خرید بک لینک دائمی فروش بک لینک معتبر و باکیفیت از سئو روز | مدرن بک لینک

هیچ وقت گمان نکنید که چون بک لینک خریداری نموده اید، دیگر هیچ نیازی به سئو داخلی و تولید محتوا ندارید. (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند! متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است. با خرید پکیج رپورتاژ با انکرتکست های مختلف از وب سایت های ما، معمولا این مشکل تا حد زیادی مرتفع می گردد.

نشونت با ارائه مجله خبری مدرن بک لینک هایی که در قالب رپورتاژ وبلاگی ساخته میشن این امکان رو در اختیار شما قرار میده. ها در واقع لینکهایی هستند که از سایتهای دیگر به سایت شما ارجاع داده میشود.به این معنی که سایتی لینک یا آدرس یکی از صفحات وب سایت شما را در صفحه خود قرار دهد. از جمله سایت هایی با پسوند های گفته شده در بالا که مناسب بک لینک سازی باشند عبارتند از سایت های دانشگاهی و یا سایت های دولتی که از این نوع پسوند ها بهره می برند. چند نمونه از این گونه سایت ها را می توانید در جدول رو به رو مشاهده کنید و با بهره گرفتن از آن ها قدم بزرگی در راستای موفقیت در فرآیند های بک لینک سازی خود بردارید.

پکیج دوم رپورتاژ اگهی

عموما اگر سایت قدیمی باشد تعداد بیشتری می‌توان برای آن بک لینک ساخت طوری که گوگل به آن مشکوک نشود. به این وب سایت مراجعه کرده و سپس روی گزینه Start writing کلیک کرده و محتوای خودتان را در سایت درج کرده و به وب سایتتان لینک دهید و در نهایت بر روی Publish کلیک کنید. کافیه در سایت ثبت‌نام کنید و در بخش اطلاعات اضافه آدرس وب‌سایت خودتان را وارد نمایید.

  • در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید.
  • در ایران اگر برای واژه لیست سایت های ارائه دهنده پست مهمان جستجو کنید.
  • و حتما مهم است که این سایت‌ها معتبر و پربازدید باشند و رتبه و اعتبار دامنه بالایی داشته باشند.
  • که شما میتوانید بر اساس موضوع مورد نظر سایت و صفحاتی که قصد خرید بک لینک دارید را مشخص نمایید .
  • شما میتوانید براساس میزان کلیدی عبارت مورد نظر خود پکیج مناسب خود را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

سپس می‌توانید صفحاتی به عنوان منابع کاربردی برای آنها بسازید تا بتوانید از سایت‌های معتبر برای این صفحات بک لینک‌های ارزشمند بگیرید. ساخت بک لینک با استفاده از بازنشر محتوا یکی از بهترین کارهایی است که شما در پروسه سئو سایت تان می توانید انجام دهید. این کار به مرور زمان باعث می شود وب سایت شما شناخته شود و رشد کند.

پکیج های لینک سازی نشونت

Ahref، moz و SEMrush مشهورترین سرویس‌های سئو هستند که بخشی از خدماتشان بررسی بک‌لینک‌ها است. ساختن لینک UTM اصلاً سخت نیست و اگر هم نمی‌دانید چیست و چطور ساخته می‌شود نگران نباشید. در وبسایت نوین ابزار ساخت لینک UTM داریم و در همان صفحه توضیحات کاملی داده‌ایم. برای مثال، در رپرتاژ‌ها که گفتیم معمولاً سه لینک دارند، بهتر است یک لینک به صفحه اصلی وبسایت و دو لینک دیگر را به دو صفحه‌ای بدهید که بیشتر برای شما مشتری می‌آورند. از بین انواع بک‌لینک‌های معرفی شده فقط بک‌لینک در رپرتاژ، سرویس‌های بلاگ، فعالیت در انجمن‌ها و ویکی‌پدیا توصیه می‌شود.

