‎رسانه آموزشی لرن دی ال: ریپورتاژ آگهی چیست ؟ on Apple Podcasts | مدرن بک لینک

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها در گرفتن بک لینک و بهبود سئو خارجی سایت است. علت اصلی این مسئله اینجاست که وقتی رپورتاژ خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر می‌کنید و روی کلمات کلیدی موردنظرتان لینک می‌دهید، می‌توانید از یک سایت معتبر لینک فالو داشته باشید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که شنیده باشید برخی از کسب و کارها در رسانه‌های پرمخاطب و پرطرفدار مانند سایت‌های پربازدید حوزه‌های مختلف، رپورتاژ آگهی منتشر کرده‌اند. البته به جز تحقق اهداف تبلیغاتی و بازاریابی، رپورتاژ خبری در گرفتن بک لینک نیز نقش زیادی دارد.

گوگل بر این نکته اصرار دارد که لینک‌های پولی، بر رتبه‌بندی سایت‌ها هیچ اثری نداشته باشد. با توجه به این نکته، خزنده‌های موتور جستجو، معمولا این لینک‌ها را در رتبه‌بندی لحاظ نمی‌کنند. این ویژگی باعث شده که بسیاری از افراد به سمت نوشتن مجله خبری مدرن بک لینکها و قرار دادن آن در سایت‌های مختلف اقدام کنند. چرا که در متن و محتوای ریپورتاژ، نشانی از تبلیغ یا لینک پولی وجود ندارد و از طرف دیگر نیز، در صورت جذاب بودن محتوا، افراد زیادی وارد سایت شما خواهند شد.

ویژگی های ریپورتاژ سئو اسپات

این امر علاوه بر اثرات بسیار زیادی که در سئو دارد برای ساخت برند و شهرت آن نیاز بسیار موثر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای مهم ریپورتاژ آگهی است که همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما یک نمونه باشد، مهم این است که با انتشار یک ریپورتاژ آگهی قوی می‌توانید محصول و یا برند خود را به افراد زیادی نشان دهید. ریپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ خبری یک نوع از تبلیغات است که در قالب یک گزارش و خبر است. ریپورتاژ آگهی، در واقع اطلاعیه‌ای است که از سمت روابط عمومی با هدف اطلاع‌ رسانی خبر کسب و کار به مردم در رسانه‌ها و انتشارات هدفمند منتشر می‌‌شود.

ساختار و قوانین نوشتن یک ریپورتاژ آگهی اصولی

ممکن است سایت هایی وجود داشته باشند که محدودیتی برای درج لینک برای مقدار مشخصی نداشته باشند. کلمات کلیدی گزارش آگهی شما باید کلمات کلیدی را مشخص کنند که در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشند و آنها را مستقیماً به صفحات مربوطه پیوند دهند تا بتوانید رتبه خوبی کسب کنید. هزینه رپورتاژ بدون تگ رپورتاژ و نوشته تبلیغاتی بودن با هزینه 750 هزار تومان و درج در صفحه اصلی قابل انجام است. 2- روی متن رپورتاژ دانشگاهی خود تمرکز و دقت بیشتری داشته باشید و سعی کنید یک متن یونیک و غیر کپی و بسیار مفید تهیه کنید تا گوگل به رپورتاژ شما امتیاز بیشتری داده و در نهایت موجب بهبود سایت اصلی شما شود. یکی از مهم ترین عوامل که باعث میشود شما بهترین بازخورد را از هزینه ای که برای ریپورتاژ اگهی انجام دادید بگیرید، دامین اوتوریتی بالای سایتی است که ریپورتاژ ثبت کردید . دامین اوتوریتی را میتوانید از خیلی از سایت ها از جمله سایت Semrush و ahref بررسی کنید .

  • این ویژگی که تأثیر مستقیمی بر سود و اهداف سایت شما می‌گذارد، به عنوان مهم‌ترین هدف ریپورتاژ نیز شناخته می‌شود.
  • از آن جایی که نوشتن ریپورتاژ با نوشتن مقالات دیگر متفاوت است، در ادامه شما را با این اصول آشنا می‌کنیم.
  • همان طور که می‌دانید موضوع روابط عمومی و به ویژه روابط عمومی دیجیتال در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • نکته قابل توجه در این رابطه این است که برخی از سایت‌ها در ازای دریافت مبلغی پول این کار را انجام می‌دهند.
  • همانطور که مشاهده می‌کنید نوشتن رپورتاژ‌ها کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد و بهتر است که توسط افراد با تجربه در این زمینه تهیه شوند.
از مهمترین خدمات این سایت در زمینه ریپورتاژ آگهی می توان به مشاوره رایگان با متخصص در زمینه انتخاب بسته ریپورتاژ و همچنین ساخت پکیج ریپورتاژ به دلخواه شما به هر قیمتی اشاره کرد. باید در نظر داشته باشید که زمانی که یک خبرگزاری بسیار معتبر اخبار شما را در سایت خود منتشر می کند، این حساسیت باعث می شود که سایر کاربران آن وب سایت حداقل یک بار از سایت شما بازدید کنند. ممکن است آن را در بسیاری از سایت های ایرانی دیده باشید، به محض ورود به صفحه اصلی وب سایت، تعداد قابل توجهی از بنرها را مشاهده خواهید کرد که چشمک می زنند.

سایت‌های انتشار ریپورتاژ آگهی باید چه ویژگی‌های داشته‌باشند و با این سایت‌ها آشنا شویم؟