رپورتاژ آگهی چیست و چگونه به سئو سایت کمک می‌کند؟ یکتانت | مدرن بک لینک

ضمن اینکه انتشارمتعدد ریپورتاژ می‌تواند به بالا تر رفتن اعتبار برند شما کمک کند. فروشگاه گوشی شاپ در زمینه فروش تبلت و گوشی فعالیت می‌کند متن زیر نمونه از رپورتاژ آگهی درباره این سایت است. متن زیر یک نمونه ریپورتاژ آگهی است که این متن برای یک فروشگاه اینترنتی که در زمینه ساعت و زیورآلات فعالیت می‌کند، تهیه شده‌است. در رپورتاژ هم مانند یک مقاله یا خبر باید از المان‌های تصویری به ویژه عکس‌های جذاب و مرتبط با موضوع رپورتاژ و کسب و کار خودتان استفاده کنید.

آژانس بازاریابی دیجیتال راش وب یکی از قدیمی ترین پلتفرم های گزارش دهی است که از سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین ارسال گزارش شما به 400 رسانه داخلی و 4000 رسانه مختلف بین المللی با توجه به حوزه فعالیت شما و گزارش تحلیلی آنی با آمار دقیق نتایج کمپین شما از دیگر خدمات این سایت می باشد. بسته به حجم خرید شما، این پلتفرم گزارش شما را برای یک یا چند روز در جایگاه های خبری خود قرار می دهد. وجه واریزی را به شماره کارت واریز نمایید و سپس از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط شوید و متن ها را ارسال نمایید. به جز سایت های بالا سایت های دانشگاهی دیگری نیز هستند که در صورت نیاز در آن سایت ها نیز درج خواهد شد. برای گوگل چیزی به نام فیلتر بودن یا نبودن سایت وجود ندارد و گوگل آن محتوا را خواهد دید و تاثیر آن را لحاظ خواهد کرد.

  • این پلتفرم گزارشگری از مهرماه 1377 فعالیت های مختلفی را در کمپین های تبلیغاتی انجام داده و با بیش از 1000 رسانه معتبر ایرانی همکاری داشته و خدمات با کیفیت و ارزانی به مشتریان خود ارائه می دهد.
  • در واقع مخاطب در یک ریپورتاژ در پی حل مسِئله است و حوصله و وقت ندارد یک مطلب خیلی طولانی را بخواند.
  • سعی کنید در هنگام نوشتن رپورتاژ افراد را مخاطب خود قرار دهید، به عنوان مثال در هنگام نوشتن از کلمه “شما” استفاده کنید.
  • تاک مارکتینگ امکان ارائه بهترین خدمات در زمینۀ دیجیتال مارکتینگ را با هزینۀ کم در اختیار کاربران خود قرار داده است.
  • شما بعنوان یک خریدار اینترنتی در مرحله اول به دنبال نام و آدرس یک فروشگاه در اینترنت هستید و با ورود به فروشگاه مورد نظر به جستجوی محصول مورد نظر و بازدید از خود سایت خواهید پرداخت.
ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ تمام خدمت هستیم که کلیه خدماتی که کسب و کارشما، برای رشد در فضای دیجیتال به آنها نیاز دارد را برنامه ریزی و اجرا میکنیم. به هیچ عنوان از مجله خبری مدرن بک لینک تکراری برای سایت‌های مختلف استفاده نکنید، زیرا هیچ تاثیری در رتبه‌بندی سایت شما نخواهند شد. الگوریتم‌های گوگل هوشمند شده و محتواهای تکراری را تشخیص می‌دهند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند. برای تاثیرگذاری بیشتر ریپورتاژ، بهتر است از سایت‌های استفاده کنید که مرتبط با حوزه کاری شما باشد. یکی از انواع رپورتاژ آگهی، نوع رسانه‌ای آن است که افرادی که تمایل به انجام تبلیغات در مجله‌ها، روزنامه‌ها، تلویزیون و اینترنت دارند از آن استفاده می‌کنند. معمولا برای انتشار ریپورتاژ آگهی سایت های خبر گذاری سایت های مناسبی هستند.

نمونه رپرتاژ آگهی برای سایت واچ آنلاین

ریپورتاژ در اصل یکی از بهترین و اصلی ترین روش ها برای برند سازی و تبلیغات آنلاین و اینترنتی می باشد که بزرگترین مارک های دنیا برای جذب مشتری و ارائه محصولات و خدمات جدید از آن استفاده می کنند. ریپورتاژ آگهی در اصل تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان دارد زیرا نوعی تبلیغ غیر مستقیم می باشد. ریپورتاژ آگهی با سایر روش های تبلیغاتی متفاوت می باشد، روش های تبلیغاتی معمولی از یک تصویر استفاده کرده و پیام برند را به مخاطب می رساند. اما روش ریپورتاژ محتوا محور بوده و مطالب استفاده شده در آن ها بلند می باشد که در آن از مزایای محصول، خدمات و … گفته می شود یا به شکل یا روایتی ویژگی های محصول را برای مخاطبان ذکر می کند. موارد استفاده از ریپورتاژ دسته های کلی هستند، شرکتی می تواند برای اطلاع رسانی زمان قرعه کشی، با انتشار رپورتاژ در سایت های خبری، تاریخ قرعه کشی را به اطلاع عموم برساند. در صورتی که فقط برای لینک سازی از رپورتاژ ها استفاده می کنید، می بایست بایست به این موضوعیت و حوزه فعالیت سایت انتشار دهنده توجه کنید.

شرکت بازاریابی اینترنتی رایا

همان طور که پیشتر اشاره کردیم یکی از مهمترین مزایای انتشار رپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. ضمن اینکه تداوم انتشار رپورتاژ می‌تواند به افزایش اعتبار برند شما کمک کند. طبیعتا کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند اهمیت زیادی دارند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این روش است که می‌توانید متن را در طیف وسیعی از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید. حتماً شما هم این جمله معروف را شنیده‌اید که یک تصویر بیشتر از هزاران کلمه سخن می‌گوید.