بک لینک های کامنتی نوعی بک لینک کاربر محور یا اصطلاحاً UGC هستند (در مورد انواع لینک ها قبلا به طور مفصل توضیح دادیم). توسط این بک لینک ها قادر هستید رپورتاژها و بک لینک های خودتون رو تقویت کنید. این پکیج برای افزایش سرعت ایندکس بک لینک ها هم مناسب و کمک کننده هست.

چرا؟ چون اگر سایت B، سایت خوبی نبود و مطالب ارزشمندی نداشت، هیچوقت سایت A چنین کاری انجام نمی‌داد. بدون بک لینک، شانس زیادی برای رشد سئوی سایت نخواهید داشت و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو اتفاق نمی‌افتد. بک لینک که نباشد، حضور در جمع رقیبان صفحه اول گوگل خیلی سخت و کند خواهد شد. با بک لینک شما می‌توانید امپراطوری آنلاین سایت‌تان را راه‌اندازی کنید و سری میان سرها درآورید. قیمت بک لینک و تعرفه پکیج های لینک سازی در جداول زیر درج شده است. سئوسل با ارائه سرویس های خرید بک لینک ارزان، این افتخار را دارد تا با کمترین هزینه، سرویس های فروش بک لینک را به کاربران گرامی ارائه نماید.

از‌این‌رو متخصصین سئو درج رپورتاژ را ارزشمندتر از خرید بک لینک یا تبلیغات متنی می‌دانند. ممکن است دامنه اعتبار سایت بسیار بالا باشد؛ ولی صفحه‌ای که از آن لینک دریافت کرده‌اید، اعتبار پایینی در دامنه داشته باشد. میزان اعتبار صفحه معمولا بر‌اساس لینک‌سازی داخلی سایت و بک لینک‌های ایجاد‌شده برای همان صفحه، تعیین می‌شود. برای تعیین اعتبار دامنه فاکتورهای بسیاری لحاظ می‌شود که برخی از آن‌ها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک‌های دریافتی، تعداد لینک‌های خروجی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و مواردی از این دست. هر‌چقدر اعتبار دامنه‌ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد؛ ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما نیز بیشتر می‌شود.

بهترین نوع بک لینک رایگان، لینک‌های نوع پروفایلی هستند که عموما از نوع فالو بوده و اسپم اسکور سایت مبدا را منتقل نمی‌کنند. با ثبت مقاله های خود در این گونه وب سایت ها شما قادر هستید اعتبار و ارزش محتوا های خود را نیز افزایش دهید و بدین وسیله می توانید جایگاه خوبی در موتور های جست و جو و به خصوص گوگل کسب کنید. فروم های خارجی بستر مناسبی برای دیده شدن و همچنین بک لینک سازی می باشند و از همه مهم تر شما می توانید بخشی از محتوای خود را در انجمن این فروم ها به اشتراک بذارید و افراد و مخاطب هدف خود را سریع تر پیدا کنید. توسط عضویت در سایت های اشتراک ویدیو از طریق تکمیل مشخصات پروفایل تان می توانید بک لینک رایگان و با کیفیت بگیرید و همچنین در کپشن ویدیو ها هم می توانید به وب سایت خود لینک دهید. هم نمونه های ایرانی هم نمونه های خارجی گزینه های بسیار عالی ای برای فعالیت شما به حساب می آیند.

از طرف دیگه نیازی نیست لینک فالو بدید، نوفالو هم اوکیه و چیزی از سایت شما کم نمیشه. در کل بک‌لینک برای صفحه‌هایی گرفته می‌شود که می‌خواهیم رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل بگیرند. یا باید خودتان تک تک وبسایت‌های منتشر کننده رپرتاژ را پیدا و بررسی کنید یا این که از طریق فهرست‌های آماده پکیج مناسب خود را انتخاب کنید. این که چه محتوایی خوب است در یک کلام محتوایی که نیاز کاربر را کامل برطرف کند و برای کاربران مفید باشد.