خرید رپورتاژ آگهی خرید رپورتاژ سفارشی با قیمت ارزان | مدرن بک لینک

مورد مهمی که در لینک باید مد نظر باشد، لینک فالو می‌باشد، چرا که در صورتی که ما دارای لینک فالو در سایت مورد نظر برای رپوتاژ باشیم یعنی سایت منتشر‌کننده ما را تایید کرده و گوگل نیز زود اعتماد می‌کند. ولی در نوفالو ما این اعتبار را از سایت هدف و گوگل دریافت نخواهیم کرد. البته که لینک فالو در کنار نوفالو باعث اعتماد بیشتر گوگل از نظر این که این رپورتاژ به صورت مصنوعی درج نشده و به خاطر مفید بودن مطلب می‌باشد نیز بسیار تاثیر گذار است.

نمونه ای از منابع انتشار رپورتاژ مجله ای اختصاصی

این رپورتاژها را قبلا می توانستیم خودمان در بعضی سایت ها با ثبت نام منتشر کنیم، اما با وجود گسترش سایت ها و استفاده نادرست از سایت ها با مقالات فیک، اکثر وب سایت های دانشگاهی ثبت نام را از سایت های خود حذف کردند. درست است که دامین آتوریتی در رتبه بندی های سایت از طرف گوگل نیست، ولی معمولا هر چقدر دامین آتوریتی یک سایت بالا باشد، نزد گوگل محبوب تر باشد و نسبت به مخاطب دارای بازدید و ایمپرشن زیادی می‌باشد، اما زیاد اهمیت ندارد. ضمنا خیلی از سایت ها به صورت فیک می توانند دامین اتوریتی را بالا ببرند و به خاطر قیمت رپورتاژ آگهی و بالا بردن آن شما را گول بزنند.

گواه این ادعا، همراهی بیش از ۱۰ هزار مشتری وفادار و همکاری با ۸۰۰ رسانه معتبر کشور می‌باشد. با درج کردن رپورتاژ آگهی شما از لینک های فالو به سایت خود استفاده می کنید که اثر مثبت بر سئو سایت شما دارد. با توجهبه رتبه الکسا سایتی که رپورتاژ خود را در آن منتشر کرده اید کاربران به سایت شما دعوت و ارسال می شوند.

فرض کنید در سایت وبسیما قصد استفاده از این تکنیک را دارید. © تمامی حقوق برای لیسته محفوظ بوده و استفاده از مطالب برای مقاصد غیرتجاری با درج لینک منبع مجاز است. پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لطفا قبل از خرید و سفارش لیست سایتهای موجود را استعلام بفرمایید. لطفا آدرس سایتتون و کلمات کلیدی هدف رو برای ما ارسال کنید تا بررسی و راهنمایی های لازم در این زمینه برای شما ارسال بشه. به نظر می رسه آپدیتی توسط گوگل در حال انجام هست و این دنس رتبه ها به خاطر آپدیت هست. از حدود 10 روز گذشته سایت ما در بعضی از کلمات از صفحه 2 به صفحه 5 رفته و در رتبه های مختلف جا به جا می شه. در مورد تصویر چطور؟ مثلاً امکان قرار دادن 5 تصویر وجود داره؟ (چون ما عکاس هستیم و رپورتاژ ما جنبه بصری داره). بلکه رپورتاژ قوی رپورتاژی هست که اصول مختلفی رو رعایت کنه.

برند سازی

صفحات رپورتاژ، لینک های متفرقه داخلی، درون محتوا ندارند و فقط محتوا و لینک های شما (که درون محتوای رپورتاژ آگهی مشخص کردید) در این صفحه قرار خواهد گرفت. ابتدا باید از قسمت پنل کاربری ثبت نام کرده و پروفایل خود را تکمیل نمایید. سپس از بخش ایجاد کمپین اولین کمپین رپورتاژ آگهی خود را ثبت کرده و رسانه های مدنظر خود را انتخاب کنید.

تولید محتوا متنی

به طور قطعی نمیشه گفت تغییر رتبه به دلیل خرید رپورتاژ آگهی خبری بوده باشه یا خیر. کارهای زیادی می‌تونید قبل یا بعد از خرید رپورتاژ آگهی مجله خبری مدرن بک لینک بکنید. اگر شما از سایتی اقدام به خرید رپورتاژ کنید که دارای بک لینک های خروجی زیادی هست، قدرت صفحه رپورتاژ شما شدیدا کمتر خواهد شد.

  • مقالاتی که به عنوان پست مهمان درج میشوند معمولا باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دقیقا مطابق با موضوعات سایت پذیرنده باشد.
  • پکیج های رپورتاژی که در این صفحه قرار دارند وابسته به نوعی خاص از رپورتاژ هستند.
  • رپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغ و متن خبری است که در قالب یک گزارش و همانند پست های عادی در یک سایت و رسانه منتشر می شود.