خرید بک لینک دائمی باکیفیت رتبه 1 گوگل شوید از 50 هزار تومان | مدرن بک لینک

لینکیار با همکاری با بیش از 1000 سایت معتبر و فعال این امکان را به شما میدهد تا از سایت های با کیفیت متناسب با موضوع فعالیت خود اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی به آسان ترین شکل ممکن کنید. لینکی که از یک سایت به سایت دیگر داده می‌شود بک لینک نام دارد. به عبارتی سایت الف به سایت ب لینک می‌دهد و به این صورت قدرت و اعتباری را به سایت ب منتقل می‌کند. بک لینک یکی از پر تکرار ترین کلمات بین سئو کاران است چرا که به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو سایت شناخته می‌شود.

خرید بک لینک پروفایلی قدرتمند

اما اگر کسی ادعای رسیدن به رتبه ای خاص فقط با بک لینک را داد ، توصیه میکنم به گفته های آن فرد شک کنید. ما برای پاسخ به این سوال بیش از ده ها سایت را در عبارات مختلف بررسی کردیم و دریافتیم که اگر استراتژی مناسب برای ساخت بک لینک داشته باشیم میتوانیم از آن در جهت اهدافمان استفاده کنیم. بسیاری از وبمستران خرید بک لینک به این صورت را به شکل نوفالوو انجام میدهند. خرید بک لینک تمام صفحات می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند.

اگر طبق قوانین بک لینک، خرید بک لینک صورت بگیره تاثیر مثبت خواهد داشت. مهم‌ترین ابزار گوگل برای مقابله با لینک‌سازی غیرطبیعی الگوریتم پنگوئن است. بک لینک در بهترین حالت هیچ‌گونه تاثیری روی سئوی سایت ندارد، اما در بدترین حالت باعث پنالتی شدن سایت خواهد شد. سعی میشه در آینده ای نزدیک، پکیج هایی جهت خرید بک لینک پروفایلی و کامنتی به سایت اضافه بشه. شما وقتی اقدام به لینک سازی برای سایت خود می‌نمائید (یعنی ساخت لینک هایی که به طور مستقیم به سایت شما اشاره می‌کنند)، نیازمند تقویت آن لینک ها نیز خواهید بود. گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد.

از آنجاییکه بک لینکِ رپورتاژ از داخل یک متن کاملا مرتبط با کلمات کلیدی می آید لذا میتواند اهمیت زیادی داشته باشد. ما معمولا در کمپینهای اجرایی برای مشتریان سرویسهای بک لینک و رپورتاژ را بصورت ترکیبی اجرا میکنیم. شما می توانید با خرید بک لینک متنی یا بنر، خرید رپورتاژ آگهی در رسانه های مرتبط، ساخت حساب در توئیتر، فیسبوک و …، ساخت پروفایل در سایت و فروم های معتبر و کامنت گذاری در سایت های مرتبط، بک لینک موردنظر خود را به دست آورید.

» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همانخرید بکلینک ترجیح می دهند. معمولاً هنگامی‌که متوجه می‌شوید که چندین وب‌سایت بی‌کیفیت به طور همزمان شروع به بک لینک دادن به وب‌سایت شما کرده‌اند زمانی است که زیر آماج حملات رقبا قرار گرفته‌اید. این بک‌لینک‌های غیرطبیعی غالباً به مزرعه‌های مجله خبری مدرن بک لینک لینک (مجموعه‌ای از وب‌سایت‌هایی که به صورت گروهی به یکدیگر لینک می‌دهند) یا گروهی از وب‌سایت‌های مرتبط با هم که حاوی محتوای اسپم گونه هستند، تعلق دارد. با همه این تلاش‌ها بازهم این روش در بهترین حالت یک روش کلاه خاکستری است و لذا بهتر است که منابع محدود خود را روی روش‌های کلاه سفید بک لینک سازی صرف کنید.

سفارش بک لینک

البته در ساخت بک لینک نیازی نیست تماما از بهترین سایت ها استفاده نمایید. عبارت کلیدی مناسب انتخاب کنید، برای اینکار میتوانید به ابزارهای Kwfinder یا Moz مراجعه کنید. بهترین ابزار google search console است که میتواند تمامی عبارات سایت را نمایش دهد. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید.

  • این پیام یعنی که سایت شما مستقیما توسط گوگل جریمه شده است و دلیل آن همانطور که ذکر شده استفاده نادرست از نشانه گذاری های استاندارد است.
  • به طور خلاصه ، بهترین راه برای رتبه گرفتن بالاتر در گوگل از نظر شرایطی که مشتریان شما به طور فعال در جستجوی آن هستند ، دریافت بک لینک با کیفیت بالا است.
  • دوستان میتونید جهت ثبت آگهی و گرفتن بک لینک دائمی برای سایت و کسب و کارتون از همین سایتهای بالا استفاده کنین.
  • توجه کنید، رعایت توازن در دریافت لینک های فالو، نوفالو و سوشال سیگنال امری است که بسیاری از وبمسترها آن را رعایت نمی کنند .
  • به همین خاطر است که اصرار داریم هنگام خرید بک لینک و برای استفاده از این تکنیک بسیار محتاط عمل کنید.

یکی از سرویسهای سئو که در اینترنت ارائه میشود خرید بک لینک است. اما در خرید بک لینک بایستی به این موضوع توجه داشته باشید که بک لینکهای ماهانه نه تنها باعث افزایش رنک سایت نمی شوند بلکه میتوانند بطور کلی باعث نابودی سئوی سایت شده و سایت شما را شامل جریمه گوگل نمایند! تمامی بک لینکهایی که توسط ما ارائه میشود دائمی بوده و هرگز حذف نخواهند شد. بک لینک های فالو (دو فالو)، همان لینک های عادی هستند که در بسیاری از وب سایت ها دیده می شوند. گوگل، مقصد لینک های فالو را بررسی می کند و در صورتی که توسط یک سایت معتبر لینک داده شوند، رتبه بندی سایت مقصد بهبود می یابد.

اکنون همه کسب و کارها تلاش می‌کنند نظر مخاطبان را به خود جلب و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند. بهترین راهکار برای افزایش بازدیدکنندگان این است که بهترین رنک‌های گوگل را از آن خودمان کنیم. مثلاً اگر در زمینه فروش پوشاک مردانه کار می‌کنید، باید به قدری از نظر سئو قوی باشید که وقتی کاربر کلمه «پوشاک مردانه» را جستجو کنید، شما را در بین بهترین نتایج جستجوی گوگل ببیند. مطمئن باشید که شما هم استحقاق قرار گرفتن در رنک‌های برتر گوگل را دارید.

3- فعالیت در هر شبکه اجتماعی که سایت های اشتراک ویدئو را نیز شامل میشود زمانی ارزشمند است که مستمر و هدفمند باشد. انتشار یک ویدئو در چندین و چند سایت مختلف ممکن است شانس دیده شدن ویدئو را در اینترنت افزایش دهد ولی نمیتواند مستقیما به جایگاه شما در نتایج جستجو کمک کند. گوگل سیاستی برای مقابله با این نوع محتوا و حذف آنها از نتایج جستجو ندارد. به عبارت دیگر تا زمانیکه محتوای یک سایت برخلاف قوانین کپی رایت نبوده یا برای کاربران خطرناک نباشد از نتایج جستجو حذف نمیشود.