خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی | مدرن بک لینک

؟ پس باید در گام اول اصول و چهارچوب قوانین سئو را رعایت کرده باشید… در زیر ویژگی های دو پکیح رپورتاژ آگهی ذکر شده است که بر اساس نوع سایت ها و ویژگی های هر پکیج قیمت گذاری و مرتب شده اند . با سایت هایی که بطور گسترده و عمومی اقدام به فروش لینک و پذیرش تبلیغات می کنند همکاری نکنید. فقط به دنبال وب‌سایت‌های معتبری باشید که خالی از محتوای اسپم بوده، Domain Authority بالا دارند و میزان تعامل کاربرانشان زیاد است.

از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند. در سئو، بک لینک بسیار مهم است زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای هر موتور جستجوی بزرگ به حساب میاد و این باعث شده حسابی بازار مجله خبری مدرن بک لینک داغ شود. همونطور که توضیح دادیم، این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتون هم بستگی داره و پاسخی قطعی نمی شه داد. با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی تونستند رشد قابل توجهی رو به وجود بیارن. ممکن است بک لینک برای مدت خاصی مورد استفاده قرار گیرد و برخی از بک لینک‌ها تا زمانی که سایت میزبان فعالیت دارد، قابل استفاده است.

یکی از استراژی های تبیلیغات اینترنتی اینه که برای افزایش فروش خودمان افراد را توسط تبلیغات گوگلی و یا بنری یا کلیکی به یکی از صفحات فرود سایت هدایت کنیم و سعی کنیم با ارائه پیشنهاد های جذاب کاربر را ترقیب به خرید کنیم . روشی که اعلام کردید در واقع نوعی از PBN است و به سبکی که مورد نظر شماست نمیتواند کارایی لازم برای بهبود رتبه را داشته باشد. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله PBN چیست را به دقت مطالعه کنید. بررسی که تو کنسول انجام دادم متوجه شدم تعداد خیلی زیادی بک لینک غیر معتبر به سایت من دادند که خودم ازشون بی خبر بودم.

استفاده از بک لینکها در الگوریتم موتورهای جستجو چیز جدیدی نیست. در حقیقت ، پیوندها پایه الگوریتم اصلی گوگل (معروف به “رتبه بندی صفحه”) را تشکیل می دهند. یکی از پلن های کسب درآمد تعبیه شده در پنل نمایش دهندگان لینک‌یار فروش بک لینک و واگذاری جایگاه های آزاد سایت جهت واگذاری و فروش بک لینک است.

اهمیت بک لینک های چند مرحله ای به دلیل طبیعی کردن فرآیند لینک سازی هست. چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده. اما مخالفتش برای سایت هایی هست که قصد دارند با محتوایی نامناسب و اسپم به جایگاه های برتر برسند. سایت شما اگر دارای محتوای مفید و مناسب باشه و تمامی فاکتورهای یک سایت بهینه رو رعایت کرده باشید، با خرید بک لینک قوی می تونید به جایگاه های خیلی خوبی برسید.

چگونه از پنالتی گوگل و افت ناگهانی رتبه جلوگیری کنیم؟

معتبر – سایت دارای نمایه معتبر بک لینک (اعتماد به نفس زیاد) است ، بازدید کننده زیادی ایجاد می کند و حتی در SERP ها نیز رتبه خوبی دارد. علاوه بر این ، سایت های .gov و .edu مانند سایت های پیشرو در صنعت وزن بیشتری دارند. پس به این نتیجه می رسیم که لینک خریدن تاثیر خوبی بر سئو سایت شما دارد اگر لینکها از سایتهای قدرتمند و معتبر گرفته شده باشد. معمولا تعداد زیادی از سایت ها در صفحات خود به طور مثال کلمه “BOOK” را به سایت آمازون ارجاع می دهند با این کار وقتی شما این کلمه را در گوگل جستجو می کنید بعد از کتابخانه گوگل سایت آمازون را در رتبه دوم مشاهده می کنید. برای خرید بک لینک بلاگ پست می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. تمامی اعداد و ارقام تعداد بک لینک ها برای شما با همان مشخصات (یا معادل یا بهتر از آن) برای سایت شما ساخته خواهند شد و ما صادقانه و بطور واضح تمام توضیحات و مشخصات را آورده ایم.

ساختار سایت خود را تقویت کنید

لینک سازی که یکی از اجزای اصلی بدنه سئو محسوب می شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. کلیه لینک های ساخته شده در هر سرویسی (رپورتاژهای خبری مجله ای، وبلاگی و یا لینک های متفرقه)، تنها تا زمانی که آن سرویس به فعالیت خود ادامه دهد در آن سایت قابل درج خواهد بود. همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند. البته برای خرید پکیج pbn شاید بهتر باشد کمی با احتیاط عمل کنید. مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. طبق چیزی که در تصویر مشاهده میکنید، قیمت بک لینک های فروشی این سایت از 8 هزار تومان آغاز شده و تا 1.200 هزار تومان هم ادامه دارد.

