رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک می‌کند؟ یکتانت | مدرن بک لینک

در این مقاله پس از بررسی مفهوم ریپورتاژ، به شرح نکات مرتبط با آن خواهیم پرداخت. به همین دلیل کاربران با قرار دادن تبلیغات در سایت های معتبر، محتوای شما را مطالعه کرده و با ویژگی های کسب و کار اینترنتی، وب سایت و خدمات شما آشنا می شوند و برندسازی شما به درستی انجام می شود. شما یک خبر تبلیغاتی را به سایت پر بازدید خواهید داد و برای وب سایت خود بازدید می خرید.

ضمن اینکه محتوای ریپورتاژ شما در نتایج گوگل رتبه خوب و بالایی خواهد داشت. رایا مارکتینگ برای اثبات کیفیت ریپورتاژ خبری خود بعضی از رپورتاژ‌ها را به‌صورت هدیه به مشتریان می‌دهد. رایا مارکتینگ با داشتن 7000 نویسنده فعال و با تجربه در زمینه سئو می‌تواند کسب و کار شما را با کیفیت بالایی با استفاده از رپورتاژ، موشن گرافیک، پادکست، بنر‌های تبلیغاتی، طراحی لوگو و … رایا مارکتینگ با مدیریت و برنامه ریزی مناسب توانسته‌است که با حفظ کیفیت محتوا ریپورتاژ خبری و همچنین سرعت انجام سفارشات، هزینه‌های مناسب و ایده‌آل را برای سفارشات در نظر بگیرد. اولویت این شرکت رضایت مشتریان است بنابراین شما به‌راحتی با کمک از این شرکت می‌توانید با خیالی آسوده رپورتاژ‌های خود را در سایت‌های پربازدید انتشار دهید.

سوال رپورتاژ خبری چیست؟ یکی از پرتکرار‌ترین سوال‌های است که بیشتر افراد درباره ریپورتاژ آگهی می‌پرسند. رپورتاژ به‌طور کلی متن‌های هستند که وظیفه اصلی آن‌ها معرفی محصولات و کسب و کار‌های مختلف به صورت غیر‌مستقیم است. ریپورتاژ آگهی یکی از محبوب‌ترین نوع رپورتاژ است که با استفاده از یک خبر به صورت غیر‌مستقیم به معرفی محصولات می‌پردازد. از آنجایی که هماهنگی با وب‌سایت‌های مختلف کاری وقتگیر و دشوار است، پلتفرم‌هایی جهت انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد تا به کسب‌وکارها کمک کنند از وب‌سایت‌های منتشرکننده در حوزه‌های مختلف و لیست قیمت‌ها باخبر شوند. از این رو کسب‌وکارها جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی می‌توانند راحت‌تر و مناسب‌تر تصمیم‌گیری کنند و وب‌سایت‌های مناسبی برگزینند. تریبون پلتفرم انتشار آگهی است و سعی می‌کند مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد و پکیج های رپورتاژ آگهی ویژه‌ای طراحی کند.

خرید ابزار های سئو

به عبارت دیگر هر چه اتوریتی سایتی که رپورتاژ آگهی را در آن منتشر می کنید بالاتر باشد گوگل به آن سایت اعتماد بیشتر دارد. همانطور که در هر 4 محتوای رپورتاژ مشاهده می‌کنید هیچ گونه غلط املایی وجود ندارد، زیرا وجود غلط املایی مخاطبان را دلسرد می‌کند مجله خبری مدرن بک لینک و سبب خوانده نشدن ادامه مطلب توسط کاربران می‌شود. هنگامی که محتوایی آموزنده و مفید را از طریق وبلاگ شخصی یا کسب‌و‌‌کار خود به اشتراک می‌گذاریم، افراد زیادی از… این مقاله را بخوانید تا با رسانه‌های تبلیغاتی مختلف و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

تبلیغات در ریپورتاژ به صورت خبر به مخاطبان ارائه می شود، به گونه ای که نویسنده تبلیغ به صورت بی طرفانه و بی هیچ بزرگ نمایی ذهن مخاطب را هدف قرار می دهد و با محصول، خدمات، برند مخصوص درگیر می کند. رپورتاژ یعنی شما یک محتوایی را که شامل کلمات کلیدی است تولید کرده‌اید و آن را به سایت‌های خبری داده‌اید تا آن را به عنوان یک مقاله مستقل منتشر کنند. البته درون این محتوا تعدادی کلیدواژه‌ را انتخاب کرده‌اید که از سایت‌های خبری به سایت شما لینک شود. سعی کردم هرآنجه که نیاز دارید راجع به رپورتاژ بدانید را به شما بگویم. روی صحبتم در اینجا بیشتر با کارشناسان SEO هست، باید به این نکته توجه کنید که استفاده مداوم از یک تکنیک نمی تواند منجر به موفقیت رشد سایت شما در رتبه بندی گوگل شود. حالا این یعنی چه؟ یعنی در صورتی که سایت شما از لحاظ UI/UX وضعیت خوبی ندارد یا ایراداتی دارد که کاربران نمی توانند با سایت به راحتی کار کنند، تمرکز دائم در لینک سازی نمی تواند راه گشا باشد.

