خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی | مدرن بک لینک

با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است! چراکه در نهایت اگر متوجه شوم این محتوا هیچ بازدهی نداشته و کیفیتش پایین است، آن را با محتوای خوب جایگزین میکنم. علاوه بر ویدیو بالا، اگر علاقه به ساخت بک لینک رایگان با کیفیت دارید حتما نگاهی به آموزش رایگان لینک بیلدینگ بی اندازید. راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم.

✅ آیا می‌توانیم برای بک لینک هایی که قبلاً ساخته ایم، لینک تقویتی بخریم؟

در سایت هایی که بعنوان مزرعه لینک نامیده میشوند به هیچ عنوان لینک قرار ندهید زیرا اینگونه وبسایت ها بدلیل حجم بالای لینک های خروجی نزد گوگل اسپم به حساب می آیند. بک لینک هایی که در این قسمت در اختیار شما قرار میگیرد، با تمرکز روی نوع EDU و GOV است. در سری پلن هایی که در این قسمت قرار دارد ، بک لینک های Do Follow به شما داده خواهد شد.

اینکه دو بک لینک به یک صفحه با عبارات مختلف باشد اشکالی ندارد ولی هدف گذاری دو عبارت سئو و آموزش سئو بر روی یک صفحه ممکن است خیلی نتیجه بخش نباشد. برای مشاهده تمام لینک ها ابزارهای مختلفی وجود دارد که البته بیشتر آنها رایگان نیستند. مثلا اگر اکانت premium الکسا داشته باشید به لیست تمام لینک ها دسترسی خواهید داشت. همچنین ابزارهایی که توسط سایت های moz.com و ahrefs.com معرفی شده اند نیز برای آنالیز بک لینک های شما مناسب هستند. 2- هدف از تبلیغات کلیکی و بنری فروش مستقیم یا افزایش بازدید سایت است.

مشاهده روند لینک سازی

هم بله و هم خیر، چون اگر به صورت غیر طبیعی همه بک لینک هایی که به سمت سایت شما داده می شود فالو باشند، کمی نگران کننده خواهد بود. به همین دلیل بک لینک هایی که برای شما ثبت می کنیم، ترکیبی منطقی از بک لینک های فالو و نوفالو خواهند بود. پس از آن گوگل طی مدت حداکثر 2 ماه لینک های ساخته شده برای شما را شناسایی و ایندکس خواهد نمود که زمانبر بودن ایندکس شدن بک لینک ها توسط گوگل، هم طبیعی و هم خوب خواهد بود. دلیلش را می‌دانید؟ دلیل این است که متخصصان سئو، لینک‌سازی را دشوارترین بخش دانش سئو می‌دانند. مطالعات نشان می‌دهد که وقتی مخاطب نام برند شما را بشنود یا بخواند، احتمال خریدش از شما خیلی بیشتر از زمانی است که نام برندتان را ندیده یا نشنیده باشد. فهرست هایی که باید در آنها قرار داشته باشید ، فهرست هایی است که افراد در واقع از آنها استفاده می کنند – مانند Google برای کسب و کار من ، Yelp و TripAdvisor.

این نوع لینک به شما کمک می کند تا رتبه صفحه خود را بهبود بخشید و دامین اتوریتی خود را افزایش دهید. بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود. خرید بک لینک بدون برنامه و دانش میتونه لطمات زیادی به سایت شما و جایگاهتون بزنه. با این کار شما 8 بلاگ با محتوای کپی تولید کرده اید و هرچه جلوتر بروید احتمال شناسایی و جریمه شدن آنها توسط گوگل بیشتر میشود. به جای این کار تمرکز خود را بر روی تولید محتوای اختصاصی در وبلاگ سایت اصلی قرار دهید. یکی از این فعالیت ها داشتن بک لینک مناسب هست که تیم سئوسل این کار رو از طریق درج رپورتاژ آگهی برای شما انجام میده.

به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم. البته لازم به ذکر است که از ضرورت اپدیت سایت نیز غافل نشده و تنها به بک لینک بسنده نکنند. درواقع باید تا می‌توانید تلاش و هزینه کنید تا این وبلاگ‌ها با هم تشابهی نداشته باشند مبادا که PBN شما توسط گوگل شناسایی شود.

درست است که تعداد کل بک لینک‌های شما را زیاد نشان می‌دهند ولی درReferring Domainsتأثیری نداشته و از نظر گوگل کاری مشکوک و منفی است. این سایت‌ها نیز سایت‌های مخربی هستند که برای گوگل کاملاً شناخته شده‌اند و گوگل دقیقاً می‌داند هدف این سایت‌های فروش بک لینک و کسانی هم که در این سایت‌های لینک قرار می‌دهند به دنبال سئو کلاه سیاه هستند. بک لینک pbn یا هرمی نوع خاصی از روش‌های ساخت بک لینک است که می‌تواند سخت‌ترین کلمات کلیدی را به صفحه اول و حتی لینک اول گوگل برساند.

  • توصیه میکنم قبل از خرید بک لینک از هر سایتی از جمله آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، نمونه کارهای آن مجموعه را بررسی کنید تا از کیفیت بک لینک های ایجاد شده اطمینان حاصل نمائید.
  • گوگل، مقصد این لینک ها را بررسی می کند و در صورتی که توسط یک سایت معتبر لینک داده شوند، رتبه بندی سایت مقصد بهبود می یابد.
  • گزارش تمام لینک های ساخته شده در یک فایل اکسل، به همراه نمودار تصویری لایه های بک لینک ها بعد از اتمام کار برای شما فرستاده خواهد شد.
  • بررسی و پیدا کردن لینک‌های شکسته؛ استفاده از یکی از افزونه‌های گوگل کروم به نام Check My Links می‌تواند در این زمینه کارگشا باشد.
  • مزیت این روش انتخاب سایت مناسب بک لینک بر اساس معیارهایی مانند قدرت و مرتبط بودن موضوع و یا بازدید است .
اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید. شهرت و ارزش رپورتاژ آگهی به‌تدریج در حال افول است، اما دلیلش این نیست که رپورتاژ آگهی ذاتاً چیز بدی است، بلکه به علت افراط بازاریاب‌ها و اسپم کردن فضای مجازی با محتوا و لینک‌های بی‌کیفیت است. ازآنجایی‌که دامنه توجه کاربران اینترنت معمولاً به اندازه ماهی قرمز و مقدار تحمل و صبرشان برای بازشدن یک صفحه کمتر از 5 ثانیه است، به کمک ابزارهایی مجله خبری مدرن بک لینک مانند ابزار PageSpeed Insights گوگل، بهینه‌سازی‌های لازم را انجام بدهید. برعکس ، اگر پستها را به طور تصادفی بعد از روزها یا ماهها منتشر می کنید ، ممکن است چند روز طول بکشد تا ربات های موتور جستجو تصمیم بگیرند وب سایت شما را دوباره بررسی کنند. بک لینک های Gov لینک سازی قدرتمند و سطح اعتماد برای هر اپراتور موتور جستجو است. بک لینک های کامنتی یکی از پر کاربردترین و مقرون به صرفه ترین سرویس های بک لینک برای مدل های لایه ای به شمار میروند.

در اصل یک بک لینک با کیفیت بهتر از هزار بک لینک بی کیفیت یا کم کیفیت هست . پس هر چقدر رای بیشتر داشته باشید رتبه سایت شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. اگه برای کسب و کارتون نیاز به خدمات تخصصی دارید جای درستی اومدید؛ کسبویار یه تیم جوان تو زمینه ارائه خدمات به کسب و کارهاست که میتونه کمکتون کنه.

برای خرید بک لینک بلاگ پست می توانید یکی از سرویس های زیر را انتخاب کنید. تمامی اعداد و ارقام تعداد بک لینک ها برای شما با همان مشخصات (یا معادل یا بهتر از آن) برای سایت شما ساخته خواهند شد و ما صادقانه و بطور واضح تمام توضیحات و مشخصات را آورده ایم. بسته به سختی کلمه می‌توان از ۳ تا ۶ لایه ساختار بک لینک هرمی را گسترش داد. در این حالت حجم انبوهی از بک لینک‌های قدرتمند و بک لینک‌های ضعیف‌تر و البته با حجم بیشتری در لایه‌های بالاتر ایجاد کرد. سئوطلوع با هدف ارائه خدمات سئو سایت، آموزش سئو، دیجیتال مارکتینگ و خدمات تولید محتوا راه اندازی شد.

لینک سازی تقویتی (کامنتی)