خرید رپورتاژ آگهی در 8 وبلاگ فارسی با اتوریتی بالا پلن شماره 3 | مدرن بک لینک

خرید رپورتاژ زمانی برای شما کارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید. رپورتاژ آگهی ، ریپورتاژ آگهی یا به لاتین Reportage ، نوعی تبلیغ و اطلاع رسانی در رابطه با یک برند یا محصول در قالب یک گزارش خبری است. در این نوع تبلیغات ، با ایجاد ارزش افزوده و محتوای مفید ، می توان کاربران و مشتریان یک فروشگاه را برای خرید ترغیب کرد. به کمک رپورتاژ آگهی ، می توانید کسب و کار و سایت خودتان را معرفی کرده و علاوه بر برند سازی ، به بهبود سئو و افزایش ترافیک سایت خود نیز کمک کنید. برای انتشار رپورتاژ خبری از خبرگزاری ها و وب سایت های معتبر استفاده کنید؛ دقت داشته باشید این اعتبار علاوه بر اعتماد عمومی، اعتماد گوگل و موتورهای جستجو را هم شامل شود.

اگر از ابتدا کاملاً شروع کرده اید ، باید کلی لینک ها را از رادار خود بخرید. قبل از اینکه حتی خرید لینک ها را هم در نظر بگیرید ، می خواهید یک پروفایل پیوند سنگی داشته باشید. اگر پست مهمان مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار است و به یک منبع مشروعیت باز می گردد ، شما واقعاً نمی توانید بین یک لینک پولی و یک لینک طبیعی تمایز قائل شوید. برخی حتی می توانند در جعبه سئو کلاه خاکستری نسبتاً نامشخص قرار بگیرند . آنها از رتبه بالایی برخوردار هستند ، بنابراین این پیوندها به وضوح چندان ناامید نمی شوند. بنابراین ، گزینه های شما این است که یا محتوا ایجاد کنید و از روش کلاه سفید برای ساختن پیوند استفاده کنید.

آیا اصلا نیاز به خرید بک لینک داریم!؟

اگر برای تبلیغات باشد معمولا سایت هایی را هدف قرار میدهیم که بازدیدکننده بیشتری دارند ولی اگر با هدف سئو باشد سایت هایی را هدف گذاری میکنیم که از نظر محتوایی به سایت ما نزدیک هستند و اعتبار دامنه بالایی دارند. یکی از مهمترین کارهایی که باید در هنگام خرید رپورتاژ آگهی به آن توجه کنید، انتخاب سایت و رسانه مناسب است. سایت هایی که بیشتر در زمینه کاری شما هستند، گزینه مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی هستند.

تحقیق کلمات کلیدی در صورتیکه در انتخاب کلمه کلیدی برای رپورتاژ آگهی خود مردد هستید، پس از ثبت سفارش، با ارسال تیکت، از تیم پشتیبانی سئوسل جهت انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای رپورتاژ مشاوره های لازم را دریافت نمائید. محاسبه DA که یک پارامتر ابداعی در سایت MOZ می باشد، صرفاً بر اساس نوع و میزان بک لینک سایت هاست، در حالیکه به کیفیت لینک ها اشاره ای ندارد. رپورتاژ یکی از راه های برندسازی محسوب می شود و از آنجائیکه معمولاً در رپورتاژها، لینک وب سایت و یا وبلاگ شما در متن رپورتاژ قرار می گیرد، می تواند تاثیر چشمگیری در سئوی سایت شما داشته باشد. به همین خاطر تیم سئوسل با فراهم آوردن مجموعه ای از وبلاگهای دانشگاهی، خدمات رپورتاژ دانشگاهی EDU را نیز خدمت شما ارائه خواهند نمود. تعرفه و قیمت رپورتاژهای دانشگاهی و لیست سایت هایی که در حال حاضر امکان انتشار رپورتاژ در وبلاگ های این منابع وجود دارد در ادامه قابل مشاهده می باشد. به دلیل اختصاصی بودن منابع انتشار رپورتاژ سئوسل، درج رپورتاژ با استراتژی دقیق قابل انجام خواهد بود.

پکیج ویژه و پرطرفدار خرید رپورتاژآگهی

برای گوگل چیزی به نام فیلتر بودن یا نبودن سایت وجود ندارد و گوگل آن محتوا را خواهد دید و تاثیر آن را لحاظ خواهد کرد. توصیه می کنیم برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید تعداد لینک ها از 3 عدد بیشتر نشوند. تعدادی از رپورتاژها با وی پی ان باز می شوند و این موضوع تاثیری در بررسی ربات های گوگل ندارد.

