خرید رپورتاژ آگهی در ۱۹ سایت و وبلاگ با اتوریتی بالا وردپرس ست آپ | مدرن بک لینک

همکاری با شرکت حرفه‌ای نوین، یکی از تجربه‌های خوب اسنپ تریپ بود. ۱) مطلب شما از ساختار درستی پیروی کند یعنی شامل مقدمه، متن اصلی خبر، نتیجه گیری و دعوت برای انجام یک کار مشخص (کال تو اکشن) باشد. بعد از خرید هر ریپورتاژی بهتره که اون رو تقویت کنید تا نتیجه ای بهتری داشته باشه . اسپم اسکور از طرف سایت moz.com ارایه میشود که دسترسی به فایل disavow شما ندارد. این روش تنها در صورتی پیشنهاد میشود که دو سایت از نظر موضوعی با هم مرتبط باشند. اگر این روش را برای دو سایت با موضوعات کاملا متفاوت انجام دهید نتیجه جالبی نخواهد داشت.

به همین دلیل هست که بسیاری از وب سایت ها با اینکه از منابع گرانقیمت و بزرگ رپورتاژ آگهی تهیه می کنند، اما تاثیر چندانی در افزایش رتبه کلمات کلیدی خودشون مشاهده نمی کنند. مزیت خرید رپورتاژ آگهی خبری اختصاصی نشونت اینه که قیمتی بسیار کمتر از سایت های خبری دیگه داره و خیلی از محدودیت مجله خبری مدرن بک لینک های سایت های رایج خبری مثل امکان عدم انتشار در دسته بندی اختصاصی یا درج هشتگ رپورتاژ یا تبلیغات رو هم نداره. تسمینو؛ پلتفرمی معتبر در جهت ارائه خرید رپورتاژ آگهی در وب فارسی می‌باشد که مفتخر است با بهره‌مندی از بهترین متخصصان این امر در مسیر پیشرفت کسب و کار شما همراهیتان کند.

هزینه رپورتاژ آگهی

انتشار رپورتاژ آگهی معمولا با دو هدف روبط عمومی و یا بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) انجام می‌شود. بسته به اینکه هدف شما کدام باشد نحوه نگارش رپورتاژ آگهی می‌تواند متفاوت باشد. روش‌های مختلفی برای انتشار رپورتاژ وجود دارد، مانند محتوای متنی یا ویدئویی. اما از آنجایی که محتوای متنی هنوز هم گل سر سبد گوگل در نظر گرفته می‌شود، انتخاب اول بسیاری از افراد، نگارش متنی کاربردی هم برای رفع نیاز کاربر و هم برای قرار دادن لینک و گرفتن بک لینک از سایت مد نظرشان است. در صورتی که برای تهیه و تعیین استراتژی لینک سازی به دنبال اطلاعات بیشتری در خصوص سؤال رپورتاژ چیست و تفاوت آن با بک لینک هستید، در ادامه این مطلب ازدایاورک همراه ما باشید. بیشترین مورد و تفاوتی که می‌توان بین رپورتاژ آگهی و رپرتاژ خبری قائل شد در مورد نحوه نوشتن مقاله یا متن رپورتاژ و درج در سایت مورد نظر می‌باشد.

رپورتاژ (رپرتاژ) آگهی چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟

بنابراین شما با خرید و انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند، می‌توانید مقصود خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید. گوگل به طور کلی با لینک هایی که در ازای پرداخت پول منتشر می شوند، مشکل دارد و با این کار می خواهد همه سایت ها به طور طبیعی لینک سازی کنند. به همین دلیل اگر احساس کند که لینک شما در سایتی خریداری شده است، آن را پاک کرده و یا شما را جریمه خواهد کرد. شرکت طراحی وب سایت وردپرس ست آپ متشکل از تیم حرفه ای ، باتجربه و آکادمیک در عرصه فضای مجازی است که عمده فعالیت هایش حول طراحی سایتهای اینترنتی،سئو سایتو بهینه سازی وب سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.

آپلود فایل رپورتاژ

در سرویسهای رپورتاژ تمامی بک لینکها بصورت فالو قرار میگیرند. پلن 3 رپورتاژ آگهی در واقع مجموع پلنهای 1 و 2 رپورتاژ رایاطرح می باشد. در این پلن ما متن شما را در 18 سایت با پیج اتوریتی بالا قرار میدهیم. اگر تصمیم دارید که این مسیر را طی کنید ، مطمئن شوید که از Monitor Backlinks استفاده می کنید تا به کیفیت بک لینک های خریداری شده توجه داشته باشید و تأثیر آنها را در پروفایل پیوند خود پیگیری کنید. این نه تنها می تواند به عنوان یک دارایی پیوند مورد استفاده قرار گیرد بلکه باعث می شود کیفیت کسب و کار شما نیز بالا برود و دلیلی برای ماندن در سایت شما فراهم شود.

