خرید بک لینک دائمی قوی و طبیعی برای ارتقای کلمات سئو طلوع | مدرن بک لینک

اگه برنامه مشخصی برای لینک سازی ندارید، پیش از خرید بک لینک می تونید از ما برای تدوین یک استراتژی لینک سازی مناسب مشاوره های لازم رو دریافت کنید. با توجه به زمان متفاوت و متناسب اجرای پروژه در هر یک از پکیج های بک لینک، تفاوت چندانی ندارد که عمر سایت شما چقدر باشد. اما جهت امنیت بیشتر لینک سازی، بهتر است حداقل ۳ ماه از عمر سایت شما گذشته باشد و سایت شما فعال بوده و ترجیحاً دارای کمی بک لینک معتبر دیگر نیز باشد. به همین منظور، تیم سئوسل در تمامی پکیج های برنزی، نقره ای، طلایی و الماس، کل فرآیندهای لازم جهت لینک سازی تقویتی را اجرا خواهند نمود. به عبارتی، پس از لینک سازی در لایه اصلی، برای تمامی لینک های ساخته شده، بک لینک هایی در لایه های بعد نیز ایجاد خواهد شد که تعداد این لینک ها چند صد عدد بوده و به صورت انبوه ایجاد می گردند. در حال حاضر، تیم سئوسل چندین پکیج متنوع جهت خرید بک لینک را خدمت شما ارائه می‌نماید که می‌توانید با توجه به شرایط و وضعیت سایت خود و استراتژی که مدنظر دارید از یکی یا همه آنها استفاده نمائید.

از این رو است که بک لینک تا این اندازه اهمیت دارد و می‌تواند تحولی عمیق و چشمگیر در وضعیت یک کسب و کار به وجود بیاورد. 65 درصد بازاریاب‌ها، کیفیت لینک خود را بر اساس اعتبار دامنه سایتی که در آن لینک ساخته‌اند، می‌سنجند. این در حالی است که برخی از بازاریاب‌ها، رتبه دامنه و اعتبار صفحه را مهم می‌دانند.

ببینید، اینکه دقیقا چقدر بودجه برای خرید بک لینک مناسب است، به حوزه کاری شما برمیگردد. مثلا اگر در زمینه پررقابتی مثل طراحی سایت یا دوربین مداربسته یا گردشگری فعالید، خب قطعا برای ابتدای کار هم نباید با بودجه کمتر از 40 میلیون تومان به فکر خرید بک لینک باشید. اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید.

بک لینک مجله ای اختصاصی

با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است. در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد. در حالی که 200 فاکتور رتبه بندی در گوگل شناخته شده است ، بک لینک یکی از مهمترین موارد برای موتور جستجوی گوگل است.

برای اطلاع از مشکلات و ایرادات فنی نیز می‌توانید از گوگل وبمستر تولز یا کنسول جستجوی گوگل (قسمت Crawl Errors) کمک بگیرید. اگر نقشه سایت شما در کنسول جستجوی Google ارائه نشده باشد ، ایندکس شدن می تواند به یک مشکل تبدیل شود. و در مواقعی که نقشه سایت شما شامل پست های جدید نباشد ،Google به سختی می تواند همان را کشف کند. ثبت نام کنندگان جدید برای دریافت این نوع دامنه باید مؤسسات آموزش عالی وابسته به ایالات متحده باشند با این حال، بیشتر موسسات از دامنه .edu در ایالات متحده استفاده می کنند. از قسمت آرتیکل سایتلینکداینهم میتوانید استفاده کنید که تاثیر گذاره ، ازفیسبوک و توییترهم غافل نشید .

انواع بک‌ لینک

تنها کاری که آنها برای خرید لینک باید انجام دهند این است که یک تیم قابل اعتماد و حرفه ای پیدا کنند. یکی از موثرترین روش ها این است که در سایت هایی که مخصوص بازنشر محتوا هستند محتوا بنویسد. با استفاده از این روش، وب سایت شما از ترافیک بالایی بهره مند خواهد شد. این روش به مجله خبری مدرن بک لینک شما اجازه می دهد تا وب سایت و برند خود را در وب سایت های معتبر ذکر کنید. اگر محتوای خوبی بنویسید، ممکن است با این روش بک لینک کسب کنید. لینک بیلدینگ یک اصطلاح سئو است، زمانی که از وب سایت دیگری به صفحات وب سایت شما لینک می دهند، این فرایند را لینک بیلدینگ می نامند.

  • به همین خاطر، بک لینک هایی که از این رپورتاژها دریافت می کنید، بک لینک رپورتاژی وبلاگی نامیده میشه.
  • خرید رپورتاژ آگهی از رسانه های معتبر، یکی از طبیعی ترین و ماندگار ترین روش های دریافت بک لینک طبیعی از دید موتور های جست و جو به شمار میرود.
  • به همین دلیل بک لینک هایی که برای شما ثبت می کنیم، ترکیبی منطقی از بک لینک های فالو و نوفالو خواهند بود.
  • همین آمارها به خوبی نشان می‌دهند که لینک ‌سازی تا چه اندازه می ‌تواند روی رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل تأثیرگذار باشد.
  • اگر حرف ما را درباره سخت‌گیری‌های گوگل برای بک لینک باور نمی‌کنید، حتما از زبان گوگل حقیقت ماجرا را درباره خرید بک لینک بخوانید.