خرید بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی فروش بکلینک با کیفیت برای سایت معتبر حرفه ای موثر | مدرن بک لینک

هر چقدر یک وب‌سایت اعتبار بیشتری نزد گوگل داشته باشد، بک لینک آز آن سایت ارزش بیشتری دارد. هرچند شبکه‌های اجتماعی ممکن است تاثیر مستقیمی در نتایج موتورهای جستجو نداشته باشد ولی با فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی باعث پخش شدن لینک‌های سایت خود به صورت طبیعی می‌شوید. کیفیت و کمیت ترافیک ارجاعی که ارسال لینک در وب‌سایت‌هایی مانند Reddit، Digg و StumbleUpon جذب می‌کند، دیگر مانند گذشته نیست.

آنها برای تشخیص بک لینک های سمی بسیار مفید هستند،اما برای ایجاد لینک هم بسیار مفیدند. این پکیج شامل 20سایت قدیمی و پربازدید و قوی میباشد که دارای مطالب کاملا اختصاصی هستند. در زیر ویژگی های دو پکیح رپورتاژ آگهی ذکر شده است که بر اساس نوع سایت ها و ویژگی های هر پکیج قیمت گذاری و مرتب شده اند . در ابتدا درصورتی که با بک لینک آشنایی ندارید شما را به مطالعه فهم کلی بک لینک در مقاله زیر جلب میکنیم .

  • معمولا این سایت ها پس از مدتی از صفحه یک به صفحات 8 و 9 افت می کند.
  • هزینه خرید بک لینک از سایتی به سایت دیگر متفاوت است ولی در کل گوگل خرید و فروش بک لینک را تایید نمی کند.
  • قصد من از جمع آوری همه چیز در این پست ، در اصل انتقال مفهوم بک لینک است .
  • شک گوگل هم اگر زیاد شود منجر به جریمه یعنی سقوط رتبه در نتایج جستجو خواهد شد.
در نتیجه بررسی و پایش مداوم لینک های خارجی نه تنها به شما کمکی نمیکند بلکه ممکن است موجب از دست رفتن جایگاه و برهم خوردن تعادل لینک های شما شود. صفحاتی که لینک‌سازی داخلی خوبی داشته باشند، معمولا اعتبار بالایی نیز خواهند داشت. به‌عنوان مثال صفحاتی که در منوی اصلی سایت هستند معمولا معتبرترین صفحات آن دامنه محسوب می‌شوند.

✅ نتایج برخی از خدمات بک لینک و لینک سازی سئوسل

پکیج لینک سازی در سایت های خارجی هم ارائه می کنید؟ داخل سایت چیزی ندیدم. به عنوان مثال کلمات خرید زعفران، قیمت زعفران، سایت فروش زعفران و… می‌توانند سه مورد از کلمات کلیدی یک سایت (یا یک صفحه) مرتبط با فروش زعفران باشند. این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند. اما لازم به ذکر است که اکثریت رپورتاژهای خبری به صورت فالو درج می گردند و لینک های نوفالو اغلب در قالب رپورتاژهای وبلاگی و لینک های متفرقه ایجاد می گردند.

بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟

توی فروم های خارجی قوانین سختگیرانه تری وجود داره و شما برای اینکه توی یک پست مجله خبری مدرن بک لینک ایجاد کنید ابتدا باید یک مدت توی اون فروم فعالیت کنید و محتوا درج کنید و بعد شروع کنید به ساخت بک لینک. استفاده از سایت هایی با پسوند gov و edu هم بسیار موثر است زیرا که این سایت ها جزو با ارزش ترین سایت ها نزد گوگل هستند و کمک فراوانی به پروفایل کلی بک لینک سازی شما می کنند. استفاده از این سایت ها خیلی به شما کمک می کند تا به بهبود رتبه سایت تان کمک کنید و علاوه بر این فرایند لینک سازی شما را طبیعی تر و با کیفیت تر می کند.

توجه کنید که برای سفارش بک لینک در سایت‌های ارائه دهنده بک لینک به جایگاه بک لینک هم اشاره کنید. بک لینک ها در سایدبار، فوتر یا هدر از ارزش چندانی برخوردار نیستند. بهترین بک لینک داخل متن و در قسمت مقالات یا بلاگ باید قرار گیرد و البته dofollow باشد. بک لینک ها هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران نهایی مهم هستند. بک لینک ها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا تعیین کنند که سایت شما چقدر معتبر و مرتبط با کلمه کلیدی یا موضوعی است که برای آن رتبه بندی می کنید. علاوه بر این، بک لینک ها به وب سایت شما سیگنالی برای موتورهای جستجو هستند که سایر وب سایت های خارجی محتوای شما را تأیید می کنند.

رپورتاژهای دانشگاهی تا زمانی که وبلاگ موردنظر موجود باشه ماندگار خواهد بود. این زمان ممکن هست یک ماه، ۶ ماه، یکسال یا حتی بیشتر و کمتر باشه. ببخشید چقدر طول میکشه که بعد از خرید پکیج سایت، سایت ما به صفحه ۱ برسه؟ ما کمی عجله داریم. البته میتونیم حدس بزنیم که منظور شما از “بعضی از روش ها” چی هست. البته در صورتی که قصد دارید رپورتاژها در سایت های اختصاصی سئوسل درج بشه، می تونید رپورتاژ pdn سفارش بدید.

بعد از ذخیره کردن این مراحل آدرس حساب کاربری شما به صورت زیر خواهد بود. من مزد زحمات خودمو گرفته بودم البته تو این مدت صدها ساعت مطالعه موازی هم داشتم و موارد ریز دیگه ای رو هم روی همین صفحه پیاده کردم که شانس پیروزی ما رو بالاتر برد. محتوای نوشته شده توسط شما باید مساله و مشکل مخاطبانتان را حل کند. نه دیگه این دقیقا همون کاری هست که عرض کردم نکنید بهتره و برای گوگل مشکوک شناخته میشه. اما مشکلی که وجود دارد این است که موتور های جست و جو نمی توانند تشخیص دهند کدام پیوند ها در ازای پرداخت پول ایجاد شده اند.

Ahref، moz و SEMrush مشهورترین سرویس‌های سئو هستند که بخشی از خدماتشان بررسی بک‌لینک‌ها است. ساختن لینک UTM اصلاً سخت نیست و اگر هم نمی‌دانید چیست و چطور ساخته می‌شود نگران نباشید. در وبسایت نوین ابزار ساخت لینک UTM داریم و در همان صفحه توضیحات کاملی داده‌ایم. برای مثال، در رپرتاژ‌ها که گفتیم معمولاً سه لینک دارند، بهتر است یک لینک به صفحه اصلی وبسایت و دو لینک دیگر را به دو صفحه‌ای بدهید که بیشتر برای شما مشتری می‌آورند. از بین انواع بک‌لینک‌های معرفی شده فقط بک‌لینک در رپرتاژ، سرویس‌های بلاگ، فعالیت در انجمن‌ها و ویکی‌پدیا توصیه می‌شود.

اگرچه ممکن است راه حلی سریع و آسان برای دریافت لینک باشد ولی در بلند مدت نتیجه عکس می‌دهد. به‌منظور ایده گرفتن برای تولید آیتم‌های لینک پذیر می‌توانید از روشی موسوم به روش آسمان‌خراش استفاده کنید. طبیعتاً ازآنجایی‌که فقط لینک‌های فالو ارزش وب‌سایت منبع را به وب‌سایت لینک شده انتقال می‌دهند، لذا برای بهبود سئوی وب‌سایت‌های خود باید به دنبال گرفتن بک‌لینک‌های فالو باشید. درعین‌حال، اینکه فقط لینک‌های فالو داشته باشید می‌تواند از دید موتورهای جستجو غیرطبیعی به نظر برسد.