خرید ریپورتاژ آگهی معتبر و با کیفیت سفارش ریپورتاژ اگهی ارزان | مدرن بک لینک

طبق گفته گوگل ، یک بک لینک خریداری شده برای هر بک لینک یا پستی که حاوی لینک است ، مبادله می کند. حتی ارسال کسی به صورت رایگان کالا به ازای پیوند ، این دستورالعمل ها را نقض می کند. تهیه رپورتاژ اگهی باید به یک تیم حرفه ای سپرده شود؛ فرقی نمی کند که رپورتاژ قرار است به صورت مصاحبه شخصی باشد یا یک متن خبری، این کار باید طبق اصول حرفه ای دیجیتال مارکتینگ و سئو صورت گیرد. علاوه بر این، کلمه و موضوعی انتخاب کنید که مخاطب جستجو می‌کند.

  • در دنیای امروز، روابط عمومی و به‌طور خاص، روابط عمومی دیجیتال اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.
  • امروزه رپورتاژ آگهی نقش مهمی‌‌ در عرصه‌ی رسانه‌های دیجیتال‌ ایفا می‌‌کند و یکی از بخش‌‌های حیاتی دیجیتال مارکتینگ است.
  • چون معمولا صاحبان وبسایت ها موقع قبول رپورتاژ به این جزئیات فکر نمی کنند.
  • برای مشاهده شرایط و هزینه تولید محتوا وهزینه رپورتاژ آگهی(با ارسال در 20 شبکه اجتماعی و وبلاگ سایت) از سایت آگهی تخصصم اینه روی هر کدام از موارد ذکر شده کلیک کنید و مطالعه نمایید.
اگر می خواهید به مخاطبان آموزش دهید که محصول جدیدتان چگونه کار می کند. اگر میخواهید بگویید چه مزیت‌هایی به نسبت رقبا دارید یا میخواهید بگویید که چه تنوعی از محصولات و خدمات را ارائه می ‌دهید انتشار رپورتاژ ایده‌ی خوبی است. همچنین شما قطعا برای اینکه مجله خبری مدرن بک لینک در سئو موفق‌تر باشید و بتوانید در کلیدواژه‌های مورد نظرتان رتبه‌های بالای گوگل را بدست بیاورید لازم است در وبسایت‌هایی با Domain Authority (دامین اتوریتی) بالا رپورتاژ آگهی کار کنید. یا برای لینک سازی انجام میشود و یا برای معرفی محصول و تبلیغات.

یک مطلب ۱۲۰۰ کلمه ای خیلی بهتر از یک مطلب ۵۰۰ کلمه ای خواهد بود. چرا که هم از نظر سئو هم از مخاطب مطالب بلندتر معتبرتر هستند. مطلبی که به عنوان رپورتاژ آگهی تهیه میکنید را نباید در سایت خودتان یا سایت دیگری منتشر کنید.

صدای ایران

در انتخاب وب سایت منتشر کننده رپورتاژ خبری دقت کنید که مخاطبان آن وب سایت تا چه اندازه می توانند مخاطبان طبیعی وب سایت شما باشند؛ هر چقدر پرسونای این مخاطبان به مخاطب هدف شما نزدیکتر باشد، شانس جذب کاربر شما بیشتر است. در تصویر زیر اتوریتی چند مورد از سایتهای خارجی ما را مشاهده می کنید که اتوریتی آنها مشخص استد و مقاله شما بصورت ریپورتاژ آگهی در 8 مورد از این سایتها قرار گرفته و سپس لینک هرکدام بصورت گزارش کار برای شما ارسال خواهد شد. انواع مختلف بک لینک قوی که به یک وب سایت اشاره می کنند نقش مهمی در نحوه تعیین ارزش سایت توسط موتورهای جستجو ایفا می کنند. بک لینک قوی نیز نامیده می شوند ، اما هنوز یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی مورد استفاده در الگوریتم های جستجو هستند.

راهنمای سفارش و ارسال فایل رپورتاژ برای ما:

با جستجو در گوگل می‌توانید ببینید در ایران با همه موارد بالا سرچ وجود دارد. ولی بیشترین سرچ‌ها مربوط به رپورتاژ یا رپرتاژ در دو مورد رپورتاژ آگهی (رپورتاژ تبلیغاتی) یا رپورتاژ خبری می‌باشد. کافی است در وب سایت ثبت نام نموده و سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت نمایید تا در کمتر از چهار دقیقه مشاوره دریافت نمایید و به شما اعلام هزینه شود تا راحت تصمیم گیری بفرمایید. انتخاب پکیج های انتشار رپورتاژ به موارد زیادی مثل وضعیت فعلی سایت، میزان لینکسازی های انجام شده در طی این دو ماه، برنامه آینده برای لینک سازی های متنوع و خیلی از موارد دیگه وابسته هست.

پکیج اول خرید رپورتاژ آگهی (25 سایت ایرانی فعال در موضوعات مختلف)