مزیت های ریپورتاژ نسبت به دیگر روش های لینک سازی

با توجه به فراگیر بودن ریپورتاژ آگهی که در بالا به آن اشاره کردیم، شما می‌توانید کانال‌های توزیع محتوای زیادی را چون سایت‌های پربازدید ، شبکه‌های اجتماعی، و… برگزینید تا بتوانید طیف گوناگونی از مخاطبان را مورد هدف قرار دهید. بنابراین انتشار ریپورتاژ آگهی شانس دیده شدن و محصولات شما را چند برابر می‌کند و یکی از کارکردهای اساسی و مهم ریپورتاژ برندسازی و آگاهی مخاطبان از برند است. هر رسانه مخاطبان خاص خود را دارد و هر چقدر مخاطبانی که مد نظرتان می باشند به مخاطبان آن رسانه نزدیک تر باشد، احتمال آن که کاربران آن سایت به مشتریان کسب و کار شما تبدیل شوند بیشتر خواهد بود.

بنابراین همان ابتدا با مسئولین سایت‌های مختلف، صحبت کنید که تا حد امکان، زمان بیشتری را برای قرار دادن محتوای شما روی سایت خود در نظر بگیرند. نکته قابل توجه در این رابطه این است که برخی از سایت‌ها در ازای دریافت مبلغی پول این کار را انجام می‌دهند. همانطور که در بالا اشاره کردیم یکی از مزایای مهم انتشار رپورتاژ در کانال های پر مخاطب این است که آگاهی از برند شما بیشتر می شود و تداوم انتشار رپورتاژ باعث افزایش اعتبار برند شما می شود. مشخصات مدنظر و ویژگی هایی را که ترجیح می دهید در رپورتاژ آگهی شما باشد به نویسنده منتقل می کنیم تا تولید محتوا طبق نظر شما انجام شود.

  • رپورتاژ نویسی به فرآیندی می گویند که نویسنده متنی تبلیغاتی، البته منصفانه و به دور از اغراق در مورد یک محصول یا کسب و کار می نویسید.
  • در ایران چندین سایت در زمینه فروش رپورتاژ فعالیت دارند که جنبه مثبت این قضیه می تواند این باشد که شما با یک شرکت یا فرد فقط در ارتباط هستید که بررسی و درست قرار گرفتن آگهی شما به عهده همان شرکت یا فرد مذکور می باشد.
  • در نتیجه باید به این نکته اشاره کنیم که حداقل در هنگام خرید براساس برند فروشنده انتخاب کنید تا حداقل با هزینه های زیادی که پرداخت می کنید نتیجه های مطلوبی به دست آورید.

شما با استفاده از آدرس در متن رپورتاژ می‌توانید محل کسب و کار خود را با استفاده از لینک دادن بر روی نقشه نیز به مخاطبان نشان دهید. شما با ثبت نام در این سایت‌ها به راحتی می‌توانید آگهی خود را در آن‌ها ثبت کنید برای ثبت نام در این سایت‌ها شما نیاز به یک شماره تماس یا ایمیل دارید. در ادامه می‌خواهم شما را با 4 نمونه از متن‌های ریپورتاژ آگهی فروشگاهی آشنا کنم.

چندمین بار هست که از ایشون رپورتاژ دانشگاهی درخواست میدم وبسیار مسئولیت پذیر و خوش قول هستند درست برخلاف یکی دو نفر قبلی که باهاشون کار میکردم. این رپورتاژها با زحمات زیادی تهیه شده و با اینکه قیمت کمی دارند ولی تاثیر بسیار بالایی در بالابردن رنک و رتبه کلی سایت دارند. به این صورت که شما با ایجاد یک نوشته در وبلاگ مورد نظر یک لینک هم به صفحه رپورتاژ می دهید. ترجیحا وبلاگ ها را در سرچ کنسول ثبت کنید و بعد از این که نوشته وبلاگ منتشر شد درخواست fetch را ثبت کنید. کافیست یک فایل ورد حاوی 500 تا 1800 کلمه (متن مورد نظر شما) به همراه عبارات کلیدی لینک شده و حداکثر 3 تصویر برای ما ارسال نمایید تا رپرتاژ ثبت شود. از بک لینک لایه 3 تا حد ممکن پرهیز کنید مگر در موارد خاص با نظر مستقیم سئو کار انجام شود.

آزمون گویندگی یا ارسال نمونه کار