خرید رپورتاژ آگهی انتشار رپورتاژ شما در سایت‌های معتبر نوین | مدرن بک لینک

همچنین میتوانید سراغ وبسایتهای باکیفیتی بروید که قبلاَ روی کلمه کلیدی سئوسایت شما، رتبه چندان بالایی نداشته‌اند. آنگاه است که میتوانید سند بالا ماندن رپورتاژ آگهی با موضوع موردنظرتان را در آن سایت، به نام خود بزنید. امروزه تعداد سایت های خبری و مجله ای که دامین اوتوریتی (اعتبار دامنه) بالایی دارند و اسپم نیستند، این امکان را فراهم کرده اند تا سایت های دیگر با پرداخت هزینه مشخصی، یک محتوا در سایتشان منتشر کند. با این کار، لینک و یا لینک هایی که در محتوای خود قرار می دهید، بیشتر دیده شده و باعث افزایش اعتبار دامنه سایت شما می شود. ما به عنوان یک آژانس بازاریابی، برای انتشار رپورتاژ آگهی یک تخفیف از وب‌سایت‌ها دریافت می‌کنیم.

✅ چگونه کلمه کلیدی مناسب و موثری را برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب کنیم؟

در سال های گذشته موتور جستجو ها(خصوصا گوگل) بسیار هوشمند تر شده اند و در یک مرحله اعلام کردند که سایت هایی که بک لینک خریداری می کنند جریمه خواهند شد و از نتایج ابتدایی حذف و به رده های پایین تر سقوط می کنند. اگر می خواهید از این بعد هم بهترین نتیجه را بگیرید، نیازمند یک محتوای ارزشمند و کاربردی هستید! در واقع کاربران به عنوان یک مطلب ارزشمند وارد صفحه رپورتاژ آگهی شما می شوند و اگر محتوای شما نتواند نیاز کاربر را پاسخ دهد، نمی‌توانید از بعد تبلیغاتی آن بهترین نتیجه را بگیرید. گرچه رپورتاژ آگهی معمولاً به صورت یک متن در سایت‌های مختلف منتشر می‌شود، اما بازیابی محتوایی نیست!

این مورد درسئو سایتشما تاثیر مستقیم گذاشته و باعث بهبود رتبه آن می شود. در گذشته تعداد سایت های رپورتاژ در کشور ما بسیار کم بود و مالکان دیگر سایت ها به ناچار برای تبلیغ یک محصول خدماتی، به سایت های بی ارتباط با سایت خود مراجعه کرده و تبلیغات خود را منتشر می کردند. ترجیح می دهند برای بررسی یک محصول، خودشان به صفحات مزایا و معایب آن دست یابند. این مقاله به شما می‌گوید چگونه تاثیر و اعتبار آدم‌ها در شبکه‌های اجتماعی منجر به کسب درآمدهای بالا می‌شود. با انتخاب رسانه‌های بیشتر، تخفیف شما هم افزایش پیدا می‌کند. این که کدام یک از ریپورتاژها برای سایت شما موثر هست بهتر است ابتدا با یک سئو کار صحبت کنید در موارد خاص هم می توانید با ما از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید .

خرید رپورتاژ دانشگاهی

عبارت تضمین یکساله به این معناست که ما ضمانت می کنیم که رپرتاژ تحت هیچ شرایطی در کمتر از یکسال حذف نشه و به عبارت دیگه، حداقل عمر هر رسانه رو حداقل یکسال ضمانت می کنیم. همچنین پس از خرید هم می تونید به روش های مختلف اقدام به تقویت رپورتاژها کنید که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. ⭐مشاوره در زمینه کیورد ریسرچ اصولی به شما در تحقیق کلمات کلیدی و استفاده بهینه از کلمات کمک می کنیم. رپورتاژهای خودتون رو با مرورگرهایی که پرایویت هستند (همانند brave) باز کنید. برخی تصور می کنند منظور از رپورتاژ قوی تنها بالا بودن DA ماز رسانه است.

کلمات لینک شده در رپورتاژ دقیقا عباراتی باشند که میخواهید در آنها جایگاه کسب کنید. اگر Domain Authority این سایت بالاتر از ۳۰ باشد گزینه معمولی خواهد بود و اگر بالاتر از ۴۰ باشد خوب است. اگر سایتی پیدا کردید که اعتبار دامنه آن بالاتر از ۵۰ است یک گزینه ایده آل یافته اید.

عوامل موثر درهزینه رپورتاژ:

این موضوع را می توان یکی از مهم ترین مزایای خرید رپورتاژ آگهی دانست. البته دلایل دیگری همچون بازه های زمانی بروزرسانی های سایت ها و وبلاگها (فعالیت مکرر سایت ها و وبلاگ ها) نیز می تواند بین سرویس های مختلف تفاوت ایجاد نماید. به همین خاطر توصیه می گردد انتشار رپورتاژ در سایتهای خبری یا مجله ای همواره در اولویت بیشتری مجله خبری مدرن بک لینک قرار گیرد و یا اینکه به صورت همزمان و با یک استراتژی مناسب منتشر گردند. در صفحهخرید بک لینکدر این مورد به طور کامل توضیح داده ایم و پکیج های متنوعی در این مورد ارائه نموده ایم. هیچ شحصی نمی تواند به خوبی یک سئوکار باتجربه و یا یک تیم سئو کاربلد برای سایت شما یک پلن و برنامه رپورتاژ آگهی عالی و موثر تنظیم کند.

  • اگر روی کلمات کلیدی و محصولات متعددی کار می کنید، بهتر است از حداکثر مجاز لینک رپرتاژ (در رسانه مورد نظر) استفاده کنید.
  • البته کارهای مختلفی روی سئوی سایت انجام دادیم اما در مورد رپورتاژ مطمئنیم که تاثیر فوق العاده ای روی رتبه های ما گذاشته.
  • هزینه رپورتاژ آگهی با توجه به تاثیر آن در سئو و افزایش بازدید و برندینگ، به نسبت بقیه روش های بازاریابی به صرفه تر است.
  • تعریف و نحوه استفاده از کلمه کلیدی در سال‌های اخیر با توجه به تغییرات الگوریتم های گوگل، تغییرات زیادی داشته است.
  • پس در این مورد باید دقت لازم رو با تست‌های مختلف، تحقیق در مورد کلمه‌های کلیدی که بیشترین سرچ‌ها را دارند و… انجام دهید.
  • تصمیم گیری در مورد کیفیت محتوا و اعتبار سایت های دیگر توسط گوگل انجام میشود و نمیتوان به طور قطع گفت که همه سایت هایی که در صفحه اول نتایج جستجو هستند فاقد محتوای ارزشمند بوده اند.