برای اینکه بتوانید درک کنید که این مقالات Best X در صنعت شما چقدر محبوب هستند ، از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و میزان جستجوی ماهانه را بررسی کنید. به عنوان مثال ، بیش از 3400 جستجو در ماه برای جستجوی ” بهترین CRM برای مشاغل کوچک ” انجام می شود (با توجه به داده های Ahrefs). تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که توجه داشته باشید که چه کسی نام تجاری شما را ذکر می کند ، در وبلاگ ها یا اخبار. می توانید این کار را با استفاده از مواردی مانند Google Alerts ساده (و رایگان) انجام دهید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موارد ذکر شده خود داشته باشید ، مانند تعداد اشتراک یا مرجع دامنه وب سایتی که از آن نام می برد ، می توانید ابزارهایی مانند BuzzSumo ، Ahrefs Content Explorer یا Mention را انتخاب کنید .

  • با استفاده از لینک‌های مرتبط، نه‌تنها گوگل را خشنود می‌کنید، بلکه به دلیل تناسب محتوای دو وب‌سایت لینک دهنده و گیرنده لینک، مشتریان بالقوه بهتر و مناسب‌تری را نیز به دست خواهید آورد.
  • اگر می‌خواهید خرید را برای مشتری آسان کنید، باید تا حد امکان، برندتان را معروف ‌تر کنید.
  • یک بک لینک با کیفیت به صورت فالو می باشد و سایت منبع در میان محتوای آن قرار داده شده است.
  • در حقیقت آنچه که برای موتور جستجو (گوگل) مهم می باشد تعداد بک لینک های خریداری شده نیست، بلکه کیفیت بک لینک های خریداری شده است، این که بک لینک ها دارای سایت معتبر باشند.
  • هیچ محدودیتی در تعداد کلمات نمی باشد ولی اگر شما 100 بک لینک سفارش داده اید و اگر قرار باشد این 100 بک لینک روی 4-5 کلمه زده شود، تاثیر سریع تر و بهتری دارد تا این 100 بک لینک روی 10 کلمه زده شود.
اما وقتی که بک لینک های بی ارزش برای سایت بسازم، نه تنها باید چندین برابر هزینه کرده و آنها را با بک لینک خوب جایگزین کنم، بلکه باید مدت زیادی هم با چند برابر قدرت روی سایت فعالیت کنم تا گوگل سابقه بد و خرابش را نادیده بگیرد. وقتی ما به صورت انلاین بک لینک میفروشیم ، به خصوص وقتی این بک لینک ها به صورت دستی ساخته میشود ، یکی از کارهایی که توسط رقبا اتفاق میافتد خرید سرویس ها و فروش انها به دیگران است. بله با خرید بک لینک های پکیج الماس می تونید اعلام کنید که در زمان مورد نظر خودتون اجرا بشه. قبلاً برخی از همکاران ما از سرویس های شما استفاده کرده و رضایت داشتند و ما هم تصمیم گرفتیم اینبار خرید بک لینک رو از نشونت انجام بدیم. وقتی لینک شما در وبلاگ سایت های دانشگاهی، یا حتی در مسیر دامنه اصلی اون سایت ها منتشر بشه، شما یک بک لینک دانشگاهی ثبت کردید. توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود.

زمانی که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، اما لینک دارای ویژگی لینک نوفالو است، آن لینک به ارتقای اعتبار آن وب سایت کمکی نمی کند. این بدان معناست که لینک هایی که دارای ویژگی نوفالو هستند به هیچ وجه از اعتبار صفحه دامنه لینک داده شده بهره مند نمی شوند. به طور معمول، یک وب مستر از این ویژگی در هنگام لینک دادن به یک سایت غیرقابل اعتماد استفاده می کند. هیچ محدودیتی در تعداد کلمات نمی باشد ولی اگر شما 100 بک لینک سفارش داده اید و اگر قرار باشد این 100 بک لینک روی 4-5 کلمه زده شود، تاثیر سریع تر و بهتری دارد تا این 100 بک لینک روی 10 کلمه زده شود. پیج رنک سایت لینک دهنده به شما ، متن لینک شده به سایت شما و زمینه کاری اون سایت بسیار مهم و تاثیرگذار است و فعالیت در گوگل پلاس کاملا با لینک سازی متفاوته. کلا که پیشنهاد نمیشه خرید بک لینک ولی فکر نکنم توی این مورد خاصی که شما گفتید مشکلی پیش بیاد.

خرید بک لینک سوشیال بوکمارک