خرید رپورتاژ آگهی دائمی تضمینی سایتهای قوی و فوق تاثیر گذار در نتایج گوگل | مدرن بک لینک

از طرفی می تونید تولید محتوای با کیفیت برای رپورتاژ رو به تیم محتوای نشونت هم بسپارید و به این ترتیب، صفر تا صد نگارش متن تا انتشار رپورتاژ بر عهده تیم نشونت خواهد بود. معمولاً در اینگونه مواقع، وجهی که بابت خرید رپورتاژ پرداخت شده قابل برگشت نیست، مگر اینکه رسانه انتخابی شما تضمین دیگه ای به شما داده باشه. مثلاً در مورد رپورتاژهای خبری مجله ای اختصاصی نشونت، ما ضمانت هایی رو ارائه دادیم که می تونید قوانینش رو از بخش قوانین خدمات سایت مطالعه کنید. انتخاب انکرتکست مناسب برای لینک دادن به سایت شما در رپورتاژ آگهی ها به شدت مهم هست.

تاکنون هرچه گفتیم تأثیر رپورتاژ آگهی بر برندینگ و رونق کسب و کارتان بود اما اگر شما سایتی هم داشته باشید، رپورتاژ آگهی می تواند تأثیر مثبت و مستقیم روی سئوی سایت شما بگذارد. وقتی که سایت های بزرگ و مطرح به شما بک لینک می دهند این پیام را برای گوگل به همراه دارد که وبسایت شما آن‌قدر معتبر است که توسط رسانه های معروف به کاربران معرفی شده است. این موضوع یکی از مهمترین معیار های گوگل برای رتبه بندی سایت ها محسوب می شود.

تمامی بک لینکهایی که بصورت رپورتاژ قرار میگیرند در سایتهایی قرار داده میشوند که دارای اتوریتی بالایی هستند. در واقع این سرویس کاملا منطبق با اصول و دستورالعملهای خود گوگل است. صفحه اصلی سایت معمولا با عبارات دشوار و پرجستجو هدف گذاری میشود و رپورتاژ آگهی آنقدر تاثیرگذار نیست که بتواند سایت شما را در این دست کلمات ارتقا دهد. مگر آنکه رقابت در آن کلمه بسیار پایین باشد یا شما جایگاه بسیار خوبی داشته باشید. خیلی از افراد فکر میکنند که هرچقدر لینک های بیشتری در رپورتاژ آگهی درج کنند شانس خود را افزایش داده و در کلمات بیشتری جایگاه کسب میکنند ولی در عمل برعکس این موضوع اتفاق خواهد افتاد. مشاوره با هدف اثر بخشی بیشتر محتوای مورد نیاز مشتری ارائه میشود؛ با انتخاب موضوعات , کلمات کلیدی و نحوه نگارش مناسب که محتوا بصورت مفید و مختصر به نگارش در آید.

3- اگر شما فرصت قراردادن 4 لینک در یک رپورتاژ را دارید بهتر است هرکدام از آنها به عبارتی متفاوت و به صفحه ای مجزا داده شود. اینکه هر 4 لینک به یک صفحه و با یک عبارت باشند طبیعی نبوده و ارزشی برای شما ایجاد نمیکند. اگر سایت هدف امکان ارسال دیدگاه دارد در این صفحه کامنت گذاری کنید تا ارزش و اعتبار آن افزایش یابد. © ۱۳۹۸ تمام حقوق مادی و معنوی وبسایت برای ایران رپورتاژ محفوظ است. در این سرویس شما میتوانید در داخل رپورتاژ 3 عبارت کلیدی با 3 لینک مختلف که همگی مرتبط با یک سایت باشند داشته باشید. رپورتاژ آگهی خود را در یک فایل word به همراه تصاویرتان zip کرده و در اینجا آپلود نمایید.

هر صفحه از اینترنت ارزش و اعتبار مشخصی از نظر گوگل دارد و این اعتبار به اندازه مساوی میان تمام لینک های موجود در آن تقسیم میشود. هرچقدر تعداد لینک های موجود در صفحه رپورتاژ آگهی افزایش یابد اعتبار منتقل شده به هریک از آنها کاهش خواهد یافت. در پلن ریپورتاژ آگهی شما میتوانید نمونه کارها و محصولات خود را در قالب یک مطلب مجزا در لیسته منتشر نمایید.