اما در انتها با قرار دادن یک لینک به صفحه محصول مرتبط، مشتری را به سمت خرید سوق می دهید. یک روش دیگر درآن شما به معرفی و بررسی محصول یا خدمت خود از زبان شخص ثالث می پردازید.وقتی فردی به آگهی شما می رسد، مطمئن می شود که موارد گفته شده به صورت کاملاً بی طرفانه است و اقدام به سفارش می کند. نوشتن آگهی اصولی می تواند بهترین قدم برای کسب رتبه در مجله خبری مدرن بک لینک گوگل و بالا رفتن بازدید و فروش شما باشد. زمانی که شما رپورتاژ خود را ثبت می کنید، کارشناسان بلافاصله با شما تماس گرفته و درباره زمان و نحوه انتشار رپورتاژ توضیحات لازم را ارائه می دهند. ریپورتاژها دایمی هستند با سه لینک فالو و هر چند تصویری که خواستید قرار بگیرد . پکیج شماره دو شامل وبسایت‌های تاپ خبری و معتبرترین خبرگزاری‌های ایران است.

در صورتیکه باور و عقیده شما، اهمیت بالای DA سایت ها و وبلاگ ها جهت لینک سازی می باشد، ممکن است خدمات ما مناسب شما نباشد. برخی از افراد همواره عبارت “بک لینک بگیریم یا رپورتاژ” را بارها و بارها به کار می‌برند که متاسفانه اشتباه است. به این دلیل که رپورتاژ آگهی ها خود نوعی بک لینک محسوب می‌گردند. دانشگاهی از بهترین نوع بک لینک و رپورتاژ می باشند زیرا یک سایت مهم و آموزشگاهی شما را تایید کرده و نه یک سایت معمولی یا کم اعتبار. شما با تهیه رپرتاژ آگهی به گوگل نشان می دهید که سایت های معتبر شما را تایید کرده اند و به شما لینک داده اند.

اعتبار دامنه و spam score سایت آگهی دهنده را بررسی کنید

برای دانستن تفاوت انواع رپورتاژی که می توانید در سایت های دیگر منشتر کنید روی انواع رپورتاژ آگهی کلیک کنید و همه موارد را یاد بگیرید. اهمیت رپورتاژ آگهی و اصول رپورتاژ آگهی بر کسی پوشیده نیست. هیچ قاعده مشخصی در این مورد وجود نداره و تمامی اعدادی که برخی از همکاران و اساتید حوزه سئو اعلام میکنن صرفاً بر اساس تجربیات بوده و نسبت هایی هست که باعث شده در این نسبت ها، پاسخ مثبت در لینک سازی رپورتاژی گرفته بشه. یه رپورتاژ آگهی معتبر به رپورتاژی می گن که یک سری از فاکتورها رو رعایت کرده باشه. یعنی هدف شما از ثبت رپورتاژ می تونه فاکتورهایی که باید براش تنظیم کنید رو تعیین کنه. مثلاً اگر برای افزایش رتبه سایتتون در گوگل قصد دارید اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنید، باید مواردی رو ملاک قرار بدید که ممکن هست بعضی از این موارد برای اهداف دیگه، خیلی هم مورد توجه نباشه.

  • بلکه رپورتاژ قوی رپورتاژی هست که اصول مختلفی رو رعایت کنه.
  • در مورد هزینه رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه هم در لینک زیر کامل شرح داده شده… شاید ندیدین… لطفا از لینک زیر ببینید و اگر سوالی بود در خدمتم… البته به ایمیل شما نیز ارسال خواهند شد.
  • به‌همین دلیل از چند روز قبل‌تر، بایستی ساعت و روز مدنظرتان برای انتشار آگهی در رسانه زومیت را با آژانس تبلیغاتی ناب دیزاین هماهنگ کنید.
چرا که نه؟ گاهی اقدامات ارزشمند پیشینتان می‌تواند در لحظه‌های سخت، شدیداَ به کارتان بیاید. این موضوع در نگارش یک رپورتاژ آگهی قدرتمند نیز صدق می‌کند. چرا که علاوه بر یک تولید محتوای مناسب برای متن رپورتاژ آگهی، شما نیاز به لینکسازی های مناسب هم دارید (لینکسازی بر روی مقاله منتشر شده).