خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی | مدرن بک لینک

سپس در مورد اهمیت بک لینک‌ها، تفاوت بک لینک خوب با بک لینک بد صحبت می‌کنیم و نحوه بررسی بک لینک های سایت را توضیح خواهیم داد. همچنین نکاتی درباره نحوه ساخت بک لینک و دریافت بک لینک با کیفیت از سایت‌های دیگر به عنوان یکی از بخش‌های مهم در استراتژی سئوی سایت را ذکر خواهیم کرد. با مطالعه این راهنما شما درک بهتری از مفهوم بک لینک و نحوه استفاده از آن‌ها برای بهبود سئوی سایتتان خواهید داشت. یکی از تکنیک های کلاه سیاه سئو، دریافت بک لینک از سایت هایی بود که اصلا هیچ ارتباطی به وب سایت ما نداشتند. مثلا میتوانستیم از یک وبلاگ که در زمینه بازی های رایانه ای مطلب مینویسد، تعداد زیادی لینک بخریم و به صفحات اول گوگل برسیم.

لیست سایت‌های پکیج های خرید بک لینک کدامند؟

های منابع مشخص و مشابهی را ندارند ، وب سایت هایی که منبع لینک خوب و مشابه خودشان را دارند بصورت خودکار رتبه ی بالاتری در نتایج گوگل خواهند داشت . گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید مجله خبری مدرن بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. تعداد محتواهای ایندکس شده شما تاثیری در روند لینک سازی شما نخواهد داشت. شما باید بر اساس استراتژی خودتون و اینکه می خواهید کدام یک از کلمات شما به رتبه مناسبی برسد لینک سازی کنید. پیمان محمدپور متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی، مدیر و موسس وب‌سایت مدیر سرور می‌باشد. ایشان برگزار کننده دوره جامع و پیشرفته سئو موسوم به استادی سئو بوده و همچنین مشاور برندهای مختلفی در زمینه‌های متنوع کسب و کار اینترنتی نیز می‌باشد.

  • این که چه سایتی به شما لینک می‌دهد مهم‌ترین شاخص در کیفیت بک‌لینک است.
  • اما بعضی از سازندگان سایت ها این مقدار را در بخشی از سایتشان برابر با نوفالو قرار میدهند.
  • پکیج های بک لینک در لیست زیر با توجه به تعداد و کیفیت و قدرت سایت های هر پکیج بر اساس هزینه مرتب شده اند.
  • بله، اطلاعات مربوط به دوره های آموزشی وبسیما در سایت آکادمی وبسیما دنبال کنید.
  • با ابزار Ubersuggest ، به داده های بک لینک برای رقبای خود دسترسی پیدا می کنید، این ابزار به شما این امکان را می دهد که در هنگام هدف قرار دادن پیوندهای مشابه، مشخصات پیوند آنها را بهتر درک کنید.
اگر هم چنین هدفی امکان پذیر باشه کاملا موقتی هست و رتبه شما پایدار نخواهد بود. نوع بک لینک ها در این صفحه به طور شفاف توضیح داده شدند و اغلب به صورت رپورتاژی هستند و برای اکثر موضوعات قابل استفاده اند و دائمی بودن یا نبودن هر مورد هم در جداول قیمتی مشخص شده. در صورتی که پیش از خرید بک لینک سوالی برای شما مطرح هست، لطفا با ما تماس بگیرید.

خیالتان راحت باشد که ساخت در آن ها بسیار آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد. ما تلاش کردیم سایت های متنوعی از جمله فروم ها، وبلاگ ها، web2 ها، سایت سازها، شبکه های اجتماعی و … را به شما معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با استراتژی بک لینک سازی تان از هر کدام که خواستید استفاده کنید. سلام محمد، برای خرید بک لینک خوب و باکیفیت هم می‌تونید مستقیما با خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها ارتباط بگیرید و هم از پنل‌های واسط مثل راش وب، تسمینو، تریبون و… سلام سارا، ابزارهایی مثل Ahrefs و SEMrush ابزارهای خوبی برای چک بک لینک‌های خودتون و رقبا هستن.

برای استفاده از نحوه صحیح ابزار های بک لینک ساز بهتر است، لینک سازی از تلفیق چند ابزار ایجاد شود. Backlink Maker بهترین راه برای دریافت بک لینک رایگان در وب سایت های نوپا است. هم چنین Backlink Tracker یک روش عالی برای تحقیق در مورد بک لینک های رایگانی است، که بیشترین تأثیر را در رتبه بندی دارد. برای استفاده از نحوه صحیح بک لینک ساز تنها کافیست با چند ابزار لینک سازی کار کنید، تا پیوند های عمیق تر و جالب تری داشته باشید.

بک لینک از سایت simplesite.com