خرید رپورتاژ آگهی در 8 وبلاگ فارسی با اتوریتی بالا پلن شماره 3 | مدرن بک لینک

درج ویدیو در رپورتاژ آگهی هم تنها زمانی میسر هست که ویدیوی شما در فضای دیگه ای آپلود شده و لینک در اختیار ما قرار بگیره. ما قبلا در منابع دیگری رپورتاژ منتشر کردیم و قصد داریم در منابع اختصاصی شما، رپورتاژ برند منتشر کنیم. یعنی متن های رپورتاژ آگهی که قبلا منتشر شده رو مجدد در منابع شما انتشار بدیم. آیا این امکان وجود داره؟ لطفا هزینه رپورتاژ آگهی برند منشن رو هم بفرمایید. ⭐تعیین استراتژی انتشار رپورتاژ آگهی در مورد بازه های زمانی انتشار رپورتاژ آگهی برای شما پلن و برنامه تدوین می کنیم. ⭐مشاوره انتخاب منابع رپورتاژ مناسب شما رو در انتخاب بهترین و موثرترین منابع رپورتاژی (خبری، وبلاگی یا دانشگاهی) راهنمایی می کنیم.

بهتره هر رپورتاژ یک عکس اختصاصی غیر کپی با حجم کمتر از 100 کیلوبایت داشته باشه. این مورد برای قرار گرفتن در صفحه اصلی هم صدق می کنه و به صورت دوره ای رپورتاژ شما در صفحه اصلی قرار میگیره و همانطور که می دانید، این قابلیت، مهم و ارزشمند هست. رپورتاژهای مجله ای اختصاصی نشونت دارای ویژگی‌هایی هستند که باعث قوی تر شدن رپورتاژهای شما میشن.

معیارهای انتخاب وب سایت مناسب برای درج رپورتاژ آگهی

مثلا در سایت آگهی تخصصم اینه درج رپورتاژ آگهی باعث انتشار در 20 شبکه اجتماعی و وبلاگ سایت شده و با یک تیر 20 نشان را خواهید زد. خرید رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین موارد برای سئو سایت می باشد. اگر معیارها و ویژگی هایی که برای خرید رپورتاژ سایت لازم است را خودمان بدانیم هزینه کمتری را در طول زمان برای آن پرداخت خواهیم کرد. در این مقاله به صورت کامل معیارهای خرید رپورتاژ آگهی را بررسی خواهیم کرد تا اگر برای معرفی سایت های تخصصی آنلاین خودتون و کسب و کارتون نیاز به آن داشتید، همه موارد را در نظر بگیرید. چنانچه لینک سازی ها با تعدادی معقول و غیراسپم باشند، می توانند به شدت برای افزایش قدرت رپورتاژ و تاثیر پیذیری آن مفید باشند.

در حال حاضر تنها رسانه هایی نظیر بیتوته، سرپوش و دانلود فارسی، آگهی های تبلیغاتی غیردائمی و بصورت یک ساله ارائه میکنند. بدین صورت که پس از یکسال، تصمیم مجله خبری مدرن بک لینک گیری نهایی بر عهده‌ی شماست. یعنی میتوانید رپورتاژ خود را تا یک سال دیگر (و با هزینه یک سوم قیمت روز) تمدید کنید؛ و یا با حذف آن موافقت نمایید.

  • این رپورتاژها دائمی محسوب می شوند و تا زمانیکه سایت در دسترس باشد رپورتاژ شما باقی خواهد ماند.
  • پیشنهاد میکنیم پیش از درخواست ثبت رپورتاژ، بخش شرایط و قوانین نشونت رو از اینجا بررسی بفرمایید.
  • یکی از ابعاد بسیار مهم رپورتاژ آگهی که دقت کمتری به آن می شود، بعد تبلیغاتی آن است!
  • یاد آوری این نکته ضروری است که هزینه رپرتاژ آگهی نیز به این موارد مرتبط می باشند.
  • البته که لینک فالو در کنار نوفالو باعث اعتماد بیشتر گوگل از نظر این که این رپورتاژ به صورت مصنوعی درج نشده و به خاطر مفید بودن مطلب می‌باشد نیز بسیار تاثیر گذار است.
گاهی اوقات هدف از رپورتاژ آگهی ایجاد سر و صدای رسانه ای است. گاهی وقت ها میخواهیم پروپاگاندای رسانه ای راه بیاندازیم و نشان دهیم خیلی از وبسایت ها دارند در مورد ما می نویسند. در این شرایط وقتی مطلب جذابی می نویسیم و آن را به وبسایتی می‌دهیم که منتشر کند معمولا خودمان در رسانه هایی که در اختیار داریم لینک آن مطلب را بازنشر می کنیم. در سایت مای بک لینک دو پکیج برای گرفت ریپورتاژ برای شما دوستان آماده شده است .

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست؟ خرید رپورتاژ آگهی چه مزایایی دارد؟

منظور این هست که بک لینک متنی (که معمولا در سایدبار همه صفحات سایت تکرار میشود) را به صفحه رپورتاژ آگهی خود ارجاع دهید. اگر سایت یا صفحه شما در عبارتی جایگاه کسب نکرده یا در صفحات بعدی نتایج گوگل است این تکنیک برای شما مناسب نخواهد بود. پیشنهاد میکنیم با مطالعه مقاله بک لینک چیست اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

یکی از رایج ترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند همین هست. محتوای رپورتاژها در هر رسانه دیگه ای به جز وبلاگ هارو میتونید بین 700 تا 1500 کلمه در نظر بگیرید. محتوای رپورتاژهای وبلاگی رو می تونید بین 500 تا 700 کلمه در نظر بگیرید. این فاکتور توسط سایت ماز (moz.com) ابداع شده و پاسخ ما به این سوال هم بله هست و هم خیر. به این دلیل که مقدار DA به هیچ عنوان به تنهایی نمی تونه قدرت سایت ها رو نشون بده.