خرید رپورتاژ آگهی کمترین تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی تریبون | مدرن بک لینک

جهت دریافت نمونه هایی از لیست وب سایت های خبری (مجله ای)، لطفاً از طریق پورتال مشتریان (ناحیه کاربری)، به واحد بک لینک و رپورتاژ، تیکت ارسال نمائید. شما می توانید یکی از پلن ها با توجه به بودجه خود انتخاب نمایید. سایت های زیر دارای دامنه .ir و بصورت فارسی می باشند و مدام در حال آپدیت می باشند. این رپورتاژها دائمی محسوب می شوند و تا زمانیکه سایت در دسترس باشد رپورتاژ شما باقی خواهد ماند. برای سفارش و خرید رپورتاژها همین الان در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

آی تی ایران

اگر سایتی با کیفیت پایین به نظر می رسد ، AKA دارای محتوای نازک است ، با تبلیغات و سایر پیوندهای اسپم پر شده است ، پس از آن بسیار دور بمانید. خرید و قیمت رپورتاژ آگهی ، حتی موارد خوب ، خطر ذاتی را به همراه خواهد داشت. اما خرید رپورتاژ آگهی قوی و ارزان هنوز در SEO همچنان تا امروز ادامه دارد. با این حال ، آنچه باعث خرید رپورتاژ شده است تحول یافته است. خرید رپورتاژ قوی با دایرکتوری های اولیه وب شروع شد و خیلی زود تقریباً در مورد هر سایتی که دارای اقتدار مناسبی باشد ، تکامل یافت. به زودی سایت هایی که دارای PageRank بالایی بودند و بعدها معیار شد page authority، اقدام به فروش لینک های پاورقی ، پیوندهای نوار کناری و حتی پیوندهایی با انکر تکست خاص می کردند .

تأثیر محتوا در موفقیت رپورتاژ آگهی

3- به صورت PBN و یا شبکه ای رپورتاژها و بک لینک های خود را ایجاد کنید. یعنی اینکه مثلا لایه اول چند رپورتاژ فارسی و دانشگاهی منتشر کنید و برای هر کدام از این رپورتاژها لایه دوم و سوم را با لینک سازی در وبلاگ ها و پروفایل ها وسایتهایی که بک لینک رایگان می دهندایجاد کنید. بنابراین موارد، هر اقدامی که نشون بده شما عمداً رپورتاژهایی رو به منظور کسب رتبه‌بندی Google منتشر کردید، ممکن هست منجر به جریمه سایت شما یا خنثی شدن اثر مثبت رپورتاژ آگهی خریداری شده بشه. هر نوع محتوای اختصاصی، چه متنی، چه تصویری و چه صوتی می تونه یک امتیاز مثبت برای سایت یا رپورتاژ شما باشه.

رپورتاژ تقویتی بلاگ پست خارجی، همونطور که از اسم سرویس مشخص هست، صرفاً به هدف تقویت رپورتاژها و بک لینک های شما استفاده میشه. زبان این سایت ها انگلیسی هست اما قادر هستید برای سایت های فارسی زبان هم از این سرویس استفاده کنید. رپورتاژ آگهی‌های خود را با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر خریداری خواهید کرد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مورد، بسته به شرایط رسانه است. برخی از رسانه ها به هیچ عنوان با قرار دادن ویدئو در ریپورتاژ موافقت نمی کنند. و باقی رسانه ها نیز با دریافت مبالغ بیشتر، امکان قراردهی ویدئو در رپورتاژآگهی را میسر میکنند.

سئو سايت طبق داکيومنت هاي سئو گوگل بايد به صورت آرام و البته منطقي طي شود. مثلا يک سايتي که هنوز دو ماه از عمر آن نمي گذرد، اگر بک لينک انبوه بگيرد مطمئنا شامل جريمه هاي گوگل خواهد شد. اما تبليغات بنري و ديگر تبليغات در کنار رپورتاژ و… مي تواند به سايت کمک کند تا در مدت زمان کمتري رشد کند.

  • اگر سایت شما در یک عبارت جایگاه مناسبی کسب نکرده است احتمالا از نظر محتوا، لینک سازی داخلی یا ساختار تکنیکال مشکلاتی را داشته و در این مقطع لینک سازی خارجی اثربخشی لازم را ندارد.
  • اگر با استراتژی لینک سازی در رپورتاژ آشنا نیستید یا برنامه ای برای لینک سازی سایت خود ندارید، مشاورین ما در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه خواهند کرد.
  • ۷۲ساعت پس از ثبت‌نام در تریبون، از مشاوره رایگان سئو بهره‌مند خواهید شد.
  • در این مطلب ایران رپورتاژ قصد دارد ضمن معرفی مفاهیم رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی یک دید کارشناسی نسبت به این نوع از تبلیغات به شما ارائه کند تا بتوانید تصمیم مناسب و درخور پیشرفت کسب و کار خود بگیرید.
یک محتوای تخصصی می‌‌تواند ابعادی خاص از برند را به گونه‌ای مطرح کند که باعث جلب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر شود. پیشنهاد ما در سئو ایران به شما عزیزان این است که سه کار عنوان شده در ادامه این مطلب را در تولید محتوای مربوط به رپورتاژهای خود به کار گیرید. رسانه ها و وبسایت های متعددی در ایران دارای کیفیت سئوی بالا و مخاطبان گسترده‌ای هستند. عمده‌ی این رسانه ها سالهای زیادیست که در عرصه‌ی مجله خبری مدرن بک لینک خبررسانی اینترنتی فعالیت داشته و رشد دامنه‌شان کاملاَ طبیعی (مطابق اصول سئو و گوگل) بوده است. ایسنا، ایرنا، مهرنیوز، خبرآنلاین، رکنا، دلگرم، مشرق نیوز، شفقنا، ایلنا، ایمنا و بسیاری دیگر از سایتهای خبری – تحلیلی در این زمره قرار دارند. از دیگر مزیت‌های تهیه رپورتاژ آگهی این است که این روش برای همه انواع کسب و کارها، چه بزرگ و چه کوچک و با اهداف مختلف تاثیرگذار است و جذب مخاطب می‌کند.