خرید ریپورتاژ آگهی معتبر و با کیفیت سفارش ریپورتاژ اگهی ارزان | مدرن بک لینک

در روند بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) ما در ابتدا کیوردهایی را به عنوان عبارات کلیدی انتخاب می کنیم که روی آنها کار کنیم و سعی کنیم در این کلیدواژه ها رتبه گوگل داشته باشیم و از گوگل ترافیک با کیفیت بگیریم. در این روند یکی از اقدامات اصلی بعد از اینکه روی وبسایت خودمان کار کردیم و محتوای جامع و خوب تولید کردیم و لینک سازی های داخلی را به شکل مطلوب بین صفحات مختلف سایت مان انجام دادیم به سراغ لینک سازی خارجی می‌رویم. در پروسه لینک سازی خارجی بهترین کار این است که از سایت هایی با Domain Authority بالا (DA چیست؟) و در کلمات کلیدی مورد نظر خودمان بک لینک فالو بگیریم. در رپورتاژ آگهی معمولا ما اجازه داریم ۳ کلیدواژه را به صفحاتی که میخواهیم لینک کنیم. در حال حاضر تعرفه رپورتاژ آگهی وب سایت ها و خبرگزاری های مختلف برای انتشار رپورتاژ در گستره ای بین200 هزار تا 2 میلیون تومان قرار دارد. قیمت رپورتاژ آگهی به اعتبار مردمی و ارزش آنلاین آن خبرگزاری، تعداد لینکی که برای سایت شما درون متن رپورتاژ قرار می دهند و فالو یا نوفالو بودن این لینک ها بستگی دارد.

محتوای رپورتاژ آگهی چقدر باشد؟

فاکتورهایی مانند دامین آتوریتی ماز یا اسپم اسکور تنها یک فاکتور کمکی هستند و به هیچ عنوان تعیین کننده قوی یا ضعیف بودن رسانه نیستند. بنابراین پیشنهاد ما این است که از رسانه هایی استفاده کنید که کمترین میزان لینک خروجی رو داشته باشند. صفحات رپورتاژ مجله خبری مدرن بک لینک شما قابلیت این رو دارند که به چند دامین مختلف لینک بدید. در کنار تمام کیفیت‌های کاری و اصولی ما که خودمون رو بهش متعهد می دونیم، یکی از وظایف اصلی و مهم ما، که یکی از نقاط قوت ما هم هست، پاسخگویی تمام ساعته‌ ما در تمام طول هفته‌ست.

توصیه می‌کنیم در ابتدا حتما فعالیت سئو آن پیج، دسته بندی صفحات، رفع موارد تکنیکال و… را به خوبی انجام دهید و پس از برطرف کردن این موارد به سراغ لینک سازی بروید. عدم بررسی در نهایت به این ختم می‌شود که چرا با پرداخت هزینه های میلیونی و خرید رپورتاژ از رسانه های معتبر، آن چنان نتیجه ای که باید حاصل شود، نمی شود!

  • لیست رپورتاژ آگهی هایی رو که منتشر کردید، در اختیار هیچ شخص یا گروه ثالثی قرار ندید.
  • با انتشار رپورتاژ آگهی‌ از طریق تریبون، پایشگر به صورت خودکار تمامی آن‌ها را بررسی می‌کند و همیشه رپورتاژها و لینک‌های داخل آن را جای شما رصد می‌کند و از حفظ آ‌‌ن‌ها شما را مطمئن می‌کند.
  • چنانچه محتوای کاربردی، جذاب و با عناوین گیرایی داشته باشید، این بمب میتواند نظر تمام کاربران را به خود جلب کند.
  • شاید شما جاسوسی در سبد بک لینک های رقیب خود انجام داده اید و متوجه شده اید که آنها یک تن لینک خریداری کرده اند.
  • یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصویر و ویدیو در صفحه است.
میتوان گفت خرید رپورتاژ نوعی دوپینگ برای سایت شما محسوب میشود. حالا تصور کنید که قرار است بعنوان یک ورزشکار معمولی در مسابقات دو المپیک شرکت کنید آیا با دوپینگ میتوانید شانسی جهت پیروزی داشته باشید؟ مسلما خیر. دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند. اگر یک سایت فروشگاهی یا خدماتی داشته و می خواهید با رپورتاژ آگهی به صورت اصولی رتبه و نتایج شما بهبود پیدا کند، پیشنهاد می کنیم انتشار رپورتاژ آگهی خود را به ما بسپارید. حتی ما نیز از خواندن یک خبر و مقاله کپی و تکراری خسته و کلافه می شویم ، چه برسد به گوگل که همواره می خواهد بهترین نتایج را در جستجوها به کاربران نشان دهد ! یک رپورتاژ آگهی خوب ، می تواند حداقل 1000 کلمه بوده و چند تصویر جذاب نیز در داخل آن وجود داشته باشد.

حین سفارش رپرتاژ به چه مواردی باید توجه داشت؟

به عنوان مثال ثبت رپورتاژ درسایت های خبری و یا مجله ای و سرگرمیتاثیر فوق العاده زیادی نسبت بهرپورتاژهای وبلاگیخواهند داشت. یکی از تفاوت های بارز و آشکار رپورتاژهای خبری و وبلاگی، قرار گرفتن رپورتاژ وبلاگی در ساب دامنه است. در برخی از سرویس های وبلاگدهی، قدرت دامنه اصلی سرویس، به زیردامنه (یا همان وبلاگ) منتقل نمی شود.

همونطور که داخل متن هم توضیح داده شد، سئو کلی سایت هم به هیچ عنوان قابل تضمین نیست، به همین خاطر رپورتاژ که تنها بخشی از فرآیند سئو رو تشکیل میده قطعا نمیشه بابتش تضمینی ارائه داد. در مورد کل لینکسازی هم که فرمودید، تعرفه ما جهت فروش رپورتاژهای PDN و PBN با کمترین تعرفه انجام میشه مزیت های دیگه هم در این صفحه به طور کامل توضیح داده شده. در مورد رپورتاژ دانشگاهی تقریبا تنها تفاوت بین ما و همکاران، تعرفه رپورتاژ هست و تا اونجایی که بنده در جریان هستم تعرفه پایین تری ارائه نشده مگر اینکه به تازگی تخفیف یا تغییر تعرفه ای اعمال شده باشه. همانطور که شرح داده شد، در مبحث سئو، به دلیل تغییرات مداوم الگوریتم های گوگل و تغییرات شدت رقابت، نمی توان تضمینی ارائه نمود و لازم است با یک استراتژی دقیق و کاملاً هدفمند حرکت نمائید.

بخاطر داشته باشید که خرید رپورتاژ آگهی، یک اقدام برای خرید کالای فیزیکی نیست. بنابراین نمیتوان برای همیشه به ثابت ماندن قیمت آن دلخوش کرد. زیرا رسانه ها نیز پکیج های تبلیغاتی (با قیمت مشخص) را فقط برای استفاده در بازه‌ زمانی مشخصی در اختیار آژانسها قرار میدهند. مثلاَ دارای سه صفحه‌ی مجزا با عنوانهای «خرید رپورتاژ»، «مشاوره رایگان قیمت رپورتاژ» و «تأثیر سئو بر موفقیت ریپورتاژ» هستید و میخواهید در صورت سرچ این کلمه، حتماَ صفحه اصلی خرید به کاربران نمایش داده شود. کافیست لینک صفحه موردنظرتان را در تگ کنونیکال (به عنوان اولویت اول) قرار دهید.

خرید ریپورتاژ

هم نیازهای ذهنی مخاطب را به‌خوبی برطرف کرده و کاربر را به طرفدار واقعی وبسایتتان تبدیل می‌کنید. در دنیای امروز صاحبان برند به این نتیجه رسیده اند که اگرچه کیفیت و رضایت مشتریان درباره محصولات آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما نمی توان تنها به تبلیغات دهان به دهان اکتفا کرد و برای فروش و سود بیشتر، نیاز است تا هر چند وقت یکبار، کالا، خدمت و یا برند خود را به مردم یادآوری کنید.

قیمت گذاری در سرویس های مختلف بر اساس فاکتورهای زیادی تعیین می شه. بنابراین قیمت پایین همیشه به معنای کیفیت پایین منبع میزبان ریپورتاژ نیست. برای سنجش کیفیت سایت ها باید مواردی رو ملاک قرار بدید که قبلا در این مورد توضیحاتی رو ارائه دادیم. با این سرویس، رپورتاژها و بک لینک های قبلی شما هم در لایه های بعدی بک لینک دریافت می کنند که باعث قوی تر شدن رپورتاژهای شما خواهد شد.