آیا رپورتاژ آگهی دائمی است؟

تبلیغ محصول یا وب سایت در قالب خبر یا مقاله خبری را ریپورتاژ آگهی می گویند. زمانیکه شما می خواهید کسب و کارتان را بهتر به دیگران بشناسانید از شیوه تبلیغات استفاده می کنید. ریپورتاژ آگهی نیز نوعی تبلیغات است که به شما در راستای بهتر کمک می کند. این نوع تبلیغات به شما و وب سایتتان کمک می کند تا بتوانید رتبه و جایگاه وب سایت خود را بهبود دهید. یعنی پس از خرید رپورتاژ، تا مدت مشخصی عدم تغییرات قیمتی را تضمین میکنند.

  • جهت مشاهده نمونه از منابع ثبت رپورتاژ سئوسل کافیست با تیم پشتیبانی از طریق ناحیه کاربری در ارتباط باشید.
  • کافیست برای درک این مسئله، به رفتار جهانی انسانها دقت کنید.
  • خرید رپورتاژ به معنی خرید یک صفحه اختصاصی بر روی سایتی دیگر است که به محتوای مورد نظر شما لینک سازی کرده است.
  • این در حالی است که شما با استفاده از رپورتاژ آگهی علاوه بر این که می‌توانید تبلیغات خود را به هزاران نفر نمایش دهید، رتبه سایت خود را گوگل هم بهبود می‌بخشید و به صورت دائمی از آن ترافیک دریافت می‌کنید.
  • سایت های ضعیف ، مضر یا مواردی که اسپم اسکور یا به اصطلاح نمره منفی بالایی دارند را هرگز انتخاب نکنید.
همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید. برای مشاهده محتوای آموزشی و کاربردی در حوزه های مرتبط کافیست به وبلاگ سئوسل مراجعه نمائید. به خوبی میدانیم که خرید بک لینک یا تبلیغات متنی میتواند موجب جریمه گوگل برای سایت شما شود ولی مجله خبری مدرن بک لینک لینک سازی داخلی موجب افزایش اعتبار صفحه خواهد شد. پیشنهاد میشود بعد از خرید رپورتاژ آگهی از همان سایت آگهی دهنده یک بک لینک بخرید و لینک صفحه رپورتاژ را در آن قرار دهید. با این کار لینک سازی داخلی خوبی برای صفحه تبلیغ شما انجام میشود که موجب افزایش اعتبار این صفحه خواهد شد.

به این دلیل که رپورتاژ آگهی در میان محتواهای اصلی سایت ها قرار می گیرد و در جایگاه های تبلیغاتی قرار ندارد مورد استقبال بیشتری از سوی کاربران واقع می شود. علاوه بر این رپورتاژ آگهی بر خلاف دیگر انواع تبلیغات به صورت دائمی در سایت هدف باقی خواهد ماند و این یعنی در مرور زمان بازید های زیادی خواهد داشت. پس لطفا هر سوالی دارید رو از ما بپرسید، ما تا جایی که بدونیم شما و دیگر دوستان رو راهنمایی خواهیم کرد. سلام ممنون از اطلاعات خوبی که در مورد موارد مهم در خرید رپورتاژ آگهی و سایت خرید ریپورتاژ در اختیارمون گذاشتین. جهت مشاهده تعرفه های تولید محتوای تخصصی و قیمت سفارش رپورتاژ در سایت تخصصم اینه روی لینک زیر کلیک کنید. سفارش رپورتاژ آگهی، خرید رپورتاژ خبری، رپورتاژ آگهی ارزان با تعرفه رپورتاژ آگهی معقول را با خرید رپورتاژ وبلاگی در وبلاگ های مختلف از ما بخواهید.

افزایش بازدید از طریق قرارگیری در جایگاه‌های خبری

پکیج های رپورتاژی که در این صفحه قرار دارند وابسته به نوعی خاص از رپورتاژ هستند. به عنوان مثال یا همگی شامل رپورتاژهای خبری هستند یا همگی شامل رپورتاژهای وبلاگی. پیش از انتشار رپورتاژ لازم هست نگارش مناسب، انتخاب انکر مناسب و … رو به صورت صحیح انجام بدید. تمامی این اصول، زمانی نتیجه خواهد داد که سایت شما سئوی داخلی و تکنیکال مناسبی داشته باشه. یک محتوای رپورتاژ خوب که اصطلاحاً با عنوان “محتوای سئو شده” نیز می شناسند، دارای فاکتورهاییست که باعث می شود رپورتاژ شما بیشترین تاثیرگذاری را بر روی سئوی سایت شما و یا حتی جذب مستقیم مخاطبان داشته باشد.