راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اردیبهشت 1402 زومجی | wikihola

لپتاپ قبلی من برام 6 سال کار کرد (ACER بود ) و کاملا هم راضی بودم. با خرید جدیدم از مدل های ASUS امیدوارم تا 6 الی 7 سال دیگه کارمو راه بندازه. لپ تاپ های میان رده در بیشتر موارد دارای پردازنده گرافیکی یکپارچه هستند که برای استفاده های روزمره گزینه‌ای معقول به حساب می آیند.

بررسی لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل ProArt Studiobook OLED H5600QM-A

اگر در بین لپتاپ‌های با سخت‌افزار اقتصادی به دنبال مدلی باشید که کیفیت ساخت بالا و بدنه فلزی داشته باشد گزینه چندانی پیش روی‌تان نیست … تا پیش از این اگر به دنبال خرید مک بوک با نمایشگر بزرگ برای تدوین ویدیو بودید، تنها می‌توانستید مک بوک پرو با سخت‌افزار قدیمی … محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت تا امروز توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی را برای بخش سخت‌افزار مایکروسافت کسب کنند. عناوینی مانند دانشجویی، گیمینگ یا مهندسی نه به منظور کارایی صرف در حوزه مورد نظر، بلکه توصیه دیجیکالا مگ است. اما با این حال تمامی مدل‌های گیمینگ می‌توانند کاربردهای مهندسی/اداری فوق‌العاده‌ای داشته باشند یا برای کارهای سنگین دانشجویی و دانش‌آموزی مفید باشند. ممکن است در یک بازه‌ی قیمتی، یک لپ‌‌تاپ دارای چند کانفیگ WikiHola مختلف باشد.

در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان سعی کردیم مشخصات کاملی از لپ‌تاپ‌های خوب زیر پنجاه میلیون تومان را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید دستگاه ایده‌آل خود را خریداری کنید. همیشه در نظر داشته باشید که باید تعادل را بین اصلی‌ترین نیاز و بودجه خود برقرار کنید. هنگام خرید از خودتان بپرسید که بیشتر از کدام‌ نرم‌افزارها استفاده می‌کنید؛ سپس، دستگاه متناسب با آن را خریداری کنید. آشفتگی بازار این روزهای کشور، تجربه‌ی گیمینگ را بیش از پیش دشوار کرده است.

نگاهی کوتاه به لپ تاپ ایسوس زنبوک 17 فولد اولد

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اردیبهشت 1402 زومجی | wikihola این کیبورد دارای نورپردازی RBG با قابلیت شخصی سازی بالا می‌باشد; تاچ پد این لپ‌تاپ نیز بسیار خوش ساخت و بزرگ است. این دستگاه دارای چهار پورت است که همه از استاندارد USB 3.2 Gen 1 پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، پورت Type C از DisplayPort از طریق عملکرد USB-C پشتیبانی می‌کند (اگرچه کاربران برای استفاده از آن مجبور به خرید یک آداپتور جداگانه هستند). بدنه کم رنگ Phantom Black از طریق یک صفحه نمایش تمیز که با حاشیه‌های مایلر باریک، سه طرفه و یک وب کم در بالای صفحه و با شاتر حفظ حریم خصوصی فیزیکی، بازی و سبک زندگی روزانه شما را متعادل و ترکیب می‌کند.

بررسی کارت گرافیک MSI RTX 3090 Ti Suprim X ؛ آتش انویدیا در قلب اژدها [تماشا کنید]

اما HK در شاخه پردازنده‌های Intel قرار دارد، در مقابل پسوند‌ HS در زیر مجموعه پردازنده‌های شرکت AMD قرار می‌گیرد. ضمن اینکه نسبت به کشوری که خریدار در آن زندگی میکند انتخاب برند میتواند متفاوت باشد مثلا در آمریکا برند اچ پی پر فروش تر و محبوب تر است نسبت به ایسوس ، در حالی که در کشور های آسیای شرقی مثل تایلند مالزی این موضوع عکس میباشد. متاسفانه برای مشکل عدم موجودی لپ تاپ، فعلا راه حل بهتری وجود ندارد.

  • همانطور که اشاره کردیم، هر یک از مدل‌های لپ تاپ ایسوس برای کارهای خاصی مناسب هستند و در گروه خاصی قرار دارند که کاربری آنها را مشخص می‌کنند.
  • میتونید لپ تاپ MSI داخل همین لیست رو هم انتخاب کنید که 71 میلیون قیمت داره حدودا و کارت گرافیک و پردازندش جدیدتره.
  • همه لپ تاپ‌های V15 G2 ظاهر و بدنه یکسانی دارند و اختلاف آنها فقط در جزئیات فنی (صفحه نمایش، پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی، رم و حافظه) است.
  • از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ اداری دل می‌توان به باتری 4 سلولی با ظرفیت 54 وات‌ساعت، دو اسپیکر 2 واتی با فناوری Waves MaxxAudio، وب‌کم و کیبورد با نور پس زمینه اشاره کرد.