خرید رپورتاژ آگهی دائمی تضمینی سایتهای قوی و فوق تاثیر گذار در نتایج گوگل | مدرن بک لینک

برای سفارش چند رپورتاژ دانشگاهی تخفیف هم دارید؟ من میخام 10 تا رپورتاژ دانشگاهی رو سفارش بدم. مثل همیشه با کیفیت و آن تایم رپورتاژهای edu رو درج کردند.خیلی ممنون…. به جز سایت های بالا سایت های دانشگاهی دیگری نیز هستند که در صورت نیاز در آن سایت ها نیز درج خواهد شد.

یک خریدار بک لینک به طور معمول برای آژانس سئو کار می کند و از طریق مشتری از طریق لینک پیوند دارد. وب سایتی پیدا می کنید که لینک های پاورقی را با قیمت مناسب به فروش می رساند. معیارهای دامنه آنها بسیار زیاد است ، بنابراین ماشه را می کشید. گرچه هدف اصلی از انتشار رپورتاژ افزایش ترافیک نیست، اما اگر سایت مقصد و موضوع درست انتخاب شده باشد، قطعاً منجر به افزایش ترافیک سایت هم خواهد شد. جواب سوال 2 – بله، تولید محتوای رپورتاژ رو هم خودمون انجام میدیم که می تونید هزینه های تولید محتوای تخصصی رو اینجا کلیک کنید و ببینید.

نمونه ریپورتاژ آگهی قوی

زمانی که فروشگاه ها و افراد صاحب اعتبار شما را معرفی و تایید کنند ، قطعا شما هم به مرور صاحب اعتبار و سابقه می شوید ! این یک مثال ساده است تا بدانید وقتی از یک سایت قدرتمند اقدام به خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن می کنید، گوگل به سایت و صفحات شما بیشتر توجه کرده و باعث بهود رنک و رتبه شما می شود ! رپورتاژ آگهی یکی از تکنیک های بسیار قوی در زمینه سئو و افزایش رتبه در گوگل است. از نظر گوگل بسیار اهمیت دارد که سایت های دیگر در میان مقالات و نوشته هایشان به سایت شما لینک بدهند. این لینکها مهمترین نوع بک لینک هستند که میتوانند تاثیر بسیار زیادی در رتبه سایت داشته باشند.

خصوصیات سایت های ناشر رپورتاژ (سایت هایی که محتوای رپورتاژ شما را در سایت خود درج می کنند) :

در حال حاضر می توانید حداکثر تا ۳ لینک فالو و یک عکس با حجم حداکثر ۵۰ کیلوبایت در متن رپورتاژ قرار دهید. توجه داشته باشید که امکان درج عکس در متن رپورتاژهای وبلاگی امکان پذیر نمی باشد و تصاویری که برای ثبت در رپورتاژهای خبری ارائه می نمایید می بایست یونیک و غیرتکراری باشند. در صورتی که دسته بندی موردنظر شما در سایت موجود نباشد، در دسته بندی عمومی قرار خواهد گرفت. اما برای تخمین رشد کلمه کلیدی بعد از خرید رپورتاژ آگهی می تونید با تیم نشونت در ارتباط باشید تا با بررسی وب سایت شما، پیشنهادات لازم رو در این زمینه خدمتتون ارائه بدن. در واقع افزایش اعتبار همان تاثیر خرید رپورتاژ آگهی برای سایت شماست.

لیست اول سایت ها مربوط به پکیج اول و لیست دوم سایت ها مربوط به پکیج دوم هست که شما دوستان عزیز می توانید از جدول های زیر مشخصات و تعداد سایت ها و آدرس و قیمت ها رو مشاهده نمایید . برای ۶ سایت اتوریتی بالای ۷۷ خارجی نیازی به ارسال مقاله نبوده و خود ما یک متن حداقل ۵۰۰ کلمه ای انگلیسی همراه با یک عکس مناسب را در سایت های مورد نظر بصورت مقاله رپورتاژ قرار میدهیم. پلن ۴ رپورتاژ آگهی در واقع مجموع پلنهای ۱ و ۲ و ۳ رپورتاژ وردپرس ست آپ می باشد. در این پلن ما متن شما را در 19 سایت و وبلاگ با پیج اتوریتی بالا قرار میدهیم.

