خرید رپورتاژ آگهی + نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی + لیست قیمت و تعرفه ها وبلاگ کانگورو | مدرن بک لینک

درحقیقت ادمینهای سایت های دانشگاهی، معمولاَ لینکهای خروجی را چک کرده و چنانچه لینکی را با حالت تبلیغاتی و غیرمرتبط تشخیص دهند، به حدف آن اقدام میکنند. به‌هر میزان که رتبه الکسای وبسایتی کمتر باشد، نشان از میزان ورودی بالای این رسانه ها دارد. به‌بیانی ساده تر، هرچقدر مجله خبری مدرن بک لینک رتبه الکسا کمتر باشد، تعداد مخاطبان سایت بیشتر است و این یعنی رپورتاژ آگهی شما احتمالاَ بیشتر دیده خواهد شد. اما موضوع اینجاست که شناسایی این لینک ها در بسیاری از موارد برای گوگل سخت بوده و تصور می کند که آن مقاله به همراه لینکش، توسط خود سایت منتشر شده است.

آیا خرید رپورتاژ اگهی در سایت ها از طرف گوگل اسپم است ؟

ما با اکثر سایت های ایرانی همکاری داریم و یک مجموعه متنوع و گسترده از آنها را به شما ارائه می‌دهیم. به علاوه، یک تخفیف خوب نیز بر روی بسته های خود به شما می‌دهیم. ما در انتخاب سایت های مناسب، نوشتن متن مناسب و ایجاد بک لینک های موثر همراه شما خواهیم بود و مشاوره های لازم را به شما می‌دهیم. بنابراین می‌توانید به عنوان یک همکار خوب روی ما حساب کنید.

دیدگاه تبلیغاتی نسبت به رپورتاژ آگهی

لیست اول سایت ها مربوط به پکیج اول و لیست دوم سایت ها مربوط به پکیج دوم هست که شما دوستان عزیز می توانید از جدول های زیر مشخصات و تعداد سایت ها و آدرس و قیمت ها رو مشاهده نمایید . برای ۶ سایت اتوریتی بالای ۷۷ خارجی نیازی به ارسال مقاله نبوده و خود ما یک متن حداقل ۵۰۰ کلمه ای انگلیسی همراه با یک عکس مناسب را در سایت های مورد نظر بصورت مقاله رپورتاژ قرار میدهیم. پلن ۴ رپورتاژ آگهی در واقع مجموع پلنهای ۱ و ۲ و ۳ رپورتاژ وردپرس ست آپ می باشد. در این پلن ما متن شما را در 19 سایت و وبلاگ با پیج اتوریتی بالا قرار میدهیم.

تأثیر محتوا در موفقیت رپورتاژ آگهی

در حال حاضر می توانید حداکثر تا ۳ لینک فالو و یک عکس با حجم حداکثر ۵۰ کیلوبایت در متن رپورتاژ قرار دهید. توجه داشته باشید که امکان درج عکس در متن رپورتاژهای وبلاگی امکان پذیر نمی باشد و تصاویری که برای ثبت در رپورتاژهای خبری ارائه می نمایید می بایست یونیک و غیرتکراری باشند. در صورتی که دسته بندی موردنظر شما در سایت موجود نباشد، در دسته بندی عمومی قرار خواهد گرفت. اما برای تخمین رشد کلمه کلیدی بعد از خرید رپورتاژ آگهی می تونید با تیم نشونت در ارتباط باشید تا با بررسی وب سایت شما، پیشنهادات لازم رو در این زمینه خدمتتون ارائه بدن. در واقع افزایش اعتبار همان تاثیر خرید رپورتاژ آگهی برای سایت شماست.

نسبت به ایندکس شدن مطالب تضمینی از سمت ما وجود ندارد ولی برای ایندکس شدن راهکارهایی را به شما پیشنهاد خواهیم داد. همچنین بعضی سایتها ممکن است در حالت نوایندکس باشند و یا در آینده با توجه به سیاست های سایت به حالت نوایندکس تغییر پیدا کنند و چون این موضوع خارج از دسترس ماست، مسئولیتی بابت آن نداریم. حدود 20 سایت خارجی و دانشگاهی موجودست که در صورت نیاز می توانیم در همه آنها رپورتاژ شما را منتشر نماییم. ما متاسفانه در آپدیت اخیر گوگل افت قابل ملاحظه ای داشتیم و از صفحه 2 در یک کلمه خوب به صفحه 4 رفتیم. ببخشید بنده منظور عبارت “رپورتاژ دائمی با تضمین ماندگاری یکساله” رو متوجه نشدم. یعنی یکساله هست؟ و اگر یکساله هست پس معنی دائمی چیه؟ ممنون میشم این مورد رو توضیح بدید.

  • رپورتاژ یکی از راه های برندسازی محسوب می شود و از آنجائیکه معمولاً در رپورتاژها، لینک وب سایت و یا وبلاگ شما در متن رپورتاژ قرار می گیرد، می تواند تاثیر چشمگیری در سئوی سایت شما داشته باشد.
  • به نظر می رسد بسیاری از افراد فعال در زمینه سئو ، تا زمانی که گرفتار نشوند ، کار خود را طبق دستورالعمل های Google ادامه خواهند داد.
  • اگر سایتی که در آن رپورتاژ خود را منتشر می‌کنیم دارای بازدید زیادی باشد، مطمئنا بعد از چندین و چند رپورتاژ، سایت ما هم دارای بازدید و ترافیک خوبی خواهد بود.
  • 3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید.
  • صفحات رپورتاژ، لینک های متفرقه داخلی، درون محتوا ندارند و فقط محتوا و لینک های شما (که درون محتوای رپورتاژ آگهی مشخص کردید) در این صفحه قرار خواهد گرفت.

برای سفارش چند رپورتاژ دانشگاهی تخفیف هم دارید؟ من میخام 10 تا رپورتاژ دانشگاهی رو سفارش بدم. مثل همیشه با کیفیت و آن تایم رپورتاژهای edu رو درج کردند.خیلی ممنون…. به جز سایت های بالا سایت های دانشگاهی دیگری نیز هستند که در صورت نیاز در آن سایت ها نیز درج خواهد شد.

موارد زیادی وجود دارد که می توانید در خارج از خرید رپورتاژ ، تجارت خود را بهبود بخشید. داشتن تعداد زیادی پیوند با کیفیت پایین که به سایت شما اشاره می کنند ، در بخش رتبه بندی هیچ گونه علاقه ای به شما نخواهد داشت. شما به جای به دست آوردن یک بک لینک خطرناک تنها ، شما یک مطالب باورنکردنی دارید ، به همراه پتانسیل به دست آوردن صدها لینک برای آن پست.