خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی | مدرن بک لینک

به عنوان مثال در سایت های خبری یا مجله ای که موضوع عمومی دارند رپورتاژ شما منتشر میشه و از این بابت مشکل خاصی وجود نداره. اعتبار سایت را بررسی کنید، برای این کار باید فاکتور Domian Authority، Page Authorithy و Spam Score سایت را بررسی کنیم. آتوریتی سایت نشان دهنده کیفیت سایت هدف است که توسط ابزار بررسی Moz قابل بررسی است. گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش‌های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید. به عنوان مثال، بک لینک کامنتی به نوعی از بک لینک گفته می شه که در بخش کامنت ها یا دیدگاه های سایت ها درج میشه. برای خرید بک‌ لینک کافیست که از طریق دکمه زیر وارد پنل تریبون شوید.

سئو بک لینک چیست؟ خرید بک لینک برای کسب و کار مجازی

برای اطلاع از قیمت‌های یک ماهه، ۳ ماهه و ثبت سفارش بک لینک وارد پنل راش وب شوید. امروزه کمتر وبمستری پیدا میشود که بک لینک اسپمی از سایت‌های بی کیفیت و به تعداد زیاد خریداری کند. حتما تا بحال برایتان پیش آمده است که سایتی را در عبارات خودتان مشاهده کنید که بک لینک تمام صفحات داشته باشد.

سفارش بک لینک

در واقع این فروشنده بک لینکی میفروشد که آسیب به شدت زیادی به سایت میزند. پس هر شخص یا شرکتی می‌داند سایت‌هایی هستند که ارائه خدمات خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی می‌دهند و این را گوگل و دیگر موتورهای جستجو کاملا می‌دانند! پس هر سایت و شرکتی به راحتی با تقبل هزینه می‌تواند به راحتی لینک دریافت کند! در نتیجه اینجاست که تخصص در گرفتن لینک بسیــــــــار مهم می‌شود.

وبسایت بهترین بک لینک به منظور کاهش هزینه و همچنین ارتباط هرچه بیشتر کلمات کلیدی با صفحات بک لینک پنل فروش بک لینک تک صفحه ای را افتتاح نموده است. با توجه به این مثال، گمان نمی رود دیگر تردیدی درباره خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت وجود داشته باشد. این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید. جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. خرید بک لینک ارزان، انبوه، با کیفیت، قوی و معتبر به صورت انبوه، گروهی و فالو سایت های رنک بالا جهت افزایش رتبه گوگل و کاهش رتبه الکسا در بک لینک ها.

روی آیتم‌های لینک پذیر سرمایه‌گذاری کنید

امروزه اکثر دانشجویان، به دلیل عدم وجود سرمایه اولیه و توانایی سرمایه گذاری، به صورت های فردی یا گروهی اقدام به طراحی یک وب سایت برای خود و یا گروه دانشجویی خود تحت عنوان «استارت آپ» کرده اند. متاسفانه اگرچه اکثر این وب سایت ها با عشق و علاقه طراحی شده و بنا گردیده اند، اما هرگز به مرحله درآمدزایی نخواهند رسید. چرا که این وب سایت ها معمولا به سئو و بهینه سازی به وسیله خرید بک لینک هیچ اعتقادی نداشته و می خواهند به اصطلاح به صورت کاملا کلاه سفید عمل نمایند. هزینه می تواند زمانی باشد که شما برای به روزرسانی وب سایت خود کنار می گذارید؛ به عنوان مثال شما به جای خرید بکلینک از سایت های پر از محتوا و به روز، می توانید چند سال به صورت مرتب سایت را به روز کرده و بازدید کننده جذب کنید. اما اگر دید اقتصادی دارید، مطمئن باشید که این قضیه از لحاظ اقتصادی منتفی است.

امروزه تمامی اهل فن در سئو به اتفاق بر این عقیده اند که بک لینک، موثرترین عامل و فاکتور برای پیشرفت و ارتقا جایگاه یک کلمه در نتایج جست و جو است. شما میتوانید با استفاده از سیستم لینکیار، به راحت ترین روش ممکن از معتبرترین سایت های ایرانی، بدون جریمه شدن و متناسب با موضوع کاری خود اقدام به مجله خبری مدرن بک لینک و خرید رپورتاژآگهی کنید. لینکیار سیستم یکپارچه و تمام اتوماتیک خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی در ایران، خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی به طور مستقیم و بدون واسطه از وب مستران و صاحبان وب سایت ها.

  • به طور کلی این روش لینک سازی معمولا برای صفحات داخلی سایت و بر روی عبارت های طولانی و کم رقابت انجام میشود.
  • اگر میخواهید بکلینک‌ها زود و بهتر تاثیر بذارن، صفحه لندینگ خود را بهبود ببخشید طوریکه وقتی کاربر وارد صفحه لندینگ شما شد، زود سایت شما را ترک نکند.
  • تفاوت پکیج های لینک سازی اغلب در نوع و تعداد لینک های ساخته شده هست.
در پایان مقاله هم یک پیشنهاد ویژه برای رشد در نتایج جستجو برای شما داریم. طبیعتاً انتخاب پکیج های لینک سازی و خرید بک لینک می بایست بر اساس استراتژی انجام بگیره. با این حال با مراجعه به صفحه خرید رپورتاژ می تونید سفارش رپورتاژ رو به تعداد دلخواه هم انجام بدید. چیزی به نام سئو تضمینی یا خرید بک لینک تضمینی یا رپورتاژ آگهی تضمینی در عمل وجود نداره.