خود ، می توانید منبعی برای سایر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران شوید. مطابق هر کمپین تبلیغاتی ، یک پیام کوتاه قانع کننده و یک ایمیل سفارشی به شما کمک می کند تا برجسته شوید.

همان طور که قبلا گفتیم، بک لینک نقش مهمی در افزایش رتبه سئو سایت دارد. بنابراین، اگر این فاکتور مهم را نادیده بگیرید، دیر یا زود رقبا، شما را پشت سر می‌ گذارند و حتی ممکن است به طور کامل از دور خارج شوید. کافیست از طریق جدول بالای همین صفحه «اینجا کلیک کنید» بسته مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت گزارش ایجاد بک لینک های یاد شده برایتان در سامانه CRM وبمسترسلام ارسال گردد. برای کلمات کلیدی سخت تر، لینک سازی معمولی و تک لایه دیگر پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود.

خرید بک لینک با کیفیت، ارزان و دائمی

بنظرم که این کار رو نکنید ولی اگر تصمیم جدی دارید اول اون دو تا اعتبار 50 رو بگیرید و یکی دو ماه بعد اون 71 رو. ۴-شما فرمودید که عوض کردند قالب هیچ نقشی ندارد ولی ما به محظی که قالب را عوض کردیم ماز تعداد لینک ها را کم نشون میده و هیچ لینکی از دست رفته ای هم نشون نمیده ،الان باید چیکارش کنم ؟نگرانم بعد که اپدیت بده افت رتبه داشته باشم. ببخشید چقدر طول میکشه که بعد از خرید پکیج سایت، سایت ما به صفحه ۱ برسه؟ ما کمی عجله داریم.

بهتر است برای بهبود رتبه وبسایت از بک لینک های فالو و نوفالو استفاده شود. به طور کلی، همه بک لینک ها از نظر گوگل، فالو هستند و ارزشمند محسوب می شوند. این بک لینک ها می توانند تاثیر مثبتی بر رتبه وب سایت شما بگذارند.

افزایش تاثیر بک لینک

اگر صفحه ای که در آن لینک سازی میکنید فاقد محتوا و ارزش است حتی پس از بررسی و ایندکس توسط گوگل نیز نمیتواند برای شما ارزش آفرین باشد. در نتیجه پیشنهاد میکنیم زمان و انرژی ارزشمند خود را صرف ساخت چنین بک لینک هایی نکنید. شاید تصور کنید کارکنان گوگل زمان کافی برای بررسی همه سایت‌ها و صفحات و شناسایی سایت‌های فروش بک لینک ندارند؛ البته که این تصور تاحدودی درست است، اما الگوریتم خاصی برای کشف بک لینک‌ها به نام الگوریتم پنگوئن وجود دارد.

خرید بک لینک فالو

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موارد ذکر شده خود داشته باشید ، مانند تعداد اشتراک یا مرجع دامنه وب سایتی که از آن نام می برد ، می توانید ابزارهایی مانند BuzzSumo ، Ahrefs Content Explorer یا Mention را انتخاب کنید . معتبر – سایت دارای نمایه معتبر بک لینک (اعتماد به نفس زیاد) است ، بازدید کننده زیادی ایجاد می کند و حتی در SERP ها نیز رتبه خوبی دارد. علاوه بر این ، سایت های .gov و .edu مانند سایت های پیشرو در صنعت وزن بیشتری دارند. پس به این نتیجه می رسیم که لینک خریدن تاثیر خوبی بر سئو سایت شما دارد اگر لینکها از سایتهای قدرتمند و معتبر گرفته شده باشد. معمولا تعداد زیادی از سایت ها در صفحات خود به طور مثال کلمه “BOOK” را به سایت آمازون ارجاع می دهند با این کار وقتی شما این کلمه را در گوگل جستجو می کنید بعد از کتابخانه گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم مشاهده می کنید.

وقتی شما اقدام به خرید بک لینک می‌کنید، در واقع نام برند خود را در سایت‌های مختلف و مهم ثبت می‌کنید. نه سئولایت و نه هیچ سایت دیگری بعد از خرید بک لینک به شما تضمین نمی دهد که حتما کلمه کلیدی شما در فلان صفحه یا فلان رتبه قرار خواهد گرفت زیرا جابجایی رتبه عوامل متعددی دارد. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان با هزینه بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد.

سایت رایان طرح سه تا پکیج باحال هم جمع بندی کردند که مشاوره سئو هم دارند تو پکیج های زمرد و زحل و.. بنظرتون تغییر در سایتهای در بکلینک مشکلی نداره؟ مثلا هر 3 یا 6ماه به سایتهای دیگری سفارش بدم. من برای سایتم ( garmasun.com ) از انجام میدم خریداری کردم اما مفید واقع نشد و حتی احساس کردم به سایتم ضربه خورد چون یه مدت روی کلمه کلیدی که بودم افت کردم اما الان بهتر شدم. نظر ما در آکادمی فرین به این است که به هر حال افرادی که بک لینک میخرند حق دارند که گزارش کار تحویل بگیرند هرچند که افرادی از این گزارش ها سو استفاده کنند. نقطه قوت سون بک لینک این است که بک لینک ها از سایت های ایرانی ir فروخته میشود.

ثبت بک لینک های خریداری شده در سرچ کنسول البته الزاماً تمامی لینکهای ساخته شده ممکن هست در این بخش از سرچ کنسول قابل ثبت نباشند. البته زمان های در نظر گرفته شده بر اساس یک ریتم قابل قبول و طبیعی بوده و بنا بر شرایط هر سایت، ممکن هست پکیج های لینک سازی در زمان های کمتر یا بیشتری هم قابلیت اجرا داشته باشند. بک لینک های سوشیال بوکمارک جزو بک لینک هایی هستند که اغلب برای تقویت بک لینک ها و رپورتاژها ازش استفاده میشه. قبلا در صفحه سوشیال بوکمارک چیست و چه تفاوتی با سوشیال سیگنال دارد در مورد این نوع از بک لینک ها مفصل توضیح دادیم. نشونت سرویس های بک لینک خودش رو به صورت کاملا متنوع عرضه کرده و شما می تونید به صورت جامع و یا جداگانه، هر نوعی از بک لینک رو با هر تعدادی که مد نظر دارید سفارش بدید. هزینه خرید بک‌لینک به مدت یک ماه در تریبون از 50 هزار تومان شروع می‌شود.

  • مقاله ای اختصاصی (انگلیسی) با بیش از 500 کلمه و عکس نوشته شده و برای این کار استفاده خواهد شد .
  • در حقیقت ، آنها احتمالاً یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئوی محلی شما و کمک به مشتریان بالقوه در یافتن مشاغل شما هستند.
  • البته ما برای اعتمادسازی بیشتر، فاصله زمانی مقایسه رو ترجیحا طولانی انتخاب کردیم تا وضعیت سایت در دو فاصله کاملاً متفاوت مقایسه بشه.
  • مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو، کلیه خدمات لینک سازی رو به صورت اصولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا تغییرات الگوریتمی گوگل ریسک چندانی برای شما نداشته باشه.