  • در پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی تسمینو هر وبسایت با توجه به حوزه کاری و یا میزان اعتبار دارای قیمت متفاوت است که میتوانید با ورود به پنل کاربری آن را مشاهده و سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید.
  • به عنوان مثال پیش از خرید ریپورتاژ می تونید محتوایی که می نویسید رو اصولی نگارش کنید.
  • خرید رپورتاژ edu قطعا برای سایت مفید هست اما نسبت به بقیه انواع رپورتاژ این احتمال وجود داره که ماندگاری کمتری بر روی سایت های دانشگاهی داشته باشند.
  • چراکه مخاطب قطعاَ به شما به چشم یک ویزیتور سمج و تازه کار نگاه میکند و به حرفهایتان اعتماد نخواهد کرد.
  • ریپورتاژ آگهی در واقع به شما این امکان را میدهد که در سایت های آگهی دهنده یک صفحه را به خود اختصاص دهید و در واقع این صفحه باید از لحاظ محتوا در بالاترین سطح باشد.

ثبت رپورتاژهای دانشگاهی از حداقل 4 ساعت تا حداکثر 48 ساعت انجام خواهد شد. تردید نکنید که بخش مهمی از افزایش رنک سایت شما به دلیل رپورتاژهای با کیفیت تون خواهد بود. اما برای اینکه تخمینی از وضعیت سایت شما بزنیم و برای کمپین رپورتاژ مجله خبری مدرن بک لینک آگهی پیشنهادات لازم رو بدیم لازمه که سایتتون بررسی بشه. متغیر هست و نسخه ثابتی برای تمامی سایت ها و پروژه ها بعد از خرید رپورتاژ وجود نداره. به عنوان مثال پیش از خرید ریپورتاژ می تونید محتوایی که می نویسید رو اصولی نگارش کنید.

ما با اکثر سایت های ایرانی همکاری داریم و یک مجموعه متنوع و گسترده از آنها را به شما ارائه می‌دهیم. به علاوه، یک تخفیف خوب نیز بر روی بسته های خود به شما می‌دهیم. ما در انتخاب سایت های مناسب، نوشتن متن مناسب و ایجاد بک لینک های موثر همراه شما خواهیم بود و مشاوره های لازم را به شما می‌دهیم. بنابراین می‌توانید به عنوان یک همکار خوب روی ما حساب کنید.

تولید محتوای رپورتاژ خبری

قیمت گذاری و تعرفه های رپورتاژ آگهی در بین سایت های فارسی، خبرگزاری ها و نشریه های آنلاین معمولا بر اساس رتبه الکسا، رتبه DA و PA، میزان پر بازدید بودن، یا معروفیت آن وبسایت ها تعیین می شود. گاهی بعضی از صاحبان سایت ها نیز قیمت های بالایی برای رپورتاژ در سایت های خود می گذارند که خرید رپورتاژ در این سایت ها را غیر منطقی می کند. 3- بک لینک بر روی نام برند کار خطرناکی نیست و مشکلی برای شما ایجاد نمیکند ولی زمانیکه شما در نام برند خود سوم هستید! یعنی که نام برند شما یک عبارت رقابتی است و بیشتر به یک کلمه کلیدی شبیه شده و باید نکات مربوط به خرید بک لینک را در نظر داشته باشید. تصمیم گیری در این مورد ارتباط مستقیم با استراتژی شما دارد.

موارد زیادی وجود دارد که می توانید در خارج از خرید رپورتاژ ، تجارت خود را بهبود بخشید. داشتن تعداد زیادی پیوند با کیفیت پایین که به سایت شما اشاره می کنند ، در بخش رتبه بندی هیچ گونه علاقه ای به شما نخواهد داشت. شما به جای به دست آوردن یک بک لینک خطرناک تنها ، شما یک مطالب باورنکردنی دارید ، به همراه پتانسیل به دست آوردن صدها لینک برای آن پست.