اما برای طبیعی بودن رپورتاژ و خارج شدن از حالت تبلیغاتی، سعی کنید تنوع لینک دهی رو حتماً رعایت کنید. بهتره در رپورتاژها، محتوای تکراری به کار نبرید و برای هر رپورتاژ، یک محتوای یونیک نگارش کنید. در صورتی که قصد سفارش رپورتاژ دانشگاهی دارید، می تونید از اینجا اقدام کنید. لیست کامل و به روز از این سرویس ها رو می تونید در صفحه لیست سرویس های وبلاگی ایرانی مشاهده کنید.

خرید رپورتاژ آگهی زمانی برای شما ارزشمند است که به صفحه اول نتایج جستجو رسیده اید. اگر هنوز وارد رقابت اصلی (صفحه اول گوگل) نشده اید پیشنهاد میکنیم تمرکز خود را بر روی تولید محتوا، لینک سازی داخلی، بهینه سازی سایت و سایر موارد On-Page قرار دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه قدرت دامنه یا پیج اتوریتی سایت میزبان بالاتر باشد برای صفحات سایت شما نتایج مطلوب تری خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است بدانید خرید رپورتاژ از سایت های گوناگون تنها یکی از روش های سئو خارجی می باشد پس شما در کنار رپورتاژ آگهی باید موارد دیگر را برای ارتقاء سئو سایت خود را نیز در نظر بگیرید . با توجه به اینکه دسترسی به وبلاک دانشگاههای برتر و درج ریپورتاژ اگهی و گرفتن بک لینک از انها کار سختی است، تنها تعداد محدودی توانایی انجام این کار را دارند.

امروزه رپورتاژ خبری یکی از اصلی ترین راهکارها برای افزایش تعداد مخاطبین کسب و کار دیجیتال است. به طوریکه هر رسانه ای بسته به قدرت خود یک قیمت رپورتاژ آگهی به خصوص دارد. البته همیشه عدالت در تعیین تعرفه رپورتاژ خبری توسط رسانه ها وجود ندارد. به طور کلی برای انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی چه در فضای آنلاین و چه آفلاین رقابت سنجی اولین کاری است که باید انجام دهید. قبل از اینکه وب سایتی را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید، ابتدا نگاهی به فهرست بک لینک‌های سایت رقبا داشته باشید.

پیشنهاد میشود یک رپورتاژ در آن سایت قرار داده و این لینک موجود در فوتر را به صفحه رپورتاژ در همان سایت ارجاع دهید. 1- اینکه برای دو سایت با موضوع مشابه و کلمه کلیدی یکسان یک رپورتاژ بگیرید اشتباه است. پیشنهاد میکنم از عبارات مختلف استفاده کنید و با یک عبارت به دو جا لینک ندهید. ابتدا تکنیک های کاربردی برای لینک سازی داخلی را به صورت کامل شرح داده، سپس نمونه هایی از به کارگیری آنها در سایت دیجی کالا را بررسی میکنیم. در این پلان رپورتاژ شما در 8 سایت قوی خارجی با پیج اتوریتی بین 20 تا 50 و 10 سایت فارسی با اتوریتی تا 36 قرار میگیرد.

  • و در همین راستا، تداوم در انتشار آگهی شما، می‌تواند اعتبار سازی و افزایش اعتبار برند شما را به دنبال داشته باشد.
  • اما سئوکاران متعددی معتقدند که با این روش، توانسته اند رتبه مناسبی در نتایج گوگل بدست بیاورند.
  • همچنین می تونید با خرید رپورتاژ آگهی کسب و کارتون رو، اعم از محصولات و خدماتتون رو تبلیغ کنید.
  • لزوماً برای اینکه از رپورتاژی تاثیر مثبت بگیرید نیاز به لینک ندارید.
  • 4- در داخل رپورتاژ edu فقط به سایت خود لینک ندهید و سعی کنید حتما به یک مقاله خوب مرجع فارسی یا انگلیسی هم لینک دهید تا قدرت و تاثیر Cocitation را هم در رپورتاژ خود لحاظ کنید.