دریافت بک لینک با کیفیت و قوی مرجع بهترین بک لینک چیفا | مدرن بک لینک

در این صفحه می‌توانید با وارد کردن حداکثر ۵ آدرس سایت، ببینید که چه آدرس‌هایی به این رقبا بک لینک داده‌اند. زمانی را برای بررسی این قضیه بگذارید که چرا نام شما در سایت‌های آنها نیامده و اگر مشکلی وجود دارد برطرف کنید تا یک بک لینک باارزش از آنها دریافت نمایید. باید مطمئن شوید که در صفحه شما هم مشابه همان محتواهایی که یک زمانی به آن لینک داده شده بود وجود دارد. هیچ وب سایت یا کاربری دوست ندارد به جایی لینک شود که ارور ۴۰۴ دریافت کند. پس اگر بتوانید محتوای ارزشمند و جایگزین خوبی به اون پیشنهاد دهید، موفق شده‌اید.

تاثیر خريد بك لينك امری است که با مرور زمان ثابت شده و سئوکاران مختلف پس از یک بار همکاری با ما، ما را برای کار کردن برگزیده اند. شما فقط به گسترش کسب و کارتان بیندیشید ما از اطلاعات شما مراقبت خواهیم کرد. بله spam score اونها تاثیر داره قطعا توصیه میکنم در حالت pbn از اونها استفاده کنید و مستقیم به سایتتان لینک ندید. بعضی از سرویسهای وبلاگدهی (چه ایرانی و یا خارجی) Spam Score بالایی دارند.

نکته مهم این است که گوگل قادر به تشخیص اسپم بودن این سایت ها هست و نمیتوانند تاثیر منفی بر سئو شما داشته باشند. برای آنکه درک بهتری از استراتژی های مناسب در این شرایط داشته باشید پیشنهاد میکنم مقاله سئو منفی چیست را مطالعه کنید. بک لینک انوع مختلفی دارد و به لیک لینک فالو و نوفالو و لینک داخلی و خارجی تقسیم میشود.

همچنین این ابزار امکانات مناسبی برای فیلترینگ، آنالیز و تعیین ارزش هر لینک به شما نمیدهد که عملا بررسی و تحلیل را دشوار میکند. تکنیک های سئو کلاه سیاه عموما بر رشد سریع سایت در نتایج گوگل تمرکز میکنند و توجهی به میزان رضایت کاربر نخواهند داشت. ببینید وقتی شما به سایت خوبی لینک میدید نشون می‌دید که از منابع معتبر استفاده کردید و خب این یک امتیاز برای خودتون هم هست.

  • (اگر هم کسی چنین وعده ای می دهد شک نکنید که 100% دروغ است.) بک لینک اثر بسیار زیادی دارد اما نمی تواند به تنهایی سایت را از صفحه ی ده به رتبه اول صفحه یک برساند!
  • با نوشتن محتوای همیشه سبز و به طور کلی محتواهایی که دغدغه‌های کاربران را رفع می‌کنند، شانس بسیار بالایی برای رتبه گرفتن دارید.
  • در این مقاله از سئو ۲۴ قصد داریم به این بپردازیم که بک لینک چیست و این مبحث را به صورت کامل با جزئیات مورد بررسی قرار دهیم.
  • بک لینک مانند رای مثبت به محتوا و کیفیت وبسایت هستند و هرچه تعداد بیشتری بک لینک با کیفیت دریافت کنید شانس افزایش رتبه سایت در گوگل افزایش می‌یابد.
بررسی های مختلفی از این واقعیت حکایت دارد که میزان بازگشت رتبه با استفاده از ابزارdisavow در بهترین حالت ها در حدود 80 درصد است.یعنی زیاد نبایست روی آن حساب کرد. برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد.

اگر یک مجموعه بزرگ هستید، اینکه شما لینک همکاران و شرکای تجاری‌تان را درون سایتتان قرار دهید و به یکدیگر کمک کنید یک رفتار طبیعی است. اگر بتوانید با مشتریانتان ارتباط بگیرید و به آن‌ها پیشنهاد همکاری در زمینه لینک بدهید هردوی شما از این اتفاق سود خواهید برد. این حالت زمانی است که خودتان به صورت مجله خبری مدرن بک لینک دستی در سایت‌های دیگر لینکی به سایت خود ایجاد می‌کنید. مثلا با ایجاد حساب در دایرکتوری‌های کسب و کار، یا نوشتن دیدگاه در قسمت نظرات یک سایت (کامنت مارکتینگ)، و یا فعالیت در تالارهای گفتگو. اما کدام لینک ها فالو و کدام نوفالو هستند؟ به طور پیش فرض همه لینک های سطح وب دارای مقدار فالو هستند.

لینک سازی جامع (پکیج طلایی)

تعداد این سایت ها تقریبا روبه افزایش است و بعضی از این سایت ها به بیشتر صفحات سایت من بک لینک می دهند. نکته جالب این که ساختار و فرمت بیشتر این سایت های مخرب، یکسان می باشد. من با استفاده از ابزار Disavow backlinks گوگل، این سایت ها را چند ماه قبل معرفی کرده ام و در ماه قبل هم دوباره آپدیت کرده ام. محتوای سایت من یونیک است و رقابت در حوزه کاری من شدید نیست و نسبت به چند تا رقیب از لحاظ محتوا و زیبایی سایت کاملا برترم!! در واقع خرید بک لینک، به دلیل آگاه نبودن نسبت به قوانین ساخت بک لینک است.

✅ منظور از محتوای اسپین شده چیست؟

با اینحال بهترین ترفند کمک گرفتن از افرادی است که تجربه زیادی در حوزه سئو دارند و به شما کمک می‌کنند مسیر رسیدن به صفحات برتر را بدون دردسر طی کنید. با این وجود ایجاد بک لینک در دایرکتوری‌ها دیگر توصیه نمی‌شود زیرا پیدا کردن یک دایرکتوری معتبر کار ساده‌ای نیست. همچنین نوشتن نظر در قسمت نظرات وبسایت‌هایی که دارای تعداد بالای نظر اسپم هستند نیز یکی از روش‌هایی است که بر خلاف خط مشی گوگل است. در رقابت برای ساختن بک‌ لینک‌های بهتر و بهبود رتبه در نتایج جستجو، باید تحلیل مناسبی از وضعیت رقبایتان داشته باشید. اگر بخواهید بک‌ لینک‌های سایت‌های رقیبتان را ببینید، نمی‌توانید از گوگل سرچ کنسول استفاده کنید.

بعد از خرید بک لینک، لینک سازی در کدوم یک از سایتها انجام میشه؟ در این صفحه لیستی نتونستم پیدا کنم. خرید بک لینک تقویتی برای زمانی هست که شما قصد دارید رپورتاژ آگهی هایی که قبلا ثبت کردید یا بک لینک هایی که ایجاد کردید رو تقویت کنید. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد.

۳. تعیین نوع بک لینک

به‌علاوه، احتمال لایک گرفتن و به اشتراک‌گذاری اینفوگرافیک ها سه برابر بیشتر از سایر انواع محتوا است. وبلاگ‌های حوزه فعالیت خودتان که نویسنده مهمان می‌پذیرند را با جستجو در گوگل پیدا کنید. برای اطلاع از مشکلات و ایرادات فنی نیز می‌توانید از گوگل وبمستر تولز یا کنسول جستجوی گوگل (قسمت Crawl Errors) کمک بگیرید. مثال رایج اینکه کجا صفحات منبع بیشتر استفاده می‌شوند، صفحات توریستم و سفر یا سایت‌های دولتی است. برای پیدا کردن فرصت‌های موجود، می‌توانید پروفایل لینک رقیب خود را آنالیز کنید تا ببینید چه کسی به آنها لینک می‌دهد اما به شما نه. گاهی یک سایت به قدری معروف است که معتبر بودن آن غیرقابل